Gå til innhold

Høyrebølge over landet - Breivik jubler fra cella

Anbefalte innlegg

Det startet med Breiviks slakting av Ap-folk og rett etterpå ble Høyre valgvinnere. Nå to år senere ser det ut til å bli en mørkeblå(blå-blå) regjering.  Breivik tilhører jo høyresiden og har tidligere vært medlem i FRP. Veldig mange velgere som har gitt Breivik et bredt smil nå.

Det må være veldig tilfredsstilende for han å se at landet bare på disse to årene  er mye nærmere et samfunn som han forguder. Og kanskje er ikke denne fremtidsvisjonen til Breivik om år 2083 så fjern likevel?.

Fortsetter under...

Det startet med Breiviks slakting av Ap-folk og rett etterpå ble Høyre valgvinnere. Nå to år senere ser det ut til å bli en mørkeblå(blå-blå) regjering.  Breivik tilhører jo høyresiden og har tidligere vært medlem i FRP. Veldig mange velgere som har gitt Breivik et bredt smil nå.

Det må være veldig tilfredsstilende for han å se at landet bare på disse to årene  er mye nærmere et samfunn som han forguder. Og kanskje er ikke denne fremtidsvisjonen til Breivik om år 2083 så fjern likevel?.

Ja, nå er det vel snart dommedag og svartedauen på likt.

Spørs om verda står til jul nå altså.......................................................

Anonymous poster hash: dc7b4...fd1

Ja, nå er det vel snart dommedag og svartedauen på likt. 

Togene over hele landet stoppet jo etter bare noen timer, det er nok et varsel om hva vi har i vente på samferdselssiden ;-)

Jeg tror ikke breivik har så mye med resultatet av valget å gjøre. Folk stemmer stort sett på det de selv står for uavhengig hva han har gjort.

Han må vel fryde seg fra cella, det er meg helt likegyldig, så lenge de holder han der, og han ikke får anledning til å gjøre mer skade.

Anonymous poster hash: 42984...873

Breivik tilhører jo høyresiden og har tidligere vært medlem i FRP. Veldig mange velgere som har gitt Breivik et bredt smil nå.

Ekstremister som støtter en variant av "væpna revolusjon" finnes på begge ytterfløyer. Men de er svært få.

FrP gikk tilbake. Tror ikke framgang for Høyre og Venstre får så ekstreme typer som Breivik til å juble. Hva han måtte mene om valgresultatet er revnende uinteressant.

Togene over hele landet stoppet jo etter bare noen timer, det er nok et varsel om hva vi har i vente på samferdselssiden ;-)

Ja, dette kommer nok til å gå på dunken fortere enn vi aner dette.......

Annonse

Veldig mange velgere som har gitt Breivik et bredt smil nå.

Veldig grov kommentar. Ingen partier på Stortinget har terroristsympatier.

Ja, dette kommer nok til å gå på dunken fortere enn vi aner dette.......

Hvis det går på dunken for Ap propagandaaviser, er det fint. For øvrig står de partiene som overtar makten, for et mer bærekraftig næringsliv enn de røde aksepterte med sin skatteåger.

Anonymous poster hash: 731cd...035

Nå er jo ABB sitt tidligere parti det partiet som gikk mest tilbake siden forrige stortingsvalg, så du bommer nok litt der.

Etter 8 år med rødgrønt styre, så gikk det norske folk til urnene i går, for å si sitt om hva de ønsker videre.

Istedetfor at de rødgrønne sitter å sutrer over dette, burde de ta det til etterretning, - og deretter stille seg selv en del spørsmål.

De kan begynne med å spørre hvorfor, og hver gang de kommer med et svar, så spør de hvorfor igjen, og igjen, og igjen...

Da kommer de til bunns i det skal du se, og etter 4 år i oposisjon, så er det duket for en valg thriller.

Anonymous poster hash: db1fb...e4f

Hvis det går på dunken for Ap propagandaaviser, er det fint. For øvrig står de partiene som overtar makten, for et mer bærekraftig næringsliv enn de røde aksepterte med sin skatteåger.

Anonymous poster hash: 731cd...035

Det er ikke lett å lese ironi, men ment som det altså. Det at det går på dunken fortere enn vi aner. Jeg som skrev det.

Tror dette kommer til å gå svært bra jeg, og er litt lei av å lese all kritikk om den nye regjeringa allerede, spesielt på fb. Trodde ikke jeg hadde så mange sytpeiser til venner jeg!

Det er ikke lett å lese ironi, men ment som det altså. Det at det går på dunken fortere enn vi aner. Jeg som skrev det.

Tror dette kommer til å gå svært bra jeg, og er litt lei av å lese all kritikk om den nye regjeringa allerede, spesielt på fb. 

Har vi fått ny regjering alt?

Veldig grov kommentar. Ingen partier på Stortinget har terroristsympatier.

Sin skatteåger? Meg bekjent har de rødgrønne ikke økt skattene. Skattenivået er det samme som for åtte år siden.

Endret av slabbedask

Tror dette kommer til å gå svært bra jeg, og er litt lei av å lese all kritikk om den nye regjeringa allerede, spesielt på fb. Trodde ikke jeg hadde så mange sytpeiser til venner jeg!

Lurer litt på hvorfor jeg gidder å svare anonyme puddinger som ikke tør stå for meningene sine.

Endret av slabbedask

Annonse

So what om Breivik jubler fra cella? Who cares, hva med å bare være glad han ER i cella. Trenger ikke blande inn han vel, er jo akkurat det han vil vi skal gjøre.  :D

Jeg derimot er glad for ny regjering, kanskje det endelig skjer noen forandringer også.  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...