Gå til innhold

Når x' en er den man vil ha


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ca to med siden det ble slutt mellom oss. Hun sier hun har mistet sine følelser for meg , noe som jeg fikse vite i etterkant av at hun fant seg en ny på byen en kveld.

Hun sier at dette var ett engangstilfelle , men at hun egentlig ikke angrer på det .

Igjen sitter jeg og egentlig ikke helt skjønner hva som har hendt .

Fram til dette hendte var det ingenting som tilsa at vi hadde problemer.

Vi gjorde ting sammen både som oss , med barne og med venner

Når det kommer til stykket vil jeg bare ha tilbake min store kjærlighet . Jeg har sagt at jeg er villig til å gå i terapi om hun vilforsøke å reparere det vi har hatt , men det finnes ingen vilje til dette .

Hva kan jeg gjøre for å forsøke å vinne henne tilbake?

Kan hun få tilbake følelsene for meg når hun får litt til og avstand ?

Jeg synes dette kom meget plutselig da vi fram til bruddet levde som vi alltid har gjort

Hva er mine muligheter for forsoning (gjerne med tid )

Anonymous poster hash: 7dc6d...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    33

  • tjohei1

    11

  • Lillemus

    6

  • morsan

    6

Ca to med siden det ble slutt mellom oss. Hun sier hun har mistet sine følelser for meg , noe som jeg fikse vite i etterkant av at hun fant seg en ny på byen en kveld. Hun sier at dette var ett engangstilfelle , men at hun egentlig ikke angrer på det . Igjen sitter jeg og egentlig ikke helt skjønner hva som har hendt . Fram til dette hendte var det ingenting som tilsa at vi hadde problemer. Vi gjorde ting sammen både som oss , med barne og med venner

Når det kommer til stykket vil jeg bare ha tilbake min store kjærlighet . Jeg har sagt at jeg er villig til å gå i terapi om hun vilforsøke å reparere det vi har hatt , men det finnes ingen vilje til dette . Hva kan jeg gjøre for å forsøke å vinne henne tilbake? Kan hun få tilbake følelsene for meg når hun får litt til og avstand ? Jeg synes dette kom meget plutselig da vi fram til bruddet levde som vi alltid har gjort Hva er mine muligheter for forsoning (gjerne med tid )

Basert på alt annet du har skrevet om dette i det siste tror jeg det er svært lite sannsynlig at hun ønsker seg tilbake. Jeg skjønner at dette har kommet brått på deg og gjør vondt, men jeg tror du gjør best i å se framover og venne deg til å leve uten henne på en smertefri og samarbeidsvillig måte.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ett par ting

Jeg skriver her , og mulig jeg gjentar meg selv .

Men det hjelper faktisk meg i den situasjon jeg er i

Og jeg mener det er bedre å virke desperat her enn direkte ovenfor x

Jeg er på jakt etter råd til hva jeg kan gjøre formål kunne øke mine muligheter for å klare å vinne henne tilbake

Faktisk er det og slik at det på en måte hjelper meg å skrive en del her . Vet ikke hvorfor det er slik , men noe er det

Men får gjerne lest om noen sommar opplevd det jeg ønsker. Får utløp for noe som jeg ikke helt klarer å definere , men. Det hjelper meg til å ikke legge meg ned og gi helt opp. Detter. På en måte som omd et er en form for selvhjelp

Så derfor legger jeg inn her

I et håp om noenråd som kan føre meg nærmere det jeg ønsker , som er å vinne tilbake min x.

Dersom noen mener det er patetisk så dere om det .

Men jeg har det ikke noe videre godt om dagen , og dette hjelper meg på sin måte

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ett par ting

Jeg skriver her , og mulig jeg gjentar meg selv .

Men det hjelper faktisk meg i den situasjon jeg er i

Og jeg mener det er bedre å virke desperat her enn direkte ovenfor x

Jeg er på jakt etter råd til hva jeg kan gjøre formål kunne øke mine muligheter for å klare å vinne henne tilbake

Faktisk er det og slik at det på en måte hjelper meg å skrive en del her . Vet ikke hvorfor det er slik , men noe er det

Men får gjerne lest om noen sommar opplevd det jeg ønsker. Får utløp for noe som jeg ikke helt klarer å definere , men. Det hjelper meg til å ikke legge meg ned og gi helt opp. Detter. På en måte som omd et er en form for selvhjelp

Så derfor legger jeg inn her

I et håp om noenråd som kan føre meg nærmere det jeg ønsker , som er å vinne tilbake min x.

Dersom noen mener det er patetisk så dere om det .

