Gå til innhold

Skal jeg kjøre og sjekke? Får ikke kontakt

Anbefalte innlegg

Jeg har en tendens til å bekymre meg. Kjæresten min driver og flytter, jeg hadde en halvveis avtale med han i kveld at jeg kanskje skulle hjelpe han i ettermiddag/kveld hvis jeg rakk det. Jeg ringte han klokka fem og fikk mobilsvar, noe jeg aldri får fra han. Jeg vet at han har dekning der han er og jeg vet at han har strøm på mobilen. Han har alltid mobilen på og gir alltid lyd fra seg om han gjør noe spesielt. Synes det er litt merkelig, tenker på at han kan ha drevet med flytting alene og kan ha skadet seg? Føler kanskje jeg bør kjøre og sjekke hvis jeg ikke hører fra han innen en time, det tar 20 min å kjøre, men vil ikke virke hysterisk heller og bare dukke opp der liksom. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 5fd64...e5a

Fortsetter under...

Hvis man driver og flytter, har man det så hektisk at man overhodet ikke har tid til å svare mobiltelefonen. 

La han få fred til å flytte, ville jeg sagt. Jeg ville ikke drømt om å drive og ringe og mase på en kjæreste som var midt i flytting. Hvis du ønsker å hjelpe ham, kan du selvsagt dra og gjøre det. Hvis ikke syns jeg du skal gjøre noe hyggelig for deg selv, så du får noe annet å tenke på.

Jeg fikk en melding av han fra et merkelig nr hvor han spurte om jeg var veldig opptatt siden jeg ikke hadde gitt lyd fra meg..han hadde fått nytt simkort fra ny teleoperatør i dag og dette var det altså noe gale med slik at han ikke fikk hverken samtaler eller sms..så det var heldigvis ikke noe gale :-)

Anonymous poster hash: 5fd64...e5a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...