GoodTimes Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Vi må ha hjelp til å frakte et 2,5 meters juletre noen kilometer (har ikke bil selv pt). Noen som vet hvor mye dyrere en maxitaxi er enn en vanlig taxi? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 En vanlig taxi med lasteholdere på taket klarer vel fint det? Jeg har mine tvil til at du får ha det med deg inni en maxitaxi... Ser jo stadig vanlige personbiler med juletrær på taket i disse tider. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Skrevet 16. desember 2013 En vanlig taxi med lasteholdere på taket klarer vel fint det? Jeg har mine tvil til at du får ha det med deg inni en maxitaxi... Ser jo stadig vanlige personbiler med juletrær på taket i disse tider.Taxier har sluttet med takgrinder, eller måter å feste noe på taket med. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Skrevet 16. desember 2013 ... men nå har taxisentralen svart på mailen min, og sier ar en maxitaxi som skal kjøre tre-fire kilometer med et stort juletre vil koste ca. 450 kroner. Snilt av dem å svare. Og forberedt på å punge ut. I stedet var jeg heldig og en gammel nabo ringte tilfeldigvis om noe annet, og da jeg spurte om han visste hvor dyrt det ble med taxi svarte han at er du gær'n jente, jeg kjører det jeg!God jul, eller? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 I stedet var jeg heldig og en gammel nabo ringte tilfeldigvis om noe annet, og da jeg spurte om han visste hvor dyrt det ble med taxi svarte han at er du gær'n jente, jeg kjører det jeg! God jul, eller? Kjekt! Bak noen krumkaker til han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.