AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Gutten skal på leirskole så jeg lurer på om han bør ta med en varm sovepose eller bare en tynn teppepose? Det er jo kaldt ute om natta men dem sover jo inne i 6 mannsromAnonymous poster hash: d3b61...850 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Gutten skal på leirskole så jeg lurer på om han bør ta med en varm sovepose eller bare en tynn teppepose? Det er jo kaldt ute om natta men dem sover jo inne i 6 mannsromAnonymous poster hash: d3b61...850 Dere får vel en pakkeliste fra skolen eller leirskolen? Vanligvis finnes det dyner på leirskoler, og barna har med seg sengetøy (dynetrekk, putevar, laken). På vår skole gjorde de et nummer av at alle barna måtte øve hjemme så de kunne legge på sengetøy selv - og det er det jo ganske kjekt at de kan ellers også . 0 Siter
mrxx Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Skal de sove inne eller ikke? Inne så holder det med teppeose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Gutten glemte listen på skolen men tror det stod sovepose:-) De sover inne ja ;-)Anonymous poster hash: d3b61...850 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Litt på siden, men min vil ikke sove i sovepose så han dytter dyna si og et laken i soveposesekken så det er mulig det også. 0 Siter
laban Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Gutten glemte listen på skolen men tror det stod sovepose:-) De sover inne ja ;-)Anonymous poster hash: d3b61...850 Du må få tak i den lista, av hensyn til andre ting enn soveposen. Det kan være det står ting der som ikke er så selvsagt å huske på selv, det vet jeg av egen erfaring. De trenger ingen kjempevarm sovepose for å sove på flermannsrom innendørs. 0 Siter
Løvemamma Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Gutten glemte listen på skolen men tror det stod sovepose:-) De sover inne ja ;-)Anonymous poster hash: d3b61...850 Leirskolen har vel en hjemmeside? Der finner du helt sikkert pakkeliste også. 0 Siter
annlovindaen Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Sønnen min skal på leirskole om kort tid, de skal ha med laken, dynetrekk og putevar. 0 Siter
annlovindaen Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Men inne i et 6 manss rom hadde jeg nok sendt med en tynn teppepose, og ikke en tykk sovepose 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Takk for alle svar :-)Anonymous poster hash: d3b61...850 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.