AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Er det "tilttatt" å bli skikkelig irritert når samboer har sittet 5 timer og trykket på et spill i stua samtidig som fotball står på. Ikke at jeg skal se noe på tv men blir gal av kommentatorene og klikkelyden. Han sitter jo med headset og hører musikk. Vi er voksne, ingen barn så kan gjør hva man vil og ha fortjener å slappe og og kose seg. Han tar fullt ansvar ellers, blir bare gal av å se på. Overreagerer jeg? Hva ville andre gjort? Anonymous poster hash: d0bb3...7b2 0 Siter
Kayia Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det "tilttatt" å bli skikkelig irritert når samboer har sittet 5 timer og trykket på et spill i stua samtidig som fotball står på. Ikke at jeg skal se noe på tv men blir gal av kommentatorene og klikkelyden. Han sitter jo med headset og hører musikk. Vi er voksne, ingen barn så kan gjør hva man vil og ha fortjener å slappe og og kose seg. Han tar fullt ansvar ellers, blir bare gal av å se på. Overreagerer jeg? Hva ville andre gjort? Det er alltid tillatt å føle, men ikke spesielt lurt, riktig eller konstruktivt å agere ut følelser. Hva med å ta dette opp når stemningen er bedre, feks i morgen? Kom med forslag om ting dere kan gjøre sammen innimellom (om hver fristund er sånn som ddtte), samt forslag til hvordan situasjoner som i dag kan løses bedre. Umiddelbart høres det ut som at han kan slå av lyden og du spille musikk feks, evt at han velge én av delene (spill el fotball). Endret 8. desember 2013 av Kayia 0 Siter
ISW Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 JA, det er lov. En beklagelse fra meg på vegne av menn. Det er helt greit å se sport når man ikke har noe å gjøre, men å MÅTTE se sport på TV og neglisjere familieliv, hobbyer og viktigere ting er ikke holdbart. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 JA, det er lov. En beklagelse fra meg på vegne av menn. Det er helt greit å se sport når man ikke har noe å gjøre, men å MÅTTE se sport på TV og neglisjere familieliv, hobbyer og viktigere ting er ikke holdbart. LOL 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 JA, det er lov. En beklagelse fra meg på vegne av menn. Det er helt greit å se sport når man ikke har noe å gjøre, men å MÅTTE se sport på TV og neglisjere familieliv, hobbyer og viktigere ting er ikke holdbart. Hva hvis man har TV-sport for hobby #1? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Hva hvis man har TV-sport for hobby #1? Fy, ikke si sånt da, det er ikke lov! 0 Siter
ISW Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Fy, ikke si sånt da, det er ikke lov! Nå var du en stund så hyggelig.......... 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Nå var du en stund så hyggelig.......... Kanskje jeg har sett på skiskyting i dag da? Slik at forfallet begynte... 0 Siter
ISW Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Hva hvis man har TV-sport for hobby #1? Jeg sier ikke at det ikke er lov å se sport. Jeg ser sport selv, og liker det. Men ikke fem timer i strekk og særlig ikke hvis min samboer ønsker at vi gjør noe sammen. Man trenger ikke leve i en egen boble bare fordi man skal se sport. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Jeg sier ikke at det ikke er lov å se sport. Jeg ser sport selv, og liker det. Men ikke fem timer i strekk og særlig ikke hvis min samboer ønsker at vi gjør noe sammen. Det kommer jo an på hvor ofte du ser på sport i fem timer, og hvor ofte dere gjør noe sammen. 0 Siter
ISW Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Det kommer jo an på hvor ofte du ser på sport i fem timer, og hvor ofte dere gjør noe sammen. En fotballkamp varer bare i 45 min x 2 pluss pause :-) 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Jeg sier ikke at det ikke er lov å se sport. Jeg ser sport selv, og liker det. Men ikke fem timer i strekk og særlig ikke hvis min samboer ønsker at vi gjør noe sammen. Man trenger ikke leve i en egen boble bare fordi man skal se sport. Greit nok, det er sikkert sånn du er, men det var ikke det du sa over her. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 En fotballkamp varer bare i 45 min x 2 pluss pause :-) Nå finnes det annen sport en fotball da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Ja, det er absolutt tillatt. Det er lov å reagere på dårlig og hensynsløs oppførsel. 0 Siter
slabbedask Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Flott at vår kjære Gud NHD kan diktere hva vi har lov til og ikke... Er du sinna på'n eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.