Gå til innhold

Hvordan få *gpx eller *kml-format over på pc fra mobil?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker rmaps på mobilen for å følge meg selv når jeg løper / går tur / sykler, den måler hvor langt jeg har beveget meg, hvor fort og hvor lenge og - ikke minst! - den tegner opp ruta på et kart. Jeg vil gjerne ha dette over på pc'n, men finner ikke noe program som vil vise meg filene. Kobler mobilen til pc med kabel og finner filene, men får altså ikke åpnet dem. Noen med gode råd?

Fortsetter under...

Dessverre - har prøvd det samme selv, uten at jeg har fått det til.

Men ser at jeg kan legge inn mine treningsøkter på facebook, fra mobilen. Da kan du jo muligens hente de inn fra facebook på pc? Men så klart, det er ikke alle som synes det er ok å publisere det på facebook heller da....

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...