stjernestøv Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Er det noe galt i å synge og plystre ute? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Skrevet 30. mai 2014 Kan du forklare meg hvorfor du spør? Jo for sønnen og mannen ble litt flau, men det er vel ikke noe galt med å spre litt glede? Folk som så på meg, det gjør jo ikke meg noe 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. mai 2014 Skrevet 30. mai 2014 Det er litt forskjell om du stiller deg midt i veien og tar en 20 minutters versjon av Främling på repeat med et voldsomt volum, eller om du synger og koser deg i din egen hage :-) Nyt gleden, ikke overanalyser, kos deg, og ta vare på de dagene som er gode. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Skrevet 30. mai 2014 Selv blir jeg glad hvis folk plystrer eller synger Det er jo ikke snakk om å gå rundt å skrike heller. "If you happy and you know it clap your hands..."osv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Skrevet 30. mai 2014 Det er litt forskjell om du stiller deg midt i veien og tar en 20 minutters versjon av Främling på repeat med et voldsomt volum, eller om du synger og koser deg i din egen hage :-) Nyt gleden, ikke overanalyser, kos deg, og ta vare på de dagene som er gode. Enig der Var ikke sånn det foregikk, bare trallet plystret og sang men ikke høyt. Vi var på et senter, tur i dag Men mannen er gravalvorlig, men meg og sønnen min lo masse i bilen og koste oss. Godt med slike dager synes jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.