AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Hvordan få det bort. Går ikke bort av å støvsuge foran hullene bak. Kan jeg skru den opp og støvsuge? Anonymous poster hash: 7ca55...828 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Hvordan få det bort. Går ikke bort av å støvsuge foran hullene bak. Kan jeg skru den opp og støvsuge?Anonymous poster hash: 7ca55...828 Er vel ikke plass til mye støv i en flatskjerm-TV, om det er det du har. Litt annerledes med de gamle TV'ene, men har aldri hørt om noen som åpner den for å støvsuge inni. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Har flatskjerm. Men jeg ser at det er støv inniAnonymous poster hash: 7ca55...828 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hva med å kjøpe komprimert luft på boks, som man fjerner støv fra PCer med ? PS. Ettersom det er mange syke/psyke folk på forumet her, vil jeg påpeke at dersom du skal støvsuge inni en tv så bør du dra ut stikkkontakten først, ellers kan du få deg et sjokk .. EDIT: mener selvfølgelig ikke at du skal støvsuge inni en flatskjerm tv Endret 9. januar 2014 av schizoid1337 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.