AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Jeg har Mac (noe jeg angrer fordi alt med bilder blir mye mer komplisert enn med det programmet jeg hadde på min pc, men nok om det). Hva slags program kan jeg laste ned til min Mac (helst gratis, i alle fall ikke dyrt) som gjør at jeg kan lage vannmerke på bildene jeg legger ut. Det må være sånn vannmerke som ikke er lett å fjerne, men som blir liggende i selve bildet. (Dette for å hindre uønsket kopiering av bilder, som jeg skal selge). Det må være et program som er lettt å bruke. Anonymous poster hash: e2b1e...75c 0 Siter
Ayia Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Jeg har Mac (noe jeg angrer fordi alt med bilder blir mye mer komplisert enn med det programmet jeg hadde på min pc, men nok om det). Hva slags program kan jeg laste ned til min Mac (helst gratis, i alle fall ikke dyrt) som gjør at jeg kan lage vannmerke på bildene jeg legger ut. Det må være sånn vannmerke som ikke er lett å fjerne, men som blir liggende i selve bildet. (Dette for å hindre uønsket kopiering av bilder, som jeg skal selge). Det må være et program som er lettt å bruke. Watermarker? http://mac1.no/artikkel/10784/lag-vannmerker-med-watermarker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Tusen takk for link! Dessverre viste det seg at min Mac ikke er ny nok (høy nok versjon) da jeg prøvde å laste ned denne.... Anonymous poster hash: e2b1e...75c 0 Siter
Ayia Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 (endret) Tusen takk for link! Dessverre viste det seg at min Mac ikke er ny nok (høy nok versjon) da jeg prøvde å laste ned denne.... Skjønner. Photoshop har også denne funksjonen, men den har jeg ikke brukt selv så jeg aner ikke hvordan den funker. Kanskje Mrs. Dolittle kan hjelpe deg? Endret 2. september 2013 av Kayia 0 Siter
tonie Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Veldig enkelt i fullversjonen av Photoshop, som jeg har. Jeg er usikker på om den finnes i lettversjonene. 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Veldig enkelt i fullversjonen av Photoshop, som jeg har. Jeg er usikker på om den finnes i lettversjonene. Nå er det lenge siden jeg har brukt Elements, men mener å huske det var mulig å lage vannmerke der. Som deg bruker jeg fullversjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.