Madelenemie Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Du er klar over at det er ulovlig å "dele verk" beskyttet av åndsverkloven? Og at du risikerer politianmeldelse og beslaglegging av alt datautstyr i hjemmet hvis du blir tatt? http://www.hardware.no/artikler/fra-i-dag-er-det-utrygt-a-piratkopiere-i-norge/134223 Anonymous poster hash: 8fa48...ae8 Hei! Ja det vet jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Hei! Ja det vet jeg. Jeg mener at skattesysmetet vårt har gått ut på dato. Er det da ok at jeg jobber svart? Anonymous poster hash: 8fa48...ae8 0 Siter
Madelenemie Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Så det er greit å bryte lover man ikke er enig i? Anonymous poster hash: 8fa48...ae8 Hei! Siden du er anonym vil jeg ikke svare :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Jeg mener at skattesysmetet vårt har gått ut på dato. Er det da ok at jeg jobber svart? Anonymous poster hash: 8fa48...ae8 Hei! Hvis du mener det, står for det og forsvarer det, og ikke er anonym... problemet er at du er anonym: da får du ikke noe svar- 0 Siter
tjohei1 Skrevet 6. september 2013 Forfatter Skrevet 6. september 2013 Bruker ikke Nextgentel Telenor sitt linjenett? Vet ikke jeg. De mente at de kunne levere bedre forbindelse enn telenor fordi de hadde eget utstyr som de sa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Hei! Hvis du mener det, står for det og forsvarer det, og ikke er anonym... Du mener altså er det er ok å bryte de lovene man ikke er enige i. Deg om det. Anonymous poster hash: 8fa48...ae8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.