Gå til innhold

Hvordan lage vannmerke på et digitalt bilde? Hvilket program

Anbefalte innlegg

Jeg har Mac (noe jeg angrer fordi alt med bilder blir mye mer komplisert enn med det programmet jeg hadde på min pc, men nok om det).

Hva slags program kan jeg laste ned til min Mac (helst gratis, i alle fall ikke dyrt) som gjør at jeg kan lage vannmerke på bildene jeg legger ut. Det må være sånn vannmerke som ikke er lett å fjerne, men som blir liggende i selve bildet. (Dette for   å hindre uønsket kopiering av bilder, som jeg skal selge).

Det må være et program som er lettt å bruke.

Anonymous poster hash: e2b1e...75c

Fortsetter under...

Jeg har Mac (noe jeg angrer fordi alt med bilder blir mye mer komplisert enn med det programmet jeg hadde på min pc, men nok om det).

Hva slags program kan jeg laste ned til min Mac (helst gratis, i alle fall ikke dyrt) som gjør at jeg kan lage vannmerke på bildene jeg legger ut. Det må være sånn vannmerke som ikke er lett å fjerne, men som blir liggende i selve bildet. (Dette for   å hindre uønsket kopiering av bilder, som jeg skal selge).

Det må være et program som er lettt å bruke.

Watermarker? http://mac1.no/artikkel/10784/lag-vannmerker-med-watermarker

Tusen takk for link! Dessverre viste det seg at min Mac ikke er ny nok (høy nok versjon) da jeg prøvde å laste ned denne....

Skjønner. Photoshop har også denne funksjonen, men den har jeg ikke brukt selv så jeg aner ikke hvordan den funker. Kanskje Mrs. Dolittle kan hjelpe deg?

Endret av Kayia

Veldig enkelt i fullversjonen av Photoshop, som jeg har. Jeg er usikker på om den finnes i lettversjonene.

Nå er det lenge siden jeg har brukt Elements, men mener å huske det var mulig å lage vannmerke der. Som deg bruker jeg fullversjonen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...