Gå til innhold

Goodbye NAV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tid for å skilles. NAV gir meg penger, mens jeg ikke jobber? Det blir feil for min del. Jeg går heller rundt blakk. Det står spøsmål når jeg skal sende meldekort "ønsker du hjelp fra nav videre"? Jeg skal svare nei. Jeg vil ikke ha den lenger. Jeg får heller finne meg en jobb selvom jeg ikke tørr. jeg kommer ikke til å jobbe. Det er alt for skummelt. men hade farvel.. jeg skal klare meg alene på min vei.. blakk eller ei haha ..

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

19

• AnonymBruker

10

• Angustia1

7

• Captain Cheeseheart

5

Skrevet

Det er tid for å skilles. NAV gir meg penger, mens jeg ikke jobber? Det blir feil for min del. Jeg går heller rundt blakk. Det står spøsmål når jeg skal sende meldekort "ønsker du hjelp fra nav videre"? Jeg skal svare nei. Jeg vil ikke ha den lenger. Jeg får heller finne meg en jobb selvom jeg ikke tørr. jeg kommer ikke til å jobbe. Det er alt for skummelt. men hade farvel.. jeg skal klare meg alene på min vei.. blakk eller ei haha ..

Nå må du ikke forhaste deg å gjøre noe dumt.

Skrevet (endret)

hva er planen? leve av kongler i skogen ?

(mat koster penger)

Endret av schizoid1337
Skrevet (endret)

Sånn. nå har jeg meldt meg ut for alltid. ingen vei tilbake nå.

Endret av Caylee
Skrevet

Nå må du ikke forhaste deg å gjøre noe dumt.

forsent. men det går helt fint, jeg har en sparekonto jeg kan bruke

Skrevet

hva er planen? leve av kongler i skogen ?

(mat koster penger)

vel.. jeg skal gjøre som jeg gjorde før jeg ble 18. ukepenger. håper de vil gi meg da hvis jeg jobber mye i huset hvis ikke.. haha..

Skrevet

forsent. men det går helt fint, jeg har en sparekonto jeg kan bruke

Men du har rett på penger fra nav, du sliter jo psykisk.

Skrevet

Men du har rett på penger fra nav, du sliter jo psykisk.

Hva så? selvom jeg sliter psykisk betyr ikke det jeg burde få penger av å ikke gjøre noe som helst. Det er flaut å gå på nav. jeg føler meg som et mislykket menneske. DEt første jeg skal gjøre nå er å skjerpe meg, tvinge meg selv til å prøve å søke jobb.. lurer på hvordan det går..

Skrevet

Hm.. har dere forslag til jobb? Jeg tør ikke butikk. Heller ikke sykehjem er redd for å gjøre feil. Apotek var grusomt. Jeg sliter med å huske ting. Finnes det hele tatt jobber for folk med sosial angst?

Skrevet

Hva så? selvom jeg sliter psykisk betyr ikke det jeg burde få penger av å ikke gjøre noe som helst. Det er flaut å gå på nav. jeg føler meg som et mislykket menneske. DEt første jeg skal gjøre nå er å skjerpe meg, tvinge meg selv til å prøve å søke jobb.. lurer på hvordan det går..

Da finnes det mange mislykkede mennesker.

Skrevet

Da finnes det mange mislykkede mennesker.

Jeg sier ikke at dere andre som går på det er mislykket. men jeg føler meg mislykket selv da jeg gikk på det. De i klassen snakker hele tiden om de som går på nav. De lurer på hvor jeg får penger fra, hva skal jeg si? jeg har jo ikke jobb

Skrevet

Nå blir mamma fly forbanna når jeg forteller dette her tenker jeg... vet ikke om jeg tør si det.

Skrevet

Jeg sier ikke at dere andre som går på det er mislykket. men jeg føler meg mislykket selv da jeg gikk på det. De i klassen snakker hele tiden om de som går på nav. De lurer på hvor jeg får penger fra, hva skal jeg si? jeg har jo ikke jobb

Det har vel ikke de noe med.

Skrevet

En god ting med dette da. Jeg kommer til å bli tynnere. Nå kan jeg ikke kjøpe meg mat lenger.

Skrevet

Det høres ikke ut som gode venner du har om de snakker så dritt om folk på nav at du ikke tør å fortelle dem det. Hva er det verste de kan si om du sier du går på nav da? Hva er det du er redd de skal si til deg?

Skrevet

Stønaden kan nok gjenopptas.

Hvordan gjør man det? Må man vente i flere måneder i kø på nytt?

Skrevet

Det høres ikke ut som gode venner du har om de snakker så dritt om folk på nav at du ikke tør å fortelle dem det. Hva er det verste de kan si om du sier du går på nav da? Hva er det du er redd de skal si til deg?

Jeg er bare redd de skal si jeg er lat og ikke gidder å jobbe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...