stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i den filmen? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 https://signup.netflix.com Første måneden er gratis. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 https://signup.netflix.com Første måneden er gratis. Og hva koster det etterpå da? Fikk lyst å hoppe på det, er den filmen der da, alle slags filmer? Vet ikke om jeg vil binde meg til noe. Har du det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i den filmen? På biblioteket? Men da blir det jo bare for å låne den, ikke for å eie den. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Og hva koster det etterpå da? Fikk lyst å hoppe på det, er den filmen der da, alle slags filmer? Vet ikke om jeg vil binde meg til noe. Har du det? Det koster 79,- per måned etterpå, men du binder deg ikke for mer enn én måned av gangen. Jeg har den prøvemåneden nå. De har mange filmer, i alle fall de store filmene. Og Den Uendelige Historien så jeg faktisk ved en tilfeldighet da jeg browset, derfor jeg tipset om dette. Du må taste inn VISA eller lignende for å signe up, men de trekker ikke noe hvis du avbestiller innen en måned. Du avbestiller bare ved å trykke på noen knapper på sidene deres. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 På biblioteket? Men da blir det jo bare for å låne den, ikke for å eie den. Takk, da skal jeg se om de har den der 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Det koster 79,- per måned etterpå, men du binder deg ikke for mer enn én måned av gangen. Jeg har den prøvemåneden nå. De har mange filmer, i alle fall de store filmene. Og Den Uendelige Historien så jeg faktisk ved en tilfeldighet da jeg browset, derfor jeg tipset om dette. Du må taste inn VISA eller lignende for å signe up, men de trekker ikke noe hvis du avbestiller innen en måned. Du avbestiller bare ved å trykke på noen knapper på sidene deres. Åja det hørtes jo bra ut 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Åja det hørtes jo bra ut Så kan du jo koble TV'en til PC'en så er det bare et par tastetrykk for lørdagsunderholdningen! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Så kan du jo koble TV'en til PC'en så er det bare et par tastetrykk for lørdagsunderholdningen! Sånt kan ikke jeg med da 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Sånt kan ikke jeg med da Du får gå til Elkjøp og spørre om hjelp, de kan forklare! Så har du en aktivitet i morgen. Det er ganske bra mot sosial angst å snakke med butikkansatte, tror jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2013 Forfatter Skrevet 28. august 2013 Du får gå til Elkjøp og spørre om hjelp, de kan forklare! Så har du en aktivitet i morgen. Det er ganske bra mot sosial angst å snakke med butikkansatte, tror jeg. Må holde meg inne i morgen Men kan gjøre det en annen dag 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Må holde meg inne i morgen Men kan gjøre det en annen dag 0 Siter
Hulderen Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Det er mange gode serier på Nettflix. Det deilige er at de legger at alle episodene i en sesong samtidig, så du kan se dem når det passer deg og du slipper å vente en uke på neste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Hvordan ser sånn ledning ut som går fra pc til tv, og hva kalles den? Vi har drøssevis med kabler og ledingner liggende, og skulle ikke forundre meg om vi har en slik også. Anonymous poster hash: 84cad...0f0 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Hvordan ser sånn ledning ut som går fra pc til tv, og hva kalles den? Vi har drøssevis med kabler og ledingner liggende, og skulle ikke forundre meg om vi har en slik også. Anonymous poster hash: 84cad...0f0 Det kommer helt an på hva slags utgang(er) du har på PC'en, og hva slags innganger du har på TV'en! Jeg kan hjelpe deg jeg, hvis du beskriver hva du har på PC'en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.