Blomsterfluen Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ser digre edderkopper som heiser seg ned fra nettet sitt og jeg reiste meg opp og stod i senga i går for å prøve å fange den for å få den ut i naturen igjen. Men da forsvant den. Men de virker så ekte når de først kommer. Jeg hadde syner da jeg var 4-5 år også og da såg jeg tydelige supermario karakterer som sola i ørkenen og kinderegg i vinduet. Så forsvant synene i mange år helt til det siste året. Da er det alltid det samme jeg ser, nemlig en edderkopp og når jeg snur hodet er fortsatt edderkoppen der på det stedet den var før jeg snudde hodet. Disse synene kommer bare om nettene og om kvelden en eller to ganger før jeg rigger meg til for å sove i senga. Det skjer når jeg åpner øynene for å foreksempel klø meg i nesen. Jeg sover på dagen avogtil også men da kommer ikke synene. Bare om natten og jeg har ikke lyset helt av om natten. Hva er dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Uff, høres ikke koslig ut. Kanskje du er halveis i søvne og egentlig drømmer. Anonymous poster hash: ce450...7ff 0 Siter
larimar Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Jeg mener å ha lest (les: jeg kan ta feil) at hallusinasjoner er ganske vanlige enten rett før man sovner eller når man nettopp har begynt å våkne. Jeg opplever også det samme, bare at det er motsatt; altså når jeg våkner. Det begynte først etter at jeg utviklet psykose sypmtomer da, så jeg lurer på om det er knyttet opp mot det. Ser du eller hører du ting utenom dette? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Skrevet 29. mai 2014 Jeg mener å ha lest (les: jeg kan ta feil) at hallusinasjoner er ganske vanlige enten rett før man sovner eller når man nettopp har begynt å våkne. Jeg opplever også det samme, bare at det er motsatt; altså når jeg våkner. Det begynte først etter at jeg utviklet psykose sypmtomer da, så jeg lurer på om det er knyttet opp mot det. Ser du eller hører du ting utenom dette? Jeg verken ser eller høres ting utenom når det er natt men jeg hadde psykose og var innlagt i fjor uten å se eller høre ting. Merkelige greier det at jeg hadde psykose uten å se eller høre ting. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Skrevet 29. mai 2014 (endret) Og når jeg er skikkelig trøtte og ikke har sovet på minst 20 timer så har det hendt at jeg har hørt musikk som på den gangen jeg var på en flytur hjem fra usa. Endret 29. mai 2014 av Blomsterfluen 0 Siter
larimar Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Det er vel mest vanlig å ha hallusinasjoner hvis man har en psykose, men det er ikke alle som får det. Hovedvekten ligger vel mest på vrangforestillinger. 0 Siter
kovakova Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Jeg og ser edderkopper kravle på veggene når jeg våknet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.