Men jeg har det ikke noe videre godt om dagen , og dette hjelper meg på sin måte

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Jeg tenker at om det hjelper å skrive her, så gjør det! - Dog ikke bruk for lang tid på å kjempe for eksen hvis det ikke gir ønsket resultat. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter råd til hva jeg kan gjøre formål kunne øke mine muligheter for å klare å vinne henne tilbake

Faktisk er det og slik at det på en måte hjelper meg å skrive en del her .Får utløp for noe som jeg ikke helt klarer å definere , men. Det hjelper meg til å ikke legge meg ned og gi helt opp. På en måte som omd et er en form for selvhjelp

Du kan godt fortsette å skrive her, det har hjulpet mange som ikke ønsker å lesse det innerste på sine nærmeste det :) Mitt poeng er imidlertid at duburde dreie fokus mot "hvordan leve med situasjonen du er i nå, som ny-singel", framfor å fokusere på "hvordan få henne tilbake". Det er ikke mye du kan gjøre nå, bortsett fra å oppføre deg hyggelig, samarbeidsvillig og å gi henne tid.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av grunnen til at jeg skriver her er jo for å ikke ta det ut på "privaten" og overlesset x med mine tanker og følelser . Det er jeg forhåpentligvis ferdig med . Tid skal hun og få , da jeg pr i dag ikke er i stand til å være bare enn venn , og dermed holder meg vekke.

Skjønner at mange mener at jeg bør starte å "leve livet" som singel , men der er jeg ikke kommet enda

Men har bestemt meg for å ta en del tak i meg selv framover i ett forsøk på å få tilbake litt overskudd.

Starte med trening , og komme meg ut blandt folk .

Problemet er at mye av mine venner og er hennes venner naturlig nok etter mange år. Og ovenfor disse kan jeg egentlig heller ikke lufte hvordan jeg har det og hva jeg føler. Slik sett har jeg ikke mange steder å snu meg , og da er dette et kjærkomment fora for en del av det jeg sliter med.

Ogjeg tror nok at det vil gå ganske så lang tid før jeg eventuelt ikke ønsker x tilbake , men det er ikke godt å si hva tiden kan gjøre.

I "verste" fall kommer hun igjen når jeg ikke lengre er der selv om endret virker umulig i dag .

Uansett så er jo ikke ballen i mine hender what so ever , men jeg gir henne tid så er det egentlig opp til henne om hun en dag vil savne meg og det vi hadde.

Jeg kan pr i dag bare håpe at det igjen kan bli oss

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å bruke forum her en del framover ja

Forhåpentligvis til hun måtte komme tilbake , eller Gud forby om jeg om mulig skal klare og komme meg videre

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å bruke forum her en del framover ja

Forhåpentligvis til hun måtte komme tilbake , eller Gud forby om jeg om mulig skal klare og komme meg videreAnonymous poster hash: 1baa0...5a2

Du kommer deg videre, men du må gjøre som kayia sier - endre fokus. Du gjør det verre for deg selv når du på en måte lurer deg selv og tror det er en mulighet for at hun kommer tilbake. Sier ikke at hun ikke kommer tilbake, men ikke gjør deg selv så vondt. Prøv å leve - kandkje du finner en annen også, og som vil elske deg for den du er :) Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker jo å minst mulig fokusere i hennes retning

Men det er ikke så kett når man må ga en viss kontakt pga barna

Og for disse skal vi og være sammen julaften

Det er med blandet følelse

Gleder meg til en dag som familie og gruer meg fordi jeg og frykter at å bære sammen vil sette meg tilbake

Utover kontakten rundt barna snakker vi vel ikke sammen i det hele tatt lengre , så slik sett får hun om ikke annet tid for seg selv og fred fra meg

Så får tiden vise pm det dukker opp ett savn

Sikkert er det i alle fall ay hun tar dette mye bedre enn meg

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker jo å minst mulig fokusere i hennes retning

Men det er ikke så kett når man må ga en viss kontakt pga barna

Og for disse skal vi og være sammen julaften

Det er med blandet følelse

Gleder meg til en dag som familie og gruer meg fordi jeg og frykter at å bære sammen vil sette meg tilbake

Utover kontakten rundt barna snakker vi vel ikke sammen i det hele tatt lengre , så slik sett får hun om ikke annet tid for seg selv og fred fra meg

Så får tiden vise pm det dukker opp ett savn

Sikkert er det i alle fall ay hun tar dette mye bedre enn megAnonymous poster hash: 1baa0...5a2

Jeg innbiller meg at det er lettere for den som drar enn det er for den som blir forlatt - men jeg vet ikke. Det har vel noe med årsaken til bruddet å gjøre - enten det er en ny en inne i bildet eller det er noe ved deg som gjør det eller andre ting. Er man lei og sliten kan det føles som en befrielse å dra, men det kan være tøft for det - til tross for dette. Har man levd lenge sammen så er det jo noe som blir borte også for den som drar.

