Gå til innhold

Den uendelige historien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva koster det etterpå da? Fikk lyst å hoppe på det, er den filmen der da, alle slags filmer? Vet ikke om jeg vil binde meg til noe. Har du det?

Det koster 79,- per måned etterpå, men du binder deg ikke for mer enn én måned av gangen. Jeg har den prøvemåneden nå. De har mange filmer, i alle fall de store filmene. Og Den Uendelige Historien så jeg faktisk ved en tilfeldighet da jeg browset, derfor jeg tipset om dette.  ;)

Du må taste inn VISA eller lignende for å signe up, men de trekker ikke noe hvis du avbestiller innen en måned. Du avbestiller bare ved å trykke på noen knapper på sidene deres.

Annonse

Det koster 79,- per måned etterpå, men du binder deg ikke for mer enn én måned av gangen. Jeg har den prøvemåneden nå. De har mange filmer, i alle fall de store filmene. Og Den Uendelige Historien så jeg faktisk ved en tilfeldighet da jeg browset, derfor jeg tipset om dette.  ;)

Du må taste inn VISA eller lignende for å signe up, men de trekker ikke noe hvis du avbestiller innen en måned. Du avbestiller bare ved å trykke på noen knapper på sidene deres.

Åja det hørtes jo bra ut :)

Du får gå til Elkjøp og spørre om hjelp, de kan forklare!  :)

Så har du en aktivitet i morgen.  ;) Det er ganske bra mot sosial angst å snakke med butikkansatte, tror jeg.

Må holde meg inne i morgen :) Men kan gjøre det en annen dag :)

Annonse

Hvordan ser sånn ledning ut som går fra pc til tv, og hva kalles den? Vi har drøssevis med kabler og ledingner liggende, og skulle ikke forundre meg om vi har en slik også.

Anonymous poster hash: 84cad...0f0

Det kommer helt an på hva slags utgang(er) du har på PC'en, og hva slags innganger du har på TV'en!  :)

Jeg kan hjelpe deg jeg, hvis du beskriver hva du har på PC'en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...