Gå til innhold

Religious induced anxiety with depression

Anbefalte innlegg

ShakenFaith
Skrevet

som jeg for min del har sagt tidligere. KONTAKT JV LOKALT DER DU BOR Å BE OM DE KAN SVARE PÅ DINE SPØRSMÅL. De bruker mye tid å krefter nettopp  for å gi kunnskap fra bibelen gratis, og står alltid til dispensasjon for å hjelpe andre til med blant annet å svare på bibelske spørsmål . Dette forumet er ikke stedet.  Dette er det eneste og beste rådet jeg kan gi deg, hvis du er oppriktig interessert vel å merke.

That is a very disappointing response. If that is the best jW can come up with speaks volumes about their genuine ability to speak truth publicly about very valid questions concerning intrinsic dogma...truly faith shattering stumbling block emotionally on every level..... you must be very pleased as the only true faith in the whole world according to you.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShakenFaith

44

• FGT

11

• slabbedask

8

• ecbole

6

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...