Gå til innhold

kvinnedagen


Madelenemie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter mer med å ta anonyme kritikere alvorlig jeg...

 

Gi meg ditt fulle navn, siden du ikke er anonym ;)

Anonymous poster hash: 0776d...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    21

  • Kayia

    8

  • laban

    6

  • Togli

    4

Mest aktive i denne tråden

Gi meg ditt fulle navn, siden du ikke er anonym ;)

My point exactly, man er anonym også med nick. Saken er imidleretid at en klar overvekt av de som sliter mest med ikke å slenge spydig med leppa signerer med Anonym Bruker, og jeg tror tonen ville vært en annen om man visste hvilket nick som produserer hva her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sliter mer med å ta anonyme kritikere alvorlig jeg...

 

La meg isteden sitere den store pastoren, som skrev dette i anledning 8 mars:

 

Idag skal vi ferie den store jentedagen. Vi setter så stor pris på jentene våre. Som virkelig gjør en fantastisk jobb på kjøkkenet og på jobben.Og som hele tiden er til oppmuntring og til velsignelse i livet. Halleluja for alle Gud fryktige jenter som elsker Jesus og sine menn.

Anonymous poster hash: 8ce5d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

My point exactly, man er anonym også med nick. Saken er imidleretid at en klar overvekt av de som sliter mest med ikke å slenge spydig med leppa signerer med Anonym Bruker, og jeg tror tonen ville vært en annen om man visste hvilket nick som produserer hva her inne.

 

Det er man strengt tatt nødt til da man blir hetset og utfryst hvis man ikke har politisk korrekte meninger.

Anonymous poster hash: 8ce5d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er man strengt tatt nødt til da man blir hetset og utfryst hvis man ikke har politisk korrekte meninger.

Anonymous poster hash: 8ce5d...794

Hvordan går det an å bli utfryst på et diskusjonsforum med liten aktivitet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er man strengt tatt nødt til da man blir hetset og utfryst hvis man ikke har politisk korrekte meninger.

Man skal ha skikkelig lav terskel for å føle seg frosset ut om man opplever det på dol spør du meg... Har nesten ikke fantasi til å tenke på hvordan utfrysing her skulle funke i praksis? At man konsekvent opplever eller føler at man ikke får svar eller??

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det an å bli utfryst på et diskusjonsforum med liten aktivitet?

Hehe, vi deler oppfatning ser jeg, men du sa det langt bedre enn meg gitt :)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man skal ha skikkelig lav terskel for å føle seg frosset ut om man opplever det på dol spør du meg... Har nesten ikke fantasi til å tenke på hvordan utfrysing her skulle funke i praksis? At man konsekvent opplever eller føler at man ikke får svar eller??

Det positive er at hetsingsnivået er langt lavere nå som den store superkverulanten ikke holder hoff her lenger.

Anonymous poster hash: 8ce5d...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremister som Simonsen er det ikke mulig å ta alvorlig.

enig.Anonymous poster hash: 8ce5d...794

 

 

Enig. Ekstrem feminisme og sosialisme. *grøss*

 

Anonymous poster hash: dd947...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...