Gå til innhold

Få en mann til å føle seg elsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmmmm- la meg se: alle er forskjellige og å møte hverandre instrumentelt , men en etablert oppfatning avflatende ... Likevel det er no med hva en har skapt og hva som er blitt din og hans kjærlighetsspråk... Hi hi for meg er det omtrent slik;Litt tango for to på kjøkkengolvet , se på hverandre over en kaffekopp midt i stress og mas, ikke alltid nødvendig å verbalisere alt,sett deg på fanget hans og gi han en real smask når han minst venter det, ruske han i håret, bytte nesetipp,spøke , be han holde rundt deg når du koker og steker, og han tenker på regningen som er forfalt i går, ...le, humre , erte litt, skal heller ikke undervurderes...;) bli gla om han gir deg no- selv om det er halvvisne nelliker, tross alt tanken som teller;))si hva du mener og vær tydelig uten å såre, så vet han hvor du står , ,,,trekk han opp av godstolen når han sitter fast der over tid, dag ut og inn og få han med på no gøy, jogge sammen, kanskje ligge i grønne enger - el havne i hverandres favn i en tue ved en Skogsti,sverme og " synde" litt i sol og regn,samtidig la han være seg selv nok også, akkurat som vi selv vil være der vi ønsker, vekk han med en suss i nakken i blant-- møt han på en søkende og utforskende måte i samtale og kommunikasjon.. Ikke gi opp å være nysgjerrige på hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    10

  • AnonymBruker

    9

  • tonie

    4

  • Kayia

    4

Jeg skjønner ikke helt at noen kan føle seg elsket av å få "sovesex" som Gondor kaller det. Selv ville jeg nok følt meg både ensom og dum, men hvis begge synes det er helt ok kan det sikkert oppleves som en kjærlig handling.

 

Jeg tror nå det å føle seg elsket handler mest om å bli sett og verdsatt for den man er, og det trenger ikke å ha med store ord og romantiske handlinger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg skjønner ikke helt at noen kan føle seg elsket av å få "sovesex" som Gondor kaller det. Selv ville jeg nok følt meg både ensom og dum, men hvis begge synes det er helt ok kan det sikkert oppleves som en kjærlig handling.

 

Jeg tror nå det å føle seg elsket handler mest om å bli sett og verdsatt for den man er, og det trenger ikke å ha med store ord og romantiske handlinger å gjøre.

Etter hvert kom det frem at hun mener ikke sovesex, men sex i halvsøvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@gondor: Her var du politisk ukorrekt. I det minste må du gi han skriftlig informert samtykkeerklæring på forhånd. Ellers kan han bli buret inn lenge.

Les mitt siste innlegg hvor jeg forklarer hva jeg egentlig mener. Forøvrig skjønner jeg motbøren jeg har fått når jeg blir misoppfattet. Men: no hard feelings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for alt jeg vet kan det hende en mann føler seg elsket hvis kvinnen sier : - Jobb du ! jeg vil sove .

Skal se dette er forklaringen på den høye skilsmissestatistikken - vi har rett og slett ikke skjønt det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert kom det frem at hun mener ikke sovesex, men sex i halvsøvne.

Jeg skjønte det, men jeg synes ikke sex med en partner som vender riktig side til og sier "bare ta for deg kjære, jeg slumrer videre imens" høres fristende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Skal se dette er forklaringen på den høye skilsmissestatistikken - vi har rett og slett ikke skjønt det? :P

He he, kanskje det :P  Jeg for min del reagerte mest på den direkte talen til Gondor. Jeg innbiller meg at menn må synes det er noe usexy med slik tale, men jeg vet jo ikke. Jeg liker å bli overrasket når jeg sover. Spesielt i helgene.Da er jeg litt i halvsøvne under akten, men liker det likevel. Jeg har bare sagt det slik (når han spurte om det er ok)  at selv om jeg kan se litt trøtt og slapp ut, så må han ikke tro at jeg ikke liker det. Jeg liker det nemlig svært godt. Dette sa jeg for at han skal føle seg trygg på at det er ok og mer enn ok :) . Vi kjente jo ikke hverandre særlig godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg skjønte det, men jeg synes ikke sex med en partner som vender riktig side til og sier "bare ta for deg kjære, jeg slumrer videre imens" høres fristende ut.

Nei, det er nettopp det det ikke gjør. Det var akkurat det jeg reagerte på også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 Dette er hva Gondor skrev:

 

"Du legger deg godt tilrette, lukker øynene og sier at han må gjøre jobben til både din og hans tilfredsstillelse. Så kan dere sovne i hverandres armer og du får alle de kjærtegn du trenger."

 

Jeg ser ikke noe galt i det. Det er faktisk ikke snakk om at noen sover her, men hun gjør seg passiv og lar ham ta for seg, men sørge for at hun også blir tilfredsstilt.

 

Jeg ville definitivt ikke hatt det på den måten hver gang, men ville heller ikke vært total turn off eller fornærmelse om det skjedde en sjelden gang. Jeg oppfatter det bare som en lek, eller variasjon. Kanskje mannen også kunne vært helt passiv noen ganger. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 Dette er hva Gondor skrev:

 

"Du legger deg godt tilrette, lukker øynene og sier at han må gjøre jobben til både din og hans tilfredsstillelse. Så kan dere sovne i hverandres armer og du får alle de kjærtegn du trenger."

 

Jeg ser ikke noe galt i det. Det er faktisk ikke snakk om at noen sover her, men hun gjør seg passiv og lar ham ta for seg, men sørge for at hun også blir tilfredsstilt.

 

Jeg ville definitivt ikke hatt det på den måten hver gang, men ville heller ikke vært total turn off eller fornærmelse om det skjedde en sjelden gang. Jeg oppfatter det bare som en lek, eller variasjon. Kanskje mannen også kunne vært helt passiv noen ganger. Hvorfor ikke?

Ok, er du mann ? I så fall. Dette er det jo dere menn som kan svare best på. Dette er ikke noe jeg selv kunnet finne på å si til en ny kjæreste for at han skal " føle seg elsket" . Kanskje en gammel ektemann, men jeg kan ikke huske at jeg sa det slik da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ok, er du mann ? I så fall. Dette er det jo dere menn som kan svare best på. Dette er ikke noe jeg selv kunnet finne på å si til en ny kjæreste for at han skal " føle seg elsket" .

Jeg er mann. Det er ikke noe du burde si på første date, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg er mann. Det er ikke noe du burde si på første date, nei...

He he, nei kanskje ikke på den andre tredje og fjerde heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Det hadde funket veldig mye bedre uten de ordene, tror jeg. :)

Ja, jeg tror også det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...