Gå til innhold

Berit og Elfrid er overbevist om at vi utsettes for kjemiske flyangrep

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte oppstår det striper etter fly, og enkelte ganger henger disse igjen og blir til skyer. Det gir konspirasjonsteoretikere grobunn til mistanker om at det ikke er snakk om eksos eller vanndamp, men et kjemisk utslipp. Et potensielt våpen som kan kontrollere verden. De kaller det chemtrails. 

Berit Ås, sosialpsykolog og politiker for Sosialistisk Venstreparti, er overbevist om at sporene er mer enn bare kondensstriper på himmelen. 

I årevis har hun og venninnen Elfrid Hovden studert utenlandsk litteratur og filmer om chemtrails samt gjort egne observasjoner.

– Vi har jo barn og barnebarn. Det er klart vi er interessert i å få fram det som er hemmelig og motarbeide skadelige ting, sier Hovden. 

http://www.tv2.no/2014/05/06/underholdning/tvlab/tv-lab/5545935

Hva får folk til å tro på slik som dette? Har man en diagnose, eller er man bare lettlurt og/eller kunnskapsløs?

Anonymous poster hash: 9e6c7...ed6
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• stjernestøv

9

• ISW

3

• Maglor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Konspirasjonsteorier grenser ofte mot vrangforestillinger.

Denne konspirasjonsteorien er så ettertrykkelig motbevist at den etter min mening snart burde kalles en vrangforestilling.

Skrevet

Reptil-illuminati-robot-aliens`ene slår til igjen!

Inner self
Skrevet

Ser på dette konspirasjonsvåset som en slags religion. Det funker på samme måte.

slabbedask
Skrevet

Reptil-illuminati-robot-aliens`ene slår til igjen!

Sier du at jødene ikke er involvert?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet (endret)

I DSM-IV heter det schizotyp pf.

Etter nye opplysninger lenger ned i tråden, blir jeg i tvil om ikke dette kan være en  vrangforestillingslidelse.

Endret av Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sier du at jødene ikke er involvert?

Jødene er jo krabbefolk kledt i menneskehud-klær som tjener reptil-aliensene i illuminati. Uff, trodde du visste dette her....

stjernestøv
Skrevet

I DSM-IV heter det schizotyp pf.

Eier du ikke respekt for andre mennesker og deres tro/livssyn?

AnonymBruker
Skrevet

Mener du det er normalt, og helt friskt, å tro på slike konsprasjoner?

Skrevet

Hvis man tror at flyene bevisst slipper ut stoffer for å kontrollere tankene våre og å skade oss, så mener jeg det er sykelig.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg synes det er drastisk å si at noen må ha en diagnose på grunn av dette, selv om det er en ganske sprø teori. Noen er rett og slett dårlig informert om hvordan verden henger sammen. 

stjernestøv
Skrevet

Mener du det er normalt, og helt friskt, å tro på slike konsprasjoner?

Jeg mener at folk må selv velge hva de vil tro på, og det bør respekteres.

stjernestøv
Skrevet

Hvis man tror at flyene bevisst slipper ut stoffer for å kontrollere tankene våre og å skade oss, så mener jeg det er sykelig.

Deg om det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at folk må selv velge hva de vil tro på, og det bør respekteres.

Nei, jeg syntes ikke slikt tullball skal respekteres.

Du ser overhodet ingen problemer med folk som mener "noen" bruker fly for å slippe ut stoffer for å kontrollere tankene våre og for å skade oss, som mener jødene og/eller illuminati og/eller frimurerene styrer verden, som mener tvillingtårnene ikke ble truffet av fly men ble sprengt med sprengstoff og at ingen omkom den dagen, som mener at satelitter og atombomben ikke finnes, som mener at tidligere president Bush og dronning Elisabeth er øgler fra andre planeter, som mener at Anders Behring Breivik ikke eksisterer og at 22/7 var oppkonstruert og ikke hendte i virkeligheten?

AnonymBruker
Skrevet

Deg om det.

Hva mener du det er da? Fullkomment normalt?

stjernestøv
Skrevet

Nei, jeg syntes ikke slikt tullball skal respekteres.

Du ser overhodet ingen problemer med folk som mener "noen" bruker fly for å slippe ut stoffer for å kontrollere tankene våre og for å skade oss, som mener jødene og/eller illuminati og/eller frimurerene styrer verden, som mener tvillingtårnene ikke ble truffet av fly men ble sprengt med sprengstoff og at ingen omkom den dagen, som mener at satelitter og atombomben ikke finnes, som mener at tidligere president Bush og dronning Elisabeth er øgler fra andre planeter, som mener at Anders Behring Breivik ikke eksisterer og at 22/7 var oppkonstruert og ikke hendte i virkeligheten?

Ser ikke problemer i at folk må få tro det de vil, samme for meg hva de tror på. Det bør respekteres.

stjernestøv
Skrevet

Hva mener du det er da? Fullkomment normalt?

Det burde være normalt å la folk tro på det de vil, uten å være nedlatende mot dem.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemer i at folk må få tro det de vil, samme for meg hva de tror på. Det bør respekteres.

Nei, slikt skal ikke respekteres. Jødiske konspirasjonsteorier er en grunn til jødeforfølgelsene. Slikt aksepterer ihvertfall ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde være normalt å la folk tro på det de vil, uten å være nedlatende mot dem.

Når enkelte tror på ting som enkelt kan motbevises er disse enten psyke, lettlurte, kunnskapsløse eller rett og slett stokk dumme.

stjernestøv
Skrevet

Nei, slikt skal ikke respekteres. Jødiske konspirasjonsteorier er en grunn til jødeforfølgelsene. Slikt aksepterer ihvertfall ikke jeg.

Og det er det snakk om her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...