Gå til innhold

Englene på legevakta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy søren så snille og profesjonelle de var på legevakten fredag 13 da jeg kom inn med ambulanse med brukket ankel og sterk angst. Jeg ble så tatt vare på av disse englene, så blide, empatiske og snille. Oslo hyggeligste helsetjeneste?

Anonymous poster hash: e29ae...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at Oslo legevakt er utrolig bra når det gjelder:-) Jeg falt stygt og slo hodet/ansiktet i sommer, og var imponert over hvor godt jeg ble ivaretatt på legevakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.

 

Der jeg bor er det bare sorgen fra denne tjenesten. De har altfor mange innom og har visst som en policy at man skal sitte og lide litt, med mindre det er fare for liv. Det har vært skrevet avisartikler om det.

 

Flere jeg vet om har vært der med forferdelige problemstillinger (smerter som gjør at man sitter og skriker) og ventet i time etter time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så snille og profesjonelle de var på legevakten fredag 13 da jeg kom inn med ambulanse med brukket ankel og sterk angst. Jeg ble så tatt vare på av disse englene, så blide, empatiske og snille. Oslo hyggeligste helsetjeneste?

Anonymous poster hash: e29ae...bc0

Hyggelig at du sier det! Er sjelden dette som står i avisene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre.

 

Der jeg bor er det bare sorgen fra denne tjenesten. De har altfor mange innom og har visst som en policy at man skal sitte og lide litt, med mindre det er fare for liv. Det har vært skrevet avisartikler om det.

 

Flere jeg vet om har vært der med forferdelige problemstillinger (smerter som gjør at man sitter og skriker) og ventet i time etter time.

Min erfaring med Oslo legevakt, er at de er steingode på å vurdere hva som haster og hva som ikke haster. Jeg tror de har blitt det de siste årene etter at det var noen episoder hvor de fikk kritikk som følge av at alvorlig syke ikke ble fanget opp tidsnok. Dette betyr at den hjelpen man får dersom det er en skade/sykdom av mer akutt og alvorlig karakter oppleves som usedvanlig god - mens man må smøre seg med enorme doser tålmodighetskrem om man oppsøker dem med mer ordinære tilstander som tåler å vente noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...