Jeg var selv den som dro i mitt forhold, og jeg hadde mine grunner for det (ingen ny mann i mitt tilfelle). Det så ut som jeg takla det bedre enn han, men jeg sleit jeg også. Men jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om der noen ny mann i bildet , men det ville på en måte gitt en forklaring

De grunner jeg hat fått gir ingen mening for meg , da det er grunner som enkelt kunne vært løst om man hadde snakket om det

Uansett så sitter jeg igjen alene med alle spørsmål og en stor dose frustrasjon

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ett par ting

Jeg skriver her , og mulig jeg gjentar meg selv .

Men det hjelper faktisk meg i den situasjon jeg er i

Og jeg mener det er bedre å virke desperat her enn direkte ovenfor x

Jeg er på jakt etter råd til hva jeg kan gjøre formål kunne øke mine muligheter for å klare å vinne henne tilbake

Faktisk er det og slik at det på en måte hjelper meg å skrive en del her . Vet ikke hvorfor det er slik , men noe er det

Men får gjerne lest om noen sommar opplevd det jeg ønsker. Får utløp for noe som jeg ikke helt klarer å definere , men. Det hjelper meg til å ikke legge meg ned og gi helt opp. Detter. På en måte som omd et er en form for selvhjelp

Så derfor legger jeg inn her

I et håp om noenråd som kan føre meg nærmere det jeg ønsker , som er å vinne tilbake min x.

Dersom noen mener det er patetisk så dere om det .

Men jeg har det ikke noe videre godt om dagen , og dette hjelper meg på sin måte

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Beste måten å få eksen tilbake på er å ikke ta kontakt. Savner hun deg så tar hun kontakt. Utover det er det vel lite du kan gjøre. Det kan føles ydmykende å klamre seg til en X som ikke er interessert i deg. I verste fall kan hun utnytte deg siden hun vet at du er så interessert. Det igjen kan gå utover din selvrespekt. Jeg tror ikke det hjelper å sende blomster eller gaver.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok forsøke å holde kontakten på ett minimun

Unngå alt som ikke vedrører barna

Så får jeg se om tiden jobber med eller mot meg

Usnsett blir den nærmeste tiden ikke videre enkel

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vel ikke om datingannonser er helt meg .

Kan vel ikke si at jeg vet helt hva det er en gang

Har vært så lenge i forhold at den type kontaktsøking ikke har vært en del av mitt liv nei

Men før jeg eventuelt tenker tanken på og vurdere å treffe noen , så må jeg først klare å fungere normalt rundt mine eksisterende venner

Det er tøft nok akkurat nå

Nå er det bare å stålsette seg for å gjøre julen best mulig for barne , og da uten å dra opp noe med x

Jeg har bestemt meg at uansett , så skal ikke hun få meg av pinnen den dagen.

For den er for barne og de SKAL få en god dag

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vel ikke om datingannonser er helt meg .

Kan vel ikke si at jeg vet helt hva det er en gang

Har vært så lenge i forhold at den type kontaktsøking ikke har vært en del av mitt liv nei

Men før jeg eventuelt tenker tanken på og vurdere å treffe noen , så må jeg først klare å fungere normalt rundt mine eksisterende venner

Det er tøft nok akkurat nå

Nå er det bare å stålsette seg for å gjøre julen best mulig for barne , og da uten å dra opp noe med x

Jeg har bestemt meg at uansett , så skal ikke hun få meg av pinnen den dagen.

For den er for barne og de SKAL få en god dag

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Når det er barn med i bildet bør man gjøre alt man kan for å holde sammen. Hvis dere hadde vært gift, ville dere først blitt separert og måtte gå i parterapi i 2 år før dere tar ut skilsmisse. Synes det er rart at en kvinne ikke ønsker at faren til barna hennes skal være i livet dems daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå synes jo jeg og at det er "rart"

Men problemet i dag er vel det at hun akkurat nå ikke vil ha meg i sitt liv daglig.

Og akkurat det river meg opp på innsiden.

Og som om ikke det er nok , så "mister" jeg og nå på en måte halvparten av det som er igjen av oppveksten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er barn med i bildet bør man gjøre alt man kan for å holde sammen. Hvis dere hadde vært gift, ville dere først blitt separert og måtte gå i parterapi i 2 år før dere tar ut skilsmisse. Synes det er rart at en kvinne ikke ønsker at faren til barna hennes skal være i livet dems daglig.

Man må ikke gå i parterapi i to år, heldigvis! Om man har barn under 16 år må man ha minst 1 - en! - time hos et meklingskontor (eller hva det nå heter) og det er det. Separasjonstiden er 1 år dersom begge parter skriver under på papirene, 2 år om bare den ene parten skriver under.

 

Med forbehold om endring av regler i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...