Gå til innhold

Ta med venn på ferie?


morsan

Anbefalte innlegg

Sånn i forhold til å ha eget soverom eller to leiligheter - jeg hadde følt meg mer vel med å ha den kontrollen med 17-åringene i syden som du får ved å campe i stuen utenfor rommet deres ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    17

  • Madelenemie

    6

  • Lillemus

    4

  • Kayia

    4

Mest aktive i denne tråden

Sånn i forhold til å ha eget soverom eller to leiligheter - jeg hadde følt meg mer vel med å ha den kontrollen med 17-åringene i syden som du får ved å campe i stuen utenfor rommet deres ;-)

Helt klart! He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i forhold til å ha eget soverom eller to leiligheter - jeg hadde følt meg mer vel med å ha den kontrollen med 17-åringene i syden som du får ved å campe i stuen utenfor rommet deres ;-)

I fjor sommer var vi som sagt på Mallorca og hadde 3-roms hvor soverommene var på hver sin side av stua. Den ene morgenen var guttungen (da 14 år) så rar og etterhvert fortalte han at han hadde gått i søvn! Aldri gjort - verken før eller siden! Han hadde våknet i gangen i etasjen under! Iført kun boxer... Antagelig hadde han tenkt seg på do (dodøra var like ved utgangsdøra), men han må ha dratt døra til seg skikkelig hardt for den smalt ikke i lås av seg selv.

 

Han prøvde å banke på hos oss, men vi sov vår søteste søvn med alle dører lukket så til slutt måtte han ned i resepsjonen og forklare (på engelsk!) at han hadde låst seg ute og at vi andre sov og ikke hørte at han banket på døra.

 

Herremin som vi lo! Jeg ler like mye hver gang jeg tenker på det! Han er heldigvis en rolig og fattet guttunge. Men resten av ferien sov han iført vanlig shorts - med et nøkkelkort i lomma! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer var vi som sagt på Mallorca og hadde 3-roms hvor soverommene var på hver sin side av stua. Den ene morgenen var guttungen (da 14 år) så rar og etterhvert fortalte han at han hadde gått i søvn! Aldri gjort - verken før eller siden! Han hadde våknet i gangen i etasjen under! Iført kun boxer... Antagelig hadde han tenkt seg på do (dodøra var like ved utgangsdøra), men han må ha dratt døra til seg skikkelig hardt for den smalt ikke i lås av seg selv.

 

Han prøvde å banke på hos oss, men vi sov vår søteste søvn med alle dører lukket så til slutt måtte han ned i resepsjonen og forklare (på engelsk!) at han hadde låst seg ute og at vi andre sov og ikke hørte at han banket på døra.

 

Herremin som vi lo! Jeg ler like mye hver gang jeg tenker på det! Han er heldigvis en rolig og fattet guttunge. Men resten av ferien sov han iført vanlig shorts - med et nøkkelkort i lomma! ;)

En venninne gjorde det samme - bare helt naken - og voksen! Kan love deg det var pinlig - og mye latter etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...