tjohei1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Dersom dere ønsker økt trafikk på Doktoronline tror jeg det vil hjelpe med flere diskusjonsforum f.eks. et om interiør, oppussing og redesign, spiseforstyrrelser, matlaging, jobb og utdanning, sminke, styling, musikk, planter, gjør det selv prosjekter, film er noen av mine forslag. Jeg vet i så fall at mange savner et forum for interiør og gjør det selv prosjekter hvor de trenger hjelp. Det er bare å ta et søk på Google så finner man ut at dette er savnet av mange! Spiseforstyrrelser tror jeg det også vil være stor etterspørsel etter. Matlaging er også noe mange interesserer seg for: å lage enkle sunne retter. Det ser man jo bare på alle tv-programmene som går på tv at det er populært. Endret 6. april 2014 av tjohei1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/397957-flere-diskusjonsforum-vil-sikkert-%C3%B8ke-trafikken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.