Gå til innhold

Rembrandt tannblekemiddel


Amiga

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

Har du hørt noe om det og om det virkelig holder hva relamen lover?

Etter hva jeg så på pakken hvis man deler en skala i tre, så kommer Rembrandt tannkrem (inneholder blekemiddel ikke slipemiddel) til 1, dette blekemiddelet til 2 og bleking hos tannlegen til 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Midler til bleking av tenner må være CE godkjent og foreskrives av en fagperson.

Til gjengjeld er de da virksomme og uten skadevirkninger.

Reklame er ikke alltid til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midler til bleking av tenner må være CE godkjent og foreskrives av en fagperson.

Til gjengjeld er de da virksomme og uten skadevirkninger.

Reklame er ikke alltid til å stole på.

Hva koster det sånn ca. å få gjort det hos tannlege da? Og det finnes visst flere metoder?

Hva er forskjell på de forskjellige metoder? Pris/Kvalitet ? Jeg regner med att det er litt billigere her på Gran Canaria enn i Norge, men siden jeg ikke jeg har peiling på priser på dette blir jeg glad for et sånnt ca. svar likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rembrandt funker veldig godt og tennene blir hvite.

MEN det bør kanskje ikke brukes over veldig lang tid. Før du vet ordet av det er tennene slipt bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enmed brune tenner

Hva koster det sånn ca. å få gjort det hos tannlege da? Og det finnes visst flere metoder?

Hva er forskjell på de forskjellige metoder? Pris/Kvalitet ? Jeg regner med att det er litt billigere her på Gran Canaria enn i Norge, men siden jeg ikke jeg har peiling på priser på dette blir jeg glad for et sånnt ca. svar likevel! :-)

hvor får man kjøpt dette middele, er det apoteket eller på butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt dette middele, er det apoteket eller på butikk?

I Norge på parfymeri, her nede på Gran Canaria kun på apotek! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rembrandt funker veldig godt og tennene blir hvite.

MEN det bør kanskje ikke brukes over veldig lang tid. Før du vet ordet av det er tennene slipt bort :)

Man kan vel ikke få tennene slipt bort av blekemiddel vel? Middelet inneholder jo ikke slipemiddel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke få tennene slipt bort av blekemiddel vel? Middelet inneholder jo ikke slipemiddel! :-)

Det var jeg da helt sikker på.

Hvor sikker er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg da helt sikker på.

Hvor sikker er du? :)

Da jeg brukte andre tannkremer for røykere så irriterte de emaljen, det gjør ikke Rembrandt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg brukte andre tannkremer for røykere så irriterte de emaljen, det gjør ikke Rembrandt! :-)

Beklager Amiga, men dette må jeg ha dokumentasjon på altså. Får du tannlegen til å svare på det, så gir jeg meg ..

kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager Amiga, men dette må jeg ha dokumentasjon på altså. Får du tannlegen til å svare på det, så gir jeg meg ..

kanskje :)

Vel personlig dokumentasjon på blekebiddelet kan jeg ikke gi deg før jeg har prøvd det selv og det har jeg ikke råd til akkurat nå! Men jeg merker forskjell når jeg bruker Rembrandt tannkrem, tennene blir hvitere enn med vanlig tannkrem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel personlig dokumentasjon på blekebiddelet kan jeg ikke gi deg før jeg har prøvd det selv og det har jeg ikke råd til akkurat nå! Men jeg merker forskjell når jeg bruker Rembrandt tannkrem, tennene blir hvitere enn med vanlig tannkrem! :-)

"Men jeg merker forskjell når jeg bruker Rembrandt tannkrem, tennene blir hvitere enn med vanlig tannkrem! :-)"

Ja, DET er jeg helt enig med deg i.

Men det var det slipemidlet da.... ok, gud - kan vi kke bare drite i det? Tennene blir hvitere, men vi tar ikke stilling til om det er slipemiddel, blekemiddel eller ostehøvel somer årsaken. ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men jeg merker forskjell når jeg bruker Rembrandt tannkrem, tennene blir hvitere enn med vanlig tannkrem! :-)"

Ja, DET er jeg helt enig med deg i.

Men det var det slipemidlet da.... ok, gud - kan vi kke bare drite i det? Tennene blir hvitere, men vi tar ikke stilling til om det er slipemiddel, blekemiddel eller ostehøvel somer årsaken. ok?

Jo hvitere jo bedre, uansett! Er det det du mener? Fortsetter med Rembrandt jeg i de periodene jeg har råd! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...