Gå til innhold

Ble virkelig lei meg i dag på jobben.......

Anbefalte innlegg

Min makker og kollega fortalte meg i dag helt overraskende at hun skulle slutte, fordi hun hadde fått seg ny jobb. Jeg gratulerte henne så mye og var selvfølgelig glad på hennes vegne. Men reaksjonen min ble etter jeg kom for meg selv virkelig sår og vond. Kjente plutselig på ett slags vemod og sorg. Tenkte på alt samarbeid, gode samtaler og den enorme støtten dette mennesket har bidratt til i de fire årene vi har jobbet sammen. Dette har vært gjensidig hele veien, der vi har støttet hverandre. Det er akkurat som om bena mine ble slått bort og forankringen ble borte. 

Jobben vår er utfordrende, og det er godt med god støtte og hun har vært den eneste som har bidratt til dette for min del. Hun slutter fordi vi har dårlig ledelse som ikke ivaretar sine ansatte på en grei måte dessverre, så det har vel noe med dette også å gjøre med tanke på at mine gode kollega slutter. Dette preger også miljøet veldig. Selve jobben liker jeg godt.

Huff, kjenner virkelig savnet allerede.

Måtte e bare dele dette med noen!

Fortsetter under...

Så fint at du har hatt en så bra kollega. Jeg håper du forteller henne også hvorfor du har satt pris på henne, det blir hun sikkert glad for. Kanskje du kan spørre henne om hun har lyst til å holde litt kontakt, ta en kopp kaffe sammen eller noe sånt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...