Gå til innhold

Venneforespørsel - ukjent mann


morsan

Anbefalte innlegg

Går det ikke an å legge til en tekst/melding sammen med venneforespørselen? Jeg mener det gikk an før i alle fall.

Det aner jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    15

  • Kayia

    10

  • mrxx

    8

  •  cilie

    5

Mest aktive i denne tråden

Du har sikkert en god venninne du kan unfriende og legge til på nytt for å teste det ;)

 

Det var en skikkelig fjortis/førtis-oppskrift :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende en Venneforespørsel har vel ingen hensikt hvis han ikke vet hvem du et? Sannsynligheten for at han svarer ja er liten, eller han legger deg til uten at det skjer noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert en god venninne du kan unfriende og legge til på nytt for å teste det ;)

Det var en skikkelig fjortis/førtis-oppskrift :P

Ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende en Venneforespørsel har vel ingen hensikt hvis han ikke vet hvem du et? Sannsynligheten for at han svarer ja er liten, eller han legger deg til uten at det skjer noe mer.

Ja det er slik jeg tenker også! Derfor spm til trådens eneste hane her om akkurat det :) ettersom han sier vi gjør for mye ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg på nett da kanskje? Bruker nesten bare mobil.

Jeg brukte PC'en.

Men ble svart fra mobil.

Endret av Høstløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende en Venneforespørsel har vel ingen hensikt hvis han ikke vet hvem du et? Sannsynligheten for at han svarer ja er liten, eller han legger deg til uten at det skjer noe mer.

Sånn tenker jeg også. Sjansen er også stor for at han aldri legger til morsan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dette og andre svar.

Men hvorfor er venneforespørsel bedre enn melding? Hva er sannsynligheten for at han vil ta opp kontakten? Hjelper jo ikke å bare være venner på Facebook. Vil en mann som får ny ukjent venn dukke opp i privat chat?

Vennespørsel er sånn sett ikke noe bedre enn ei mld, så gjør det du føler er riktig. Sender du en venneforespørsel, så følger du opp med ei mld senere, ikke vent på at han skal sende deg ei mld.

 

Bare gjør noe og ikke tenk så mye på hva du skal gjøre eller hva du skal gjøre først og sist, det enkleste er det beste, rett og slett å være på offensiven, by på deg selv og gjør noe, uten å tenke noe mer enn som så. Vi menn er enkle på det området, når dere damer har anaylsert, planlagt i detalj, snakket med andre, fått råd og endelig gjør noe så tenker vi ikke på en puck en gang på hvordan du tok kontakt og hvor mye jobb som lå bak. Vi er bare happy ved at du i det hele tatt tok kontakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennespørsel er sånn sett ikke noe bedre enn ei mld, så gjør det du føler er riktig. Sender du en venneforespørsel, så følger du opp med ei mld senere, ikke vent på at han skal sende deg ei mld.

Bare gjør noe og ikke tenk så mye på hva du skal gjøre eller hva du skal gjøre først og sist, det enkleste er det beste, rett og slett å være på offensiven, by på deg selv og gjør noe, uten å tenke noe mer enn som så. Vi menn er enkle på det området, når dere damer har anaylsert, planlagt i detalj, snakket med andre, fått råd og endelig gjør noe så tenker vi ikke på en puck en gang på hvordan du tok kontakt og hvor mye jobb som lå bak. Vi er bare happy ved at du i det hele tatt tok kontakt:-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenker jeg også. Sjansen er også stor for at han aldri legger til morsan...

Hva er så problemet med det? Da er det vel bare å sende ei mld etterpå da. Jeg for min del tror at han svare på venneforespørselen.

"Vi" var på månen i 1969, så skal det liksom bli ett problem for en kvinne å få kontakt med en mann..."rister på hode"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke dessverre. Felles venn er ikke såå god venn av meg.

Hvor vanskelig trenger man egentlig gjøre det? ;)

 

Send en venneforespørsel. Avviser han deg, så er det vel ikke verdens undergang, hverken for deg eller han? 

