Tullemusa Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Trenger ei natt med god og uavbrutt søvn og en kikk i medisinskapet finner jeg Tolvon 30 mg. Disse ble i sin tid utskrevet for søvn. Jeg har ikke prøvd dem. Grunnen er at jeg en gang for mange år siden fikk Remeron for å bedre søvnen, og den hangoveren jeg fikk dagen etterpå glemmer jeg ikke. Derfor er jeg nå skeptisk og lurer på om jeg tør ta en Tolvon..... 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Jeg blir fullstendig satt ut 3 timer etter inntak, men dagen etter har jeg aldri noen hangover. Men det varierer fra person til person... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Ja, til dels kraftig hang-over den første uken. Så går det vanligvis over. 0 Siter
Anonymvon Skrevet 3. juli 2014 Skrevet 3. juli 2014 Ja, til dels kraftig hang-over den første uken. Så går det vanligvis over. Jeg begynte med Tolvon for 2,5 måneder siden og hadde ikke noe hangover til å begynne med. Men nå siste 7-8 dager har jeg kjempe hengover. Skjønner ikke. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg får aldri hangover, verken ved oppstart eller senere. Hvor kraftig effekt jeg får er derimot litt varierende. Noen ganger forholdsvis mild (men nok til å sovne om jeg ikke har en dårlig dag), mens andre ganger kunne jeg lagt meg på gulvet og sovnet momentant. Kanskje det mest irriterende er den svært varierende tiden til effekten inntrer. Kan være alt fra 1,5 til 4 timer, normalt 2,5-3. Klarer heller ikke finne noe mønster i hvordan måltider før/sammen/etter spiller inn. Kan virke kjapt med mye mat i magen noen ganger, og kan bruke lang tid på effekt på halvtom mage andre ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.