Gå til innhold

Trenger gavetips til jenter 5 og snart 9 år...


bollekinn

Anbefalte innlegg

Begge: friendslego, bøker, brettspill; jeg syns hodelykter og spikkekniv var glimrende forslag, det skal jeg føre opp på mine jenters ønskeliste. Kjoler, hvis du har størrelsene. Lyra fargeblyanter.

Niåring: hobbyting, som er nevnt her. Kinobilletter, barnekokebok

Femåring: barbier, barbiestasj, my littliest pet shop-ting, hoppestrikk, hoppetau, min femåring ønsker seg veldig en globus, det kan kanskje være noe til begge? Barneatlas. Smykkeskrin med ballerina som snurrer. Sparebøsse. Sånne hardplastfigurer (prinsesser og feer, dyr og eventyrfigurer). Munnspill.

Mine jenter er ganske rosa, men er allikevel ikke overvettes opptatt av barbie, og slettes ikke lekesminke, vesker, plastsmykker osv, som de alltid får noe av til jul og bursdag. De har nok av slikt, det har sikkert disse jentene også. Jeg kjenner ingen jenter som lever i en 70-tallsverden som vi gjorde, der barbie var fy og fargen rosa ikke fantes. + det kan kombineres:friendslego ER rosa, og hobbyting kan godt gå ut på " lag dine egne smykker" ol. En hodelykt kan være rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge: friendslego, bøker, brettspill; jeg syns hodelykter og spikkekniv var glimrende forslag, det skal jeg føre opp på mine jenters ønskeliste. Kjoler, hvis du har størrelsene. Lyra fargeblyanter.

Niåring: hobbyting, som er nevnt her. Kinobilletter, barnekokebok

Femåring: barbier, barbiestasj, my littliest pet shop-ting, hoppestrikk, hoppetau, min femåring ønsker seg veldig en globus, det kan kanskje være noe til begge? Barneatlas. Smykkeskrin med ballerina som snurrer. Sparebøsse. Sånne hardplastfigurer (prinsesser og feer, dyr og eventyrfigurer). Munnspill.

Mine jenter er ganske rosa, men er allikevel ikke overvettes opptatt av barbie, og slettes ikke lekesminke, vesker, plastsmykker osv, som de alltid får noe av til jul og bursdag. De har nok av slikt, det har sikkert disse jentene også. Jeg kjenner ingen jenter som lever i en 70-tallsverden som vi gjorde, der barbie var fy og fargen rosa ikke fantes. + det kan kombineres:friendslego ER rosa, og hobbyting kan godt gå ut på " lag dine egne smykker" ol. En hodelykt kan være rosa.

Friendslego er veldig populært :) Både 5 åringen min og et søskenbarn av henne på 9 elsker lego friends :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei! Hva med å gi en opplevelse, som feks billetter til kino, sirkus eller et teaterstykke? Ellers kan du finne tips til femåringen på denne siden : http://www.myiglo.com/gavetips/gave-til-5-aring/ og til 9 åringen på denne siden: http://www.myiglo.com/gavetips/gave-9-aring/

Anonymous poster hash: ecae6...821

Søker du opp gamle sider for å finne egnede sider å spre link til siden din? Reklametroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...