Gå til innhold

Siste meningsmåling: Klart mørkeblått flertall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

For oss betyr mørkeblått på sikt mer penger.

Ikke toppskatt, ikke formueskatt og arveavgift. 

Det går nok opp i opp med at dere må betale for offentlige goder nå er "gratis".

Anonymous poster hash: 86235...8a2

Skatter og avgifter er en ting, når folk 'flest' oppdager at skatteletter og fjerning av avgifter stort sett gir mer penger til de som har mer en nok kan det bli andre resultater på valgene igjen.

Det som er det værste er utsalg av offentlige bygg, tjenester, tomter. Ikke-reversible endringer. Nå er ikke Høyre de værste, de er for en blanding, men FRP kan jo klare trumfe gjennom mer enn det selv Høyre ønsker.

Et skole, helse og sikkerhetssystem som vi ser i USA tror jeg det er et fåtall som _egentlig_ vil ha. Noen tror kanskje de vil ha det, men de tar feil :)

For oss betyr mørkeblått på sikt mer penger.

Ikke toppskatt, ikke formueskatt og arveavgift. 

Fint det, men redd det kan gå utover de fattigste på sikt.

For min lille familie betyr det også (kortsiktig) bedret økonomi - med forbehold om at renten ikke går kraftig opp, da går det nok opp i opp. Likevel er dette en verdimessig vridning jeg ikke liker spesielt godt, og jeg tror som deg at det blir hakket tøffere å ikke være produktiv. Jeg er dessuten bekymret for den smalere delen av kultur- og næringsliv, og jeg er ikke spesielt begeistret for blå asyl- og innvandringspolitikk for å si det forsiktig. Jeg har ingen tro på "folk flest" vet best desverre.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...