mannensin Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Det er bra med demokrati, men når det er så mange uempatiske brødhuer som stemmer i dette landet, som ikke skjønner seg på politikk i det hele tatt, så er det et problem. Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang. Langt mere reflektert, som ser helheten i langt større grad. En helt annen pondus. Ikke kommer hun til å være i nærheten til å få den kontakten med ledere i utlandet som det Jens har heller som er veldig viktig. Erna har et rykte som inneslutta, minus de nærmeste vennene. Erna som nye statsminister...grøss og gru. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Det er bra med demokrati, men når det er så mange uempatiske brødhuer som stemmer i dette landet, som ikke skjønner seg på politikk i det hele tatt, så er det et problem. Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang. Langt mere reflektert, som ser helheten i langt større grad. En helt annen pondus. Ikke kommer hun til å være i nærheten til å få den kontakten med ledere i utlandet som det Jens har heller som er veldig viktig. Erna har et rykte som inneslutta, minus de nærmeste vennene. Erna som nye statsminister...grøss og gru. Hei! Jeg tror hun er like flink til å lede landet som en mann (Jens Stoltenberg) som skriver jukselapp og setter på bilvinduet til noen og stikker av. Han ble jo oppdaget, at han satte blank lapp uten navn og telefonnummer etter at han bulket i en parkert bil. Jeg syns det er verre enn å ha problemer med vekten :-) Ellers vil jeg personlig ikke ha noen av dem, jeg er jo en ekte pirat! :-) Så jeg ser frem til forandring og total utskiftning av både partier, måter å tenke, avgi stemmer, bestemme osv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Det er bra med demokrati, men når det er så mange uempatiske brødhuer som stemmer i dette landet, som ikke skjønner seg på politikk i det hele tatt, så er det et problem. Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang. Langt mere reflektert, som ser helheten i langt større grad. En helt annen pondus. Ikke kommer hun til å være i nærheten til å få den kontakten med ledere i utlandet som det Jens har heller som er veldig viktig. Erna har et rykte som inneslutta, minus de nærmeste vennene. Erna som nye statsminister...grøss og gru. Hadde vært langt verre med Siv som statisminister da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Nei, folk flest er stokk dumme og ser ikke helheten. Det bør innføres IQ-test som en må ta før en får lov til å stemme. Anonymous poster hash: d6d90...320 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Det er bra med demokrati, men når det er så mange uempatiske brødhuer som stemmer i dette landet, som ikke skjønner seg på politikk i det hele tatt, så er det et problem. Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang. Langt mere reflektert, som ser helheten i langt større grad. En helt annen pondus. Ikke kommer hun til å være i nærheten til å få den kontakten med ledere i utlandet som det Jens har heller som er veldig viktig. Erna har et rykte som inneslutta, minus de nærmeste vennene. Erna som nye statsminister...grøss og gru. Regner egentlig med at du er ute etter å bare lage litt kvalm og bråk, og reaksjoner. Og det klarte du jo. Jeg tror Erna Solberg vil klare seg minst like bra som statsminister som den nikkeren vi har i dag. Og selv om Erna Solberg er overvektig, så vet jeg at hun trener regelmessig. Jeg er også overvektig, og trener faktisk 4 ganger i uka, minst. Og spiser relativt sunt, med 5 måltider om dagen. Og i følge legesjekk og blodtrykk har jeg en bra helse, og har veldig bra kondisjon (har tatt hjerte og lungetest pga astma, også sykkeltest) Jeg synes Erna Solberg ser frisk og fin ut jeg da, men jeg også ser at hun også er overvektig, men hva så???? Og selv om man er tykk betyr ikke det at man er dum, Jeg synes også det er på tide med regjeringsskifte - de har holdt på i 8 år nå, og det er fortsatt maaange lovnader de har