AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 får jeg da pengene i morgen? Jeg skulle ha sendt det inn lørdag men glemte det helt. Hva gjør dere andre (på AAP) for å huske hvilke lørdager det skal sendes inn? Anonymous poster hash: 93b52...cdc 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Tror ikke du får de så raskt, men vet ikke. Har du en smart-telefon? Er det ikke bare å stille inn påminnelse annenhver lørdag? Så gjør du det så fort som mulig når alarmen går... 0 Siter
Blomstre Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Min erfaring med AAP tilsier at hvis jeg hadde sendt inn meldekort i "kontortid" i dag, ville de vært på konto i morgen kl 16. 0 Siter
Angustia1 Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 får jeg da pengene i morgen? Jeg skulle ha sendt det inn lørdag men glemte det helt. Hva gjør dere andre (på AAP) for å huske hvilke lørdager det skal sendes inn? Anonymous poster hash: 93b52...cdc Pengene er på konto 1 til 2 virkedager etter at du sender det inn, det har sammenheng med BBS (Bankenes Betalingssentral) sine kjøringer å gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 får jeg da pengene i morgen? Jeg skulle ha sendt det inn lørdag men glemte det helt. Hva gjør dere andre (på AAP) for å huske hvilke lørdager det skal sendes inn? Anonymous poster hash: 93b52...cdc Å nei!!! Jeg lurte på hvorfor pengene fortsatt ikke var kommet inn i dag. Så gikk jeg inn og sjekket på Send-Meldekort siden min. Der sto at jeg fortsatt ikke hadde sendt det! Hadde nok glemt å trykke på den der siste Send-knappen. Så nå måtte jeg sende det inn om igjen, og får neppe pengene mine i løpet av dagen, det vil si ikke før over helgen!! :-( Og jeg som er så blakk fordi pengene ikke var komme inn enda.... Anonymous poster hash: 93b52...cdc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.