Gå til innhold

Flere diskusjonsforum vil sikkert øke trafikken!


tjohei1

Anbefalte innlegg

Dersom dere ønsker økt trafikk på Doktoronline tror jeg det vil hjelpe med flere diskusjonsforum f.eks. et om interiør, oppussing og redesign, spiseforstyrrelser, matlaging, jobb og utdanning, sminke, styling, musikk, planter, gjør det selv prosjekter, film er noen av mine forslag. Jeg vet i så fall at mange savner et forum for interiør og gjør det selv prosjekter hvor de trenger hjelp. Det er bare å ta et søk på Google så finner man ut at dette er savnet av mange! Spiseforstyrrelser tror jeg det også vil være stor etterspørsel etter. Matlaging er også noe mange interesserer seg for: å lage enkle sunne retter. Det ser man jo bare på alle tv-programmene som går på tv at det er populært.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...