Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

jeg sendte for nesten fjorten dager siden en PM til Web, både Webmaster, Web Design og Web Utvikling.

Kan dere kikke på den?

Endret av Kayia
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Hei,

Beklager at vi ikke har gått ut med tydeligere informasjon om hvilke adresser dere kan sende pm til. Vi bruker ikke lenger de gamle nickene Webmaster, Webmaster Utvikling osv., derfor har vi heller ikke sett din pm.

Hvis du sender pm til meg (dvs. Admin Doktoronline) nå, så skal jeg se på den umiddelbart. Vi skal også sørge for at de gamle nickene fjernes fra listene over brukere, slik at man ikke forledes til å tro at spørsmål kan rettes dit.

Skrevet

Hei,

Beklager at vi ikke har gått ut med tydeligere informasjon om hvilke adresser dere kan sende pm til. Vi bruker ikke lenger de gamle nickene Webmaster, Webmaster Utvikling osv., derfor har vi heller ikke sett din pm.

Hvis du sender pm til meg (dvs. Admin Doktoronline) nå, så skal jeg se på den umiddelbart. Vi skal også sørge for at de gamle nickene fjernes fra listene over brukere, slik at man ikke forledes til å tro at spørsmål kan rettes dit.

Beklager at jeg blander meg, men jeg mener jeg sendte pm til den adr du oppgir her. Jeg fikk aldri svar fra dere og lurte på om adr var feil (noe jeg heller ikke fikk svar på). Jeg fikk heldigvis mail fra redaktøren (tror jeg det var), slik at jeg fikk svar på det jeg spurte om (en generell mail, så det ut som - det handlet om at jeg hadde sendt inn spm til en fagperson og ikke kommet videre til eller gjennom betalingen (noe sånt).

Før kunne man jo henvende seg til dere på mail, men det ser ut som vi nå må henvende oss på pm. Så det hadde vært fint om dere kunne opplyst om pm-adr i Webm.forumet, evt klistret det i et innlegg der inne :)

Skrevet (endret)

Hvis du sender pm til meg (dvs. Admin Doktoronline) nå, så skal jeg se på den umiddelbart.

Fin, takk. PM er sendt :)

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...