Gå til innhold

Reagerer banken på mange minbankuttak?

Anbefalte innlegg

Skal betale 20 000 kr for en bil kontant. Siden det er et stykke til nærmeste bank der jeg bor, så er planen at jeg heller skal ta ut maksbeløp i de lokale minibankene de neste dagene slik at det utgjør 20 000 etter et par dager.

Vil banken min reagere på disse uttakene? Feks mistenke at noen svindler meg og sende ut advarsel? Eller er det ingen som vil merke seg/bry seg om dette. Altså ingen overvåking?

Anonymous poster hash: a5cf2...c8c

Fortsetter under...

Skal betale 20 000 kr for en bil kontant. Siden det er et stykke til nærmeste bank der jeg bor, så er planen at jeg heller skal ta ut maksbeløp i de lokale minibankene de neste dagene slik at det utgjør 20 000 etter et par dager.

Vil banken min reagere på disse uttakene? Feks mistenke at noen svindler meg og sende ut advarsel? Eller er det ingen som vil merke seg/bry seg om dette. Altså ingen overvåking?

Anonymous poster hash: a5cf2...c8c

Får du tatt ut så mye på så kort tid da? Mange banker opererer med en maks-grense på hvor mye man får tatt ut på en uke. For en god del år siden var det 5000,- i Postbanken, men jeg håper det er mer nå. :) Det finner du jo fort ut.

10.000 pr uke kan du ta ut. Banken vil ikke reagere på det og foreta noen tiltak. Hvis de reagerer så får du bare en henvendelse hvor de spør om det er du som har gjort det og om du har kontroll på kortet ditt. Da er det bare å bekrefte det og alt er ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...