Gå til innhold

Dagligvare budsjett for singel voksen med normal lønn

Anbefalte innlegg

Hvor mange penger bruker dere single der ute på dagligvarer per dag/uke/måned? Selv er jeg 30 år. Tjener greit og kjøper stort sett det jeg har lyst på uten å tenke over hvor mye det koster. Går vel ca 2500-4000 kr i uken i daglivarer (inkl kafè, evt restaurant besøk o.l).

Lurer litt på hva som er vanlig og om jeg bruker veldig mye penger ift folk flest.

Anonymous poster hash: a088e...57e

Fortsetter under...

Hvor mange penger bruker dere single der ute på dagligvarer per dag/uke/måned? Selv er jeg 30 år. Tjener greit og kjøper stort sett det jeg har lyst på uten å tenke over hvor mye det koster. Går vel ca 2500-4000 kr i uken i daglivarer (inkl kafè, evt restaurant besøk o.l).

Lurer litt på hva som er vanlig og om jeg bruker veldig mye penger ift folk flest.

Anonymous poster hash: a088e...57e

Det varierer sikkert veldig. SIFO-budsjettet har 2030 kr pr mnd for kvinner og 2520 kr for menn i din alder. Det er kun mat og ikke andre dagligvarer. Da er nok ikke ikke kafé og restaurantbesøk medregnet for det hadde dradd beløpet mye høyere. SIFO-budsjettet finner du med link til høyre på denne nettsiden: http://www.sifo.no/page/Lenker//10242/51107.html 

Jeg er singel og setter av 4000 kroner pr mnd på kortet som brukes til dagligvarer, småkjøp og kafébesøk. Om det kommer på noen ekstraordinære utgifter - klær, utstyr, dyre bøker, vin, restaurant ol -  hender det jeg må spe på via Mastercard, andre måneder kan jeg føre tilbake opptil 1500 kroner.

2500-3000 i måneden. Godt gjort hvis du klarer å bruke 4 ganger så mye!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...