Gå til innhold

Like klær til dukke og barn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor det?  Det er snakk om dukkeklær og voldsomme eksklusive ytringer som ingen i dag vil vedkjenne seg.  De kongelige prøver på død og liv å fjerne seg fra sånt tull.  Da blir det plutselig greit å uttrykke slik hvis man har diagnosen asperger.  Kan du si meg hvorfor?

kanskje fordi aspergere ikke lyver?

 

Har du tenkt på hvor frigjørende og naturlig og levedyktig på lang sikt, ærligheten er?

Anonymous poster hash: 3f29c...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    12

  • laban

    4

  • Solemnity

    4

  • Savannah

    4

kanskje fordi aspergere ikke lyver? Har du tenkt på hvor frigjørende og naturlig og levedyktig på lang sikt, ærligheten er? Anonymous poster hash: 3f29c...921

Det er neppe ærlighet som ligger bak når noen går av skaftet for antrekk til en barnebursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask

Hvorfor det?  Det er snakk om dukkeklær og voldsomme eksklusive ytringer som ingen i dag vil vedkjenne seg.  De kongelige prøver på død og liv å fjerne seg fra sånt tull.  Da blir det plutselig greit å uttrykke slik hvis man har diagnosen asperger.  Kan du si meg hvorfor?

 

Det er en smule overreaksjon å buse ut med "Jeg er rasende" fordi andre driver med slike tullerier.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er en smule overreaksjon å buse ut med "Jeg er rasende" fordi andre driver med slike tullerier.

Jeg var rasende da jeg skrev det og er ikke det da ærlig å skrive det jeg mente?  Det finnes millioner av mødre som ikke har mat og klær til barna sine og så skriver man om slikt tull som om dette er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

kanskje fordi aspergere ikke lyver?

 

Har du tenkt på hvor frigjørende og naturlig og levedyktig på lang sikt, ærligheten er?

Anonymous poster hash: 3f29c...921

 

Dette har ingenting med ærlighet å gjøre.  Aspergere kan lyve hvis de tjener på det selv.  Jeg tror ikke den selvsentrerte holdningen som trådstarter viser er på noe som helst frigjørende eller naturlig. Det er ikke vanlig for aspergere eller andre å bruke penger, tid og krefter på slikt tull.  Aller minst å stresse over det som et seriøst problem.  Det gjorde meg rasende da jeg leste det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...