FGT Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Skrevet 28. mai 2014 Syns du formulerer godt din tanker og fine innstilling jeg da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 Skrevet 28. mai 2014 Hva er vitsen, når man aldri får jobb, aldri får stiftet familie og få barn, alltid blir stående utenfor fellesskapet? Man kunne likegodt dele ut blåsyretabletter til oss så slipper i det minste de velykkede å fø på oss. Anonymous poster hash: 13861...3fe Før gjerne på deg jeg. Alle mennesker har en meningAnonymous poster hash: 45ee7...3c3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Alle mennesker har en mening Dette er bare meningsløs svada. Er man ikke produktiv så er man en kvise på samfunnets rompe. Anonymous poster hash: 6fbff...0b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 Skrevet 29. mai 2014 Hva er vitsen, når man aldri får jobb, aldri får stiftet familie og få barn, alltid blir stående utenfor fellesskapet? Man kunne likegodt dele ut blåsyretabletter til oss så slipper i det minste de velykkede å fø på oss. Anonymous poster hash: 13861...3fe Noen ganger lurer jeg på om mange av de såkalte "vellykkede", sånne med jobb, familie og god helse, egentlig ønsker utdeling av blåsyrekapsler til "minusvariantene". Forskjellen er bare at de sier det ikke, for det er avslørende. Bak den grove forakten mot og den generelle mistenkeliggjøringen av påståtte trygdesnyltere, aner man mennesker med mindre empati og flere psykopatiske trekk enn de fleste. Det beste man kan gjøre da, er å sørge for at de ikke når sitt mål med å psyke ned andre. Aldri gi etter en millimeter. Og vit at andre bryr seg om deg, selv om du har det ille. Hvis en mener at en ikke fungerer såkalt "normalt " så må en lære å se seg selv realistisk, og ikke tenke at målet er å bli som andre eller kunne fungere såkalt " normalt " Det gjelder å finner sine sider og gjøre det beste ut av det. Ingen er uansett perfekte Det er i hvert fall en klar mulighet. For de klarer egentlig å se forskjell på rett og galt innerst inne, selv om de ofte handler imot. De bryr seg bare ikke. Anonymous poster hash: c80de...7f5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.