Gå til innhold

Når x' en er den man vil ha


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er vi ikke gift , og ser okke vekk fra at dette kan være noe av problemet

Men det betyr og st det ikke er noe "ventetid"

Uansett så er jeg glad i henne både for den hun er/var og som mor til mine barn

Og jeg vil henne alt godt.

Men ser jo helst at det hadde vært sammen med meg

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    33

  • tjohei1

    11

  • Lillemus

    6

  • morsan

    6

Tiden leger alle sår heter det. Det er viktig for deg å huske på nå. Bevar selvrespekten og ikke vis at du vil ha henne tilbake. Hun er ikke villig til å jobbe for å være sammen med deg og da er det lite du kan gjøre. Jeg synes det er egoistisk av en mor å ikke ville jobbe for å være i et forhold med far til sine barn. Man skal også tenke på barna i slike tilfeller. I dag er det alt for lett å skille seg. 50 % gjør det. Barna må lide. Det er også alt for lett å blir gravid. Man må tenke seg godt om før man gjør noe en vil angre på. Ulempen ved forhold er at mye kan skje innen man finner ut at man ikke passer sammen. Å bli godt kjent før man har sex kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kjent hverandre i så mange år at problemet ligger nok ikke der

Eller kanskje det er akkurat det det gjør

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er der det ligger når så alt for mange skiller seg og det er barn med i bildet. Bare se på unge mødre. De fester og ligger med ukjente for så å ende opp som alt for ung mor med et barn som ikke har kontakt med sin far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vel ikke om datingannonser er helt meg .

Kan vel ikke si at jeg vet helt hva det er en gang

Har vært så lenge i forhold at den type kontaktsøking ikke har vært en del av mitt liv nei

Men før jeg eventuelt tenker tanken på og vurdere å treffe noen , så må jeg først klare å fungere normalt rundt mine eksisterende venner

Det er tøft nok akkurat nå

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Jeg tror ikke det er forholdets lengde som gjør at det føles unaturlig å prøve seg på dating, men hvordan man føler det rundt bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke gå i parterapi i to år, heldigvis! Om man har barn under 16 år må man ha minst 1 - en! - time hos et meklingskontor (eller hva det nå heter) og det er det. Separasjonstiden er 1 år dersom begge parter skriver under på papirene, 2 år om bare den ene parten skriver under.

 

Med forbehold om endring av regler i det siste.

Nix, er slik fortsatt. Dvs har barn over 16 år, så her var det bare å skrive under separasjonspapirene og sende inn uten mekling, og når året er omme kan man søke skilsmisse. Takk&pris at vi ikke ble tvunget i parterapi nå i separasjonstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er der det ligger når så alt for mange skiller seg og det er barn med i bildet. Bare se på unge mødre. De fester og ligger med ukjente for så å ende opp som alt for ung mor med et barn som ikke har kontakt med sin far.

Mener du "der det ligger" er at man ikke har blitt godt nok kjent før man hadde sex? Ref innlegg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden leger alle sår heter det. Det er viktig for deg å huske på nå. Bevar selvrespekten og ikke vis at du vil ha henne tilbake. Hun er ikke villig til å jobbe for å være sammen med deg og da er det lite du kan gjøre. Jeg synes det er egoistisk av en mor å ikke ville jobbe for å være i et forhold med far til sine barn. Man skal også tenke på barna i slike tilfeller. I dag er det alt for lett å skille seg. 50 % gjør det. Barna må lide. Det er også alt for lett å blir gravid. Man må tenke seg godt om før man gjør noe en vil angre på. Ulempen ved forhold er at mye kan skje innen man finner ut at man ikke passer sammen. Å bli godt kjent før man har sex kan hjelpe.

Tja... Vi var sammen i 14 år før vi giftet oss og fikk barn. 5 år senere var vi separert. Så ingen av dine punkter (kjenne hverandre, vente med sex, ikke bli gravid raskt osv), stemmer på oss. Og jeg tør påstå at i vårt tilfelle så har både voksne og barn det mye bedre i ettertid, men det er klart det var tøft det første året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at dere går fra hverandre da? Er dere bare lei? Jeg tenker at dere fant ut at partner ikke var den rette likevel?

Var den til meg? Det er lettere å vite hvem du svarer om du trykker på svar-knappen i det innlegget du skal svare på.

 

Vi var svært unge da vi ble sammen og vokste fra hverandre rett og slett. I ettertid er det lett å se at giftermålet aldri skulle funnet sted, men vi ville jo ikke vært ungene foruten da! :) Nå har vi nye partnere begge to som vi passer mye bedre sammen med og alle seks går godt sammen. :) Kunne overhodet ikke tenkt meg å være sammen med eksen igjen. Itte på villkår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt forvirra her nå

I kveld er x ute og jeg har barna

For en gang skyld har jeg styrt unna å tekste eller sende melding via Fb og for meg er det faktisk en seier i seg selv

Men hvem starter ikke å sende sms motsatt vei

Egentlig helt meningsløse ting men likevell

Mener jo at om hun har noe å si meg , så bør hun gjerne ta det face to face

Llarte å svare kort og greit at dette tar vi en annen gang

Men nå sitter jo jeg her og overtolker hvorfor hun skal tekste meg når hun er på byn ?

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er egentlig totalt uvesentlig ting som vi diskuterte tidligere

Uansett feil å ta opp no som helst over sms etter min mening

Selv om gjerne vil ha en dialog og gladelig tar hun tilbake er ikke dette måten å snakke sammen på

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er egentlig totalt uvesentlig ting som vi diskuterte tidligere

Uansett feil å ta opp no som helst over sms etter min mening

Selv om gjerne vil ha en dialog og gladelig tar hun tilbake er ikke dette måten å snakke sammen påAnonymous poster hash: 1baa0...5a2

Ok. Jeg tenkte bare at det kunne være hun lurte på hvordan barna hadde det eller noe. Men jeg skjønner godt at hun gjør deg forvirret, det er etter min mening dårlig gjort av henne, hun strør jo bare salt i sårene på denne måten. Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel drukket litt og sender meldinger i småfylla,

Er ikke umulig det

Men det er ikke det jeg trenger om hun ikke vil noe

Sliter nok som det er med å ikke sende motsatt vei og da trenger jeg jo ikk dette om hun ikke vil noe med det

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver du det, at det snakker dere om siden.

Svarte vel noe i den retningen pluss litt til

Hørte da ikke mer

Mulig dette var for å få siste ordet ? Ikke vet jeg

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av problemet for meg for tiden er jo at hun har meg i baugen og alle kanter og at jeg vil ta henne tilbake om muligheten dukker opp

Og ikke minst at hun vet dette så alt for godt

Ergo så styrer jo hun nå alt på sine premisser

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen skal jo være noe en ser fram til , med fritid og muligheten til å slappe av

Men nå er helgen for meg noe som som bare gir grobunn til å øke den frustrasjo og spiral an negativitet jeg har surret meg inn i

Masse ekstra tid som for meg desverre brukes til å savne der jeg har mistet og som jeg har satt så stor pris på

Hvordan i alle verdens dager skal en komme seg videre fra dette når det man egentlig ønsker er å vinne tilbake det man har mistet?

Anonymous poster hash: 1baa0...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...