kommet med, som på langt nær er gjennomført. Anonymous poster hash: b75cd...7a8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pådolikveld Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir helt satt ut av dere! Så dere mener at det er kun AP som har svaret på alt, som kan alt, som vet det beste for Norges innbyggere?? Hvorfor har vi flere politiske partier her i Norge, da? Lever vi i et demokrati, eller gjør vi ikke? Må alle mene det samme, nikke og være enige? Og hvis en ikke er enig, så MÅ en mangle utdannelse osv Enn for en fordømmelse dere viser, tenk over hva dere skriver... For å si som jeg leste en plass; Jens er såå fornøyd at snart 30% stemmer AP. Jeg er kjempefornøyd med at 70 % IKKE stemmer AP, jeg... For hvis 100% stemte på ett parti, da er det ikke normalt. Alle kan ikke være enige, det er helt umulig. Og det betyr ikke at 70% av Norges befolkning er mindre begavet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Regner egentlig med at du er ute etter å bare lage litt kvalm og bråk, og reaksjoner. Og det klarte du jo. Jeg tror Erna Solberg vil klare seg minst like bra som statsminister som den nikkeren vi har i dag. Og selv om Erna Solberg er overvektig, så vet jeg at hun trener regelmessig. Jeg er også overvektig, og trener faktisk 4 ganger i uka, minst. Og spiser relativt sunt, med 5 måltider om dagen. Og i følge legesjekk og blodtrykk har jeg en bra helse, og har veldig bra kondisjon (har tatt hjerte og lungetest pga astma, også sykkeltest) Jeg synes Erna Solberg ser frisk og fin ut jeg da, men jeg også ser at hun også er overvektig, men hva så???? Og selv om man er tykk betyr ikke det at man er dum, Jeg synes også det er på tide med regjeringsskifte - de har holdt på i 8 år nå, og det er fortsatt maaange lovnader de har kommet med, som på langt nær er gjennomført. Det blir neppe flere lovnader som ikke gjennomføres med ny regjering. Anonymous poster hash: d6d90...320 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pådolikveld Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 og hvordan kan en av dere skrive; hadde vært verre hvis Siv ble statsminister! Hvordan vet dere det? Hun har jo aldri vært statsminister, så ingen kan vite om hun hadde vært en god eller dårlig statsminister! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir helt satt ut av dere! Så dere mener at det er kun AP som har svaret på alt, som kan alt, som vet det beste for Norges innbyggere?? Hvorfor har vi flere politiske partier her i Norge, da? Lever vi i et demokrati, eller gjør vi ikke? Må alle mene det samme, nikke og være enige? Og hvis en ikke er enig, så MÅ en mangle utdannelse osv Enn for en fordømmelse dere viser, tenk over hva dere skriver... For å si som jeg leste en plass; Jens er såå fornøyd at snart 30% stemmer AP. Jeg er kjempefornøyd med at 70 % IKKE stemmer AP, jeg... For hvis 100% stemte på ett parti, da er det ikke normalt. Alle kan ikke være enige, det er helt umulig. Og det betyr ikke at 70% av Norges befolkning er mindre begavet! Tror man på kombinasjonen skattelettelser og bedre offentlig velferd ER man mindre begavet. Det er ikke uten grunn at Frps velgere har lavest IQ. Og hvem tjener på lavere formuesskatt? Anonymous poster hash: d6d90...320 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 og hvordan kan en av dere skrive; hadde vært verre hvis Siv ble statsminister! Hvordan vet dere det? Hun har jo aldri vært statsminister, så ingen kan vite om hun hadde vært en god eller dårlig statsminister! Har du lest partiprogrammet til Frp? Har du sett Siv i politiske debatter? Anonymous poster hash: d6d90...320 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Tror man på kombinasjonen skattelettelser og bedre offentlig velferd ER man mindre begavet. Det er ikke uten grunn at Frps velgere har lavest IQ. Og hvem tjener på lavere formuesskatt? Anonymous poster hash: d6d90...320 Herregud - du er jaggu dummere enn jeg trodde var mulig! AP-velgere som stemmer AP fordi de alltid har gjort det, de har vel ikke akkurat den høyeste IQ Lurer egentlig på om du i det hele tatt har lest noe partiprogram? Antakelig er du bare såpass at du lar deg skremme av all skremselspropagandaen til Jens og Co. For å snakke ned andres partiprogram er de flinke til der i gården. Hadde heller likt om de hadde informert om sin egen politikk jeg. Anonymous poster hash: b75cd...7a8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Herregud - du er jaggu dummere enn jeg trodde var mulig! AP-velgere som stemmer AP fordi de alltid har gjort det, de har vel ikke akkurat den høyeste IQ Lurer egentlig på om du i det hele tatt har lest noe partiprogram? Skal love deg at jeg har lest alle partiprogram. Og jeg stemmer ikke AP. Men jeg regner med at du stemmer Frp? Du virker som du er dum nok til å gjøre det. Anonymous poster hash: d6d90...320 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Skal love deg at jeg har lest alle partiprogram. Og jeg stemmer ikke AP. Men jeg regner med at du stemmer Frp? Du virker som du er dum nok til å gjøre det. Anonymous poster hash: d6d90...320 Nei, jeg stemmer ikke Frp. Men jeg vet at Frp velgere ikke har lavere IQ enn vi som stemmer på andre partier Fikk meg iallefall en god latter før sengetid Takk Anonymous poster hash: b75cd...7a8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Nei, jeg stemmer ikke Frp. Men jeg vet at Frp velgere ikke har lavere IQ enn vi som stemmer på andre partie Det stemmer nok at freppere er dummest: Venstre velgere er smartest. Endret 2. september 2013 av slabbedask 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei! det er gøy å se de anonyme krangle/ diskutere :-) Kunne vært bra om politikere også valgte å kamuflere seg og diskutere anonymt :-) Det ville nok blitt en mer ærlig debatt, valgkamp og avstemning. Fikk meg en god latter jeg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Det stemmer nok at freppere er dummest: Venstre velgere er smartest. Hm, V- og FrP-velgere skiller seg ut ganske tydelig på IQ. Resten ligger helt jevnt, men med H og Rødt litt høyere enn røkla. Hvor er den undersøkelsen fra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hm, V- og FrP-velgere skiller seg ut ganske tydelig på IQ. Resten ligger helt jevnt, men med H og Rødt litt høyere enn røkla. Hvor er den undersøkelsen fra? Fra NRKs "test nasjonen". Tallene fra 2003 viser det samme: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayia Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Klarer hun å lede landet vårt?. Dama klarer jo ikke engang å regulere sitt eget kalori-inntak. Av en statsminister forventer jeg langt mer enn jeg gjør av den jevne borger. Og jobben som statsminister innebærer mye stress, og uten å være i god fysisk form så vil du slite, fordi du ikke takler mentale utfordringer like godt. Jeg har sett flere ganger der Erna Solberg blir skikkelig grinete fordi hun ikke liker spørsmålet og blir sur, fordi hun ikke vet hvordan hun skal svare. Hva har hun gjort i det siste som har gjort at hun plutselig er favoritt til å bli statsminister for landet vårt ???. Også i sammen med FRP ??. Hvor uforutsigbart er ikke dette?. Hvem blir utenriksminister?. Bård Hoksrud?. Greit nok at mannen har vært på horehus rundt omkring i Europa men det gjør han ikke til en god utenriksminister. Grunnen til at Høyre har blitt så populære er at folk flest tror de kan få et par tusenlapper i året i mindre skatt. Folk tenker ikke lenger enn sin egen lommebok. En gjeng med narsissister. De store vinnerne med høyre er selvfølgelig Rimi-Hagen m/butler, og Spetalen etc. Og selvfølgelig er alle som ikke stemmer Høyre kommunister. Gjennomsnittsnordmannen med høyre får et par tusenlapper mindre i skatt mens de må betale mere for andre ting, slik at de totalt går i minus. Men folk skjønner ikke dette. Det er bra med demokrati, men når det er så mange uempatiske brødhuer som stemmer i dette landet, som ikke skjønner seg på politikk i det hele tatt, så er det et problem. Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang. Langt mere reflektert, som ser helheten i langt større grad. En helt annen pondus. Ikke kommer hun til å være i nærheten til å få den kontakten med ledere i utlandet som det Jens har heller som er veldig viktig. Erna har et rykte som inneslutta, minus de nærmeste vennene. Erna som nye statsminister...grøss og gru. Etter å ha lest innlegget ditt ble jeg sittende med mange spørsmål. Er du seriøs, eller bare ute etter å provosere? Er du oppriktig engstelig for et regjeringsskifte og hvordan det evt vil påvirke landet vårt? Eller er du kanskje bare litt enkel, fordomsfull og kjapp i ressonementene dine? I motsetning til deg er jeg ikke utseendefiksert, og da heller ikke fordomsfull basert på utseende. Jeg kjenner mennesker med overvekt, og vet godt at det ikke alltid handler om mangelfull kontroll mht mat/ antall kalorier. Men du kjenner kanskje Erna så godt at du vet at hun fråtser kanskje? Dersom ikke lurer jeg på hvilket belegg du har for å påpeke en kausalitet mellom hennes overvekt og en mangel på kontroll. Og hvorfor forventer du mer av en statsminister egentlig? Jeg gjør nemlig ikke det, ut over at jeg forstår at de er lagd av noe annet enn de fleste andre av oss siden de både jobber enormt mye, er over gjennomsnittet lojal mot arbeidsoppgaven de har tatt på seg, og til tross for dette - ikke tjener enormt mye. Å ta på seg en sånn jobb er ganske imponerende syns jeg. Ut over det forventer - nei faktisk sterkere; håper jeg inderlig - at de er relativt lik deg og meg og alle de andre de tar et ansvar på vegne av, dvs er mennesker med både hjerte og hjerne, og tilbøyelige til å begå feil innimellom. Jeg tror nemlig at erfarne, feilbare mennesker er i stand til å ta beslutninger og ta på seg oppgaver du og jeg har gitt dem tillit til ta på vår vegne på en bedre måte. Et plettfritt, uerfarent, firkantet og overdrevent prinsippfast menneske vil nok ikke ønske å skape det samme samfunn som det jeg ønsker iallefall, og det er her jeg blir enda mer nyskjerrig på deg og dine holdninger. Siden du både kritiserer Erna (jeg antar med det at du ikke ønsker Høyre i posisjon?) og Bård Hoksrud (jeg antar med det at du ikke ønsker FrP i posisjon), samt adder på med et par næringslivsmenn (og du vet tydeligvis at noen av dem har butler - eller bare antar du dette også), er det ikke urimelig å anta at du stemmer sosialistisk. At du ikke ønsker regjeringsskifte? Men vet du - dine rassistiske og diskriminerende holdninger er det ikke særlig gehør for på sosialistisk side, faktisk motarbeides slike holdninger der. Måten du argunemterer på har mer gjenklang helt yttert til høyre faktisk. Jeg vil anbefale deg å tenke på hvilke meninger du egentlig representerer her, og kanskje heller forvente litt mer av deg selv enn å servere billige poenger i form av usaklig, utseendebasert og fordomsfull argumemtasjon i en valgkamp. Helt til slutt: Jeg regner med at du mente at Erna ikke når Jens til knærne, selv om det du har skrevet - Jensemann er ingen "guru", men Erna når han ikke til knærne engang - uttrykker det motsatte. Endret 3. september 2013 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Erna blir sikkert en brukbar statsminister. Ville heller hatt Per Kr. Foss men men.. Husker langt mindre heldige innehavere av ministerstillingene, f.eks Bondevik som statsminister og Kristin Halvorsen som finansminister. grøss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sur kjerring Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Erna blir sikkert en brukbar statsminister. Ville heller hatt Per Kr. Foss men men.. Husker langt mindre heldige innehavere av ministerstillingene, f.eks Bondevik som statsminister og Kristin Halvorsen som finansminister. grøss! Bondevik, jo ser den, men var Halvorsen en så dårlig finansminister? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/394218-erna-solberg-statsminister/#findComment-3495862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.