Caylee Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Det er tid for å skilles. NAV gir meg penger, mens jeg ikke jobber? Det blir feil for min del. Jeg går heller rundt blakk. Det står spøsmål når jeg skal sende meldekort "ønsker du hjelp fra nav videre"? Jeg skal svare nei. Jeg vil ikke ha den lenger. Jeg får heller finne meg en jobb selvom jeg ikke tørr. jeg kommer ikke til å jobbe. Det er alt for skummelt. men hade farvel.. jeg skal klare meg alene på min vei.. blakk eller ei haha .. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Det er tid for å skilles. NAV gir meg penger, mens jeg ikke jobber? Det blir feil for min del. Jeg går heller rundt blakk. Det står spøsmål når jeg skal sende meldekort "ønsker du hjelp fra nav videre"? Jeg skal svare nei. Jeg vil ikke ha den lenger. Jeg får heller finne meg en jobb selvom jeg ikke tørr. jeg kommer ikke til å jobbe. Det er alt for skummelt. men hade farvel.. jeg skal klare meg alene på min vei.. blakk eller ei haha .. Nå må du ikke forhaste deg å gjøre noe dumt. 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Det er tid for å skilles. NAV gir meg penger, mens jeg ikke jobber? Det blir feil for min del. Jeg går heller rundt blakk. Det står spøsmål når jeg skal sende meldekort "ønsker du hjelp fra nav videre"? Jeg skal svare nei. Jeg vil ikke ha den lenger. Jeg får heller finne meg en jobb selvom jeg ikke tørr. jeg kommer ikke til å jobbe. Det er alt for skummelt. men hade farvel.. jeg skal klare meg alene på min vei.. blakk eller ei haha .. hva er planen? leve av kongler i skogen ? (mat koster penger) Endret 2. desember 2013 av schizoid1337 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 (endret) Sånn. nå har jeg meldt meg ut for alltid. ingen vei tilbake nå. Endret 2. desember 2013 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Nå må du ikke forhaste deg å gjøre noe dumt. forsent. men det går helt fint, jeg har en sparekonto jeg kan bruke 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 hva er planen? leve av kongler i skogen ? (mat koster penger) vel.. jeg skal gjøre som jeg gjorde før jeg ble 18. ukepenger. håper de vil gi meg da hvis jeg jobber mye i huset hvis ikke.. haha.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 forsent. men det går helt fint, jeg har en sparekonto jeg kan bruke Men du har rett på penger fra nav, du sliter jo psykisk. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Men du har rett på penger fra nav, du sliter jo psykisk. Hva så? selvom jeg sliter psykisk betyr ikke det jeg burde få penger av å ikke gjøre noe som helst. Det er flaut å gå på nav. jeg føler meg som et mislykket menneske. DEt første jeg skal gjøre nå er å skjerpe meg, tvinge meg selv til å prøve å søke jobb.. lurer på hvordan det går.. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Hm.. har dere forslag til jobb? Jeg tør ikke butikk. Heller ikke sykehjem er redd for å gjøre feil. Apotek var grusomt. Jeg sliter med å huske ting. Finnes det hele tatt jobber for folk med sosial angst? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Hva så? selvom jeg sliter psykisk betyr ikke det jeg burde få penger av å ikke gjøre noe som helst. Det er flaut å gå på nav. jeg føler meg som et mislykket menneske. DEt første jeg skal gjøre nå er å skjerpe meg, tvinge meg selv til å prøve å søke jobb.. lurer på hvordan det går.. Da finnes det mange mislykkede mennesker. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Da finnes det mange mislykkede mennesker. Jeg sier ikke at dere andre som går på det er mislykket. men jeg føler meg mislykket selv da jeg gikk på det. De i klassen snakker hele tiden om de som går på nav. De lurer på hvor jeg får penger fra, hva skal jeg si? jeg har jo ikke jobb 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Nå blir mamma fly forbanna når jeg forteller dette her tenker jeg... vet ikke om jeg tør si det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Jeg sier ikke at dere andre som går på det er mislykket. men jeg føler meg mislykket selv da jeg gikk på det. De i klassen snakker hele tiden om de som går på nav. De lurer på hvor jeg får penger fra, hva skal jeg si? jeg har jo ikke jobb Det har vel ikke de noe med. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 En god ting med dette da. Jeg kommer til å bli tynnere. Nå kan jeg ikke kjøpe meg mat lenger. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Faen... på en måte så angrer jeg :/ 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Jeg kommer til å bli sykt fattig 0 Siter
Psykika Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Det høres ikke ut som gode venner du har om de snakker så dritt om folk på nav at du ikke tør å fortelle dem det. Hva er det verste de kan si om du sier du går på nav da? Hva er det du er redd de skal si til deg? 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Stønaden kan nok gjenopptas. Hvordan gjør man det? Må man vente i flere måneder i kø på nytt? 0 Siter
Caylee Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Skrevet 2. desember 2013 Det høres ikke ut som gode venner du har om de snakker så dritt om folk på nav at du ikke tør å fortelle dem det. Hva er det verste de kan si om du sier du går på nav da? Hva er det du er redd de skal si til deg? Jeg er bare redd de skal si jeg er lat og ikke gidder å jobbe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.