 

Go morsan! Go! :)

Endret av Mrs Doolittle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor vanskelig trenger man egentlig gjøre det? ;)

 

Send en venneforespørsel. Avviser han deg, så er det vel ikke verdens undergang, hverken for deg eller han? 

 

Go morsan! Go! :)

Helt enig, så enkelt er det og hører hun ikke noe i fra han så sender hun selvsagt ei mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så problemet med det? Da er det vel bare å sende ei mld etterpå da. Jeg for min del tror at han svare på venneforespørselen.

"Vi" var på månen i 1969, så skal det liksom bli ett problem for en kvinne å få kontakt med en mann..."rister på hode"...

Problemet er så enkelt som at morsan ønsker respons. Jeg svarer hva jeg tror, basert på egne og menn jeg kjenner sine fb-vaner, er ikke det greit da? Tenker du virkelig at "alle menn er enkle" mens "alle kvinner er kompliserte"? Sånn er det ikke der jeg ferdes iallefall... 

 

Mitt inntrykk av morsan er forøvrig at hun takler motstridende råd - hun faller neppe i staver om vi ikke ender opp med enighet i denne tråden... ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hører hun ikke noe i fra han så sender hun selvsagt ei mld.

Det hadde nok ikke jeg gjort. ;)

 

Jeg hadde latt det bli med en venneforespørsel. Hadde jeg ikke hørt noe etter venneforespørselen hadde jeg tolket det dithen at han ikke var interessert i kontakt.

 

Problemet er så enkelt som at morsan ønsker respons. Jeg svarer hva jeg tror, basert på egne og menn jeg kjenner sine fb-vaner, er ikke det greit da? Tenker du virkelig at "alle menn er enkle" mens "alle kvinner er kompliserte"? Sånn er det ikke der jeg ferdes iallefall... 

 

Mitt inntrykk av morsan er forøvrig at hun takler motstridende råd - hun faller neppe i staver om vi ikke ender opp med enighet i denne tråden... ;)

 

Morsan ønsker nok respons, men ho tåler nok fint å ikke få det også. Ergo tror jeg ikke ho har noe å tape på en venneforespørsel.

 

Som deg tror jeg forøvrig at ho takler fint at folk er uenige i denne tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så problemet med det? Da er det vel bare å sende ei mld etterpå da. Jeg for min del tror at han svare på venneforespørselen.

"Vi" var på månen i 1969, så skal det liksom bli ett problem for en kvinne å få kontakt med en mann..."rister på hode"...

Da må hun ta kontakt da - ikke bare venneforespørsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok ikke jeg gjort. ;)

 

Jeg hadde latt det bli med en venneforespørsel. Hadde jeg ikke hørt noe etter venneforespørselen hadde jeg tolket det dithen at han ikke var interessert i kontakt.

 

 

Morsan ønsker nok respons, men ho tåler nok fint å ikke få det også. Ergo tror jeg ikke ho har noe å tape på en venneforespørsel.

 

Som deg tror jeg forøvrig at ho takler fint at folk er uenige i denne tråden. ;)

Det har hendt i blant at jeg får venneforespørsler fra noen jeg ikke kjenner, selv om jeg har lukket profil. Har aldri falt meg inn at de er interessert og venter på noen form for respons. Er de helt ukjente har jeg oftest avvist forespørselen. Er jeg i tvil om det er noen jeg burde kjenne har jeg sendt en melding og spurt hvor jeg kjenner dem fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt i blant at jeg får venneforespørsler fra noen jeg ikke kjenner, selv om jeg har lukket profil. Har aldri falt meg inn at de er interessert og venter på noen form for respons. Er de helt ukjente har jeg oftest avvist forespørselen. Er jeg i tvil om det er noen jeg burde kjenne har jeg sendt en melding og spurt hvor jeg kjenner dem fra.

Men da er det du som spør - når du har fått en venneforespørsel. Det syns jeg er noe annet enn å sende en forespørsel, og så mer eller mindre sende en melding etterpå for å etterlyse svar på forespørselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...