Gå til innhold

webmaster-slett dette

Anbefalte innlegg

Må purre på deg jeg Herr/Fru webmaster,ettersom innleggene mine som skal slettes fremdeles ikke er blitt fjerna!

Innlegg/svar jeg sikter til ligger inne på forum for _ufrivillig barnløs_!

Innlegget heter: _medisiner i bøtter og spann_, og er datert 5. Desember 2001.

Alle svarene som er skrevet av : "(Anonymous)" er meg!disse svarene vil jeg ha slettet straks,jeg ønsker slett ikke og blande meg i denne diskusjonen og angrer på at jeg svarte! Vær snill slette dette straks!

De reagerte så agressivt der inne at jeg synes dere burde slette hele den tråden,og det har dere vel ifølge dol´s regelverk plikt til og gjøre når noen føler seg trakkasert?

På forhånd tusentakk : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39742-webmaster-slett-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Hei!

For at vi skal slette et innlegg må det foreligge spesielle grunner for dette. Det er ikke mulig å slette de innlegg du har skrevet uten at hele tråden blir ødelagt og siden mange har brukt tid på å skrive kommentarer til hverandres innlegg, finner vi det rimelig å la tråden bli stående.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39742-webmaster-slett-dette/#findComment-149984
Del på andre sider

Hei!

For at vi skal slette et innlegg må det foreligge spesielle grunner for dette. Det er ikke mulig å slette de innlegg du har skrevet uten at hele tråden blir ødelagt og siden mange har brukt tid på å skrive kommentarer til hverandres innlegg, finner vi det rimelig å la tråden bli stående.

Vennlig hilsen

Dette synes jeg er dårlig gjort av deg.

Ifølge regelverket har vi krav på og få det slettet om vi ber om det,så lenge det er snakk om trakkassering.Da skal det heller ikke tas hensyn til at hele tråden blir slettet.

Det må da i en slik situasjon være bare en fordel at hele tråden blir slettet,selv om den er lang og folk har brukt tid på og skrive sine innlegg.Lange tråder har blitt slettet på dette grunnlaget før!

Og hvem sin favør tror du slettingen skal komme i??

Jeg vil ta personlig kontakt med din sjef for og få det slettet,om det jeg nevnte over her ikke har blitt slettet i løpet av denne dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39742-webmaster-slett-dette/#findComment-150072
Del på andre sider

Dette synes jeg er dårlig gjort av deg.

Ifølge regelverket har vi krav på og få det slettet om vi ber om det,så lenge det er snakk om trakkassering.Da skal det heller ikke tas hensyn til at hele tråden blir slettet.

Det må da i en slik situasjon være bare en fordel at hele tråden blir slettet,selv om den er lang og folk har brukt tid på og skrive sine innlegg.Lange tråder har blitt slettet på dette grunnlaget før!

Og hvem sin favør tror du slettingen skal komme i??

Jeg vil ta personlig kontakt med din sjef for og få det slettet,om det jeg nevnte over her ikke har blitt slettet i løpet av denne dagen.

Merkelig. Jeg skrev et høyst seriøst innlegg en gang der det hele endte med ganske sårende slengbemerkninger fra de andre som skal være så morsomme her inne (eks. Zirine og andor). Jeg ble forbanna og ba dem være litt seriøse, men da fikk jeg samme svar som du får på ditt nyeste innlegg; "næmen stakar lille deg da..." Utrolig barnslig.

Jeg ba da Webmaster om å slette hele tråden, hvilket straks ble gjort uten et mukk. Jeg har skjønt at slette-lista er lavere for enkelte nick her inne, men _ens egne_ innlegg bør kunne slettes hvis innsenderen ber om det! Men forskjellsbehandling er nå en gang en av Norges største hobbybedrifter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39742-webmaster-slett-dette/#findComment-150104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...