stjernestøv Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=U53zCg8uFAo Mange seriøse folk som snakker her 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Bhatti kommer fra en UFO. Han er en reptil-psykopat-robot som fjernstyres fra en UFO der alien-kongen Osama bin Laden sitter og ler fordi han lurte Obama. Men dette har imidlertid jeg skjønt, for jeg er jo klarsynt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2013 Forfatter Skrevet 4. september 2013 Bhatti kommer fra en UFO. Han er en reptil-psykopat-robot som fjernstyres fra en UFO der alien-kongen Osama bin Laden sitter og ler fordi han lurte Obama. Men dette har imidlertid jeg skjønt, for jeg er jo klarsynt... Du er en Tullekopp ja 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Du er en Tullekopp ja Jepp, til tider. 0 Siter
Maglor Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Tør ikke klikke på den linken.Tankekontroll-strålene fra øynene til reptilrobotpsykopaten Bhatti vil trenge inn i hjernen min og tvinge meg til å stemme på det intergalaktiske jødereptililluminatipartiet! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Tør ikke klikke på den linken.Tankekontroll-strålene fra øynene til reptilrobotpsykopaten Bhatti vil trenge inn i hjernen min og tvinge meg til å stemme på det intergalaktiske jødereptililluminatipartiet! Vi følger med! Anonymous poster hash: fe16f...edd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2013 Forfatter Skrevet 4. september 2013 Tør ikke klikke på den linken.Tankekontroll-strålene fra øynene til reptilrobotpsykopaten Bhatti vil trenge inn i hjernen min og tvinge meg til å stemme på det intergalaktiske jødereptililluminatipartiet! ??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.