Gå til innhold

Kanskje et lite tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv slitt så mye i mange år, noe selvforskyldt og noe forårsaket av andre. Men når jeg nå ser tilbake på årene, så slår det meg at jeg alltid har hatt en eller annen greie som har opptatt meg.

Da jeg var som lengst nede for rundt 7 år siden, etter å ha gjort noe galt, så begynte jeg å følge med på vintersport, p.g.a dens enkelhet - utøverne blir kartlagt ned til konsistensen på huden. Senere begynte jeg å interessere meg for dametennis.

Nå i dag sitter jeg og har ikke så mye innhold i livet mitt, men for noen dager siden begynte French Open, og da skaffet jeg meg Eurosport-player. Nå gleder jeg meg til å følge med tennisen videre i morgen.

Det behøver sikkert ikke å være sport en følger med på, men jeg tror det er viktig at det er noe konsistent, noe som i all dens enkelhet er vedvarende og med faste regler og rammer - som f.eks frimerkesamlig eller litt avansert baking. Noe man vet at man deler med andre - og hvor interessen er seriøs, men også fullstendig ufarlig.

Bella Dotte
Skrevet

Enig. Skulle ønske jeg fikk slike "sunne interesser", istedenfor å bli opphengt i feks menskopper eller en eller annen tilfeldig person. Jeg drev med slektsfoskning i mange år, og det var givende, men også veldig slitsomt og ble totalt uoversiktlig etterhvert.

Skrevet

Hmm, jeg er en "fangirl" (hvis noen vet hva det betyr ;) ) og følger mye med på tv serier hvis det teller?

Skrevet

Selv synes jeg også at det er veldig givende å være aktiv på tumblr og instagram. Man har liksom en egen liten heiagjeng (litt sånn som her) som følger deg i oppturene og nedturene og gir råd og ros. Jeg har i allefall følt meg veldig mye mindre ensom med min psykiske helse etter at jeg fikk meg tumblr.

Skrevet

Enig. Skulle ønske jeg fikk slike "sunne interesser", istedenfor å bli opphengt i feks menskopper eller en eller annen tilfeldig person. Jeg drev med slektsfoskning i mange år, og det var givende, men også veldig slitsomt og ble totalt uoversiktlig etterhvert.

Du har kanskje lett for å bli glad i andre mennesker, siden du både involverer tilfeldige personer, og også mennesker fra eldre tider inn i livet ditt? :)

Skrevet

Hmm, jeg er en "fangirl" (hvis noen vet hva det betyr ;) ) og følger mye med på tv serier hvis det teller?

Jeg tror jeg vet hva en fanboy er i hvert fall, de liker ting - slik som playstation eller xbox? Det er jo fint å følge med på tv-serier, spesiellt nå, hvor filmselskapene virkelig satser penger på tv- serier. 

Skrevet

Jeg tror jeg vet hva en fanboy er i hvert fall, de liker ting - slik som playstation eller xbox? Det er jo fint å følge med på tv-serier, spesiellt nå, hvor filmselskapene virkelig satser penger på tv- serier. 

Det kan egentlig være hva som helst - tv serier, musikk, tegneserier. Selv liker jeg ikke playstation og sånt men følger med på tv serier som sagt. Jeg synes det er deilig å forlate min "verden" en stund og leve meg helt inni en annen en. Gjør det samme med bøker også men konsentrasjonen er desverre ikke helt som den var. Nå følte jeg meg gammel, haha!

Skrevet

Det kan egentlig være hva som helst - tv serier, musikk, tegneserier. Selv liker