AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Ofte oppstår det striper etter fly, og enkelte ganger henger disse igjen og blir til skyer. Det gir konspirasjonsteoretikere grobunn til mistanker om at det ikke er snakk om eksos eller vanndamp, men et kjemisk utslipp. Et potensielt våpen som kan kontrollere verden. De kaller det chemtrails. Berit Ås, sosialpsykolog og politiker for Sosialistisk Venstreparti, er overbevist om at sporene er mer enn bare kondensstriper på himmelen. I årevis har hun og venninnen Elfrid Hovden studert utenlandsk litteratur og filmer om chemtrails samt gjort egne observasjoner. – Vi har jo barn og barnebarn. Det er klart vi er interessert i å få fram det som er hemmelig og motarbeide skadelige ting, sier Hovden. http://www.tv2.no/2014/05/06/underholdning/tvlab/tv-lab/5545935 Hva får folk til å tro på slik som dette? Har man en diagnose, eller er man bare lettlurt og/eller kunnskapsløs? Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
ISW Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Konspirasjonsteorier grenser ofte mot vrangforestillinger. Denne konspirasjonsteorien er så ettertrykkelig motbevist at den etter min mening snart burde kalles en vrangforestilling. 0 Siter
Maglor Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Reptil-illuminati-robot-aliens`ene slår til igjen! 0 Siter
Inner self Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Ser på dette konspirasjonsvåset som en slags religion. Det funker på samme måte. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Reptil-illuminati-robot-aliens`ene slår til igjen! Sier du at jødene ikke er involvert? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 (endret) I DSM-IV heter det schizotyp pf. Etter nye opplysninger lenger ned i tråden, blir jeg i tvil om ikke dette kan være en vrangforestillingslidelse. Endret 9. mai 2014 av Nils Håvard Dahl, psykiater 0 Siter
Maglor Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Sier du at jødene ikke er involvert? Jødene er jo krabbefolk kledt i menneskehud-klær som tjener reptil-aliensene i illuminati. Uff, trodde du visste dette her.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 I DSM-IV heter det schizotyp pf. Eier du ikke respekt for andre mennesker og deres tro/livssyn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Eier du ikke respekt for andre mennesker og deres tro/livssyn? Mener du det er normalt, og helt friskt, å tro på slike konsprasjoner?Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
ISW Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Eier du ikke respekt for andre mennesker og deres tro/livssyn? Hvis man tror at flyene bevisst slipper ut stoffer for å kontrollere tankene våre og å skade oss, så mener jeg det er sykelig. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Jeg synes det er drastisk å si at noen må ha en diagnose på grunn av dette, selv om det er en ganske sprø teori. Noen er rett og slett dårlig informert om hvordan verden henger sammen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Mener du det er normalt, og helt friskt, å tro på slike konsprasjoner?Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 Jeg mener at folk må selv velge hva de vil tro på, og det bør respekteres. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Hvis man tror at flyene bevisst slipper ut stoffer for å kontrollere tankene våre og å skade oss, så mener jeg det er sykelig. Deg om det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Jeg mener at folk må selv velge hva de vil tro på, og det bør respekteres. Nei, jeg syntes ikke slikt tullball skal respekteres. Du ser overhodet ingen problemer med folk som mener "noen" bruker fly for å slippe ut stoffer for å kontrollere tankene våre og for å skade oss, som mener jødene og/eller illuminati og/eller frimurerene styrer verden, som mener tvillingtårnene ikke ble truffet av fly men ble sprengt med sprengstoff og at ingen omkom den dagen, som mener at satelitter og atombomben ikke finnes, som mener at tidligere president Bush og dronning Elisabeth er øgler fra andre planeter, som mener at Anders Behring Breivik ikke eksisterer og at 22/7 var oppkonstruert og ikke hendte i virkeligheten? Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Deg om det. Hva mener du det er da? Fullkomment normalt? Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Nei, jeg syntes ikke slikt tullball skal respekteres. Du ser overhodet ingen problemer med folk som mener "noen" bruker fly for å slippe ut stoffer for å kontrollere tankene våre og for å skade oss, som mener jødene og/eller illuminati og/eller frimurerene styrer verden, som mener tvillingtårnene ikke ble truffet av fly men ble sprengt med sprengstoff og at ingen omkom den dagen, som mener at satelitter og atombomben ikke finnes, som mener at tidligere president Bush og dronning Elisabeth er øgler fra andre planeter, som mener at Anders Behring Breivik ikke eksisterer og at 22/7 var oppkonstruert og ikke hendte i virkeligheten? Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 Ser ikke problemer i at folk må få tro det de vil, samme for meg hva de tror på. Det bør respekteres. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Hva mener du det er da? Fullkomment normalt? Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 Det burde være normalt å la folk tro på det de vil, uten å være nedlatende mot dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Ser ikke problemer i at folk må få tro det de vil, samme for meg hva de tror på. Det bør respekteres. Nei, slikt skal ikke respekteres. Jødiske konspirasjonsteorier er en grunn til jødeforfølgelsene. Slikt aksepterer ihvertfall ikke jeg. Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Det burde være normalt å la folk tro på det de vil, uten å være nedlatende mot dem. Når enkelte tror på ting som enkelt kan motbevises er disse enten psyke, lettlurte, kunnskapsløse eller rett og slett stokk dumme. Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Nei, slikt skal ikke respekteres. Jødiske konspirasjonsteorier er en grunn til jødeforfølgelsene. Slikt aksepterer ihvertfall ikke jeg. Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6 Og det er det snakk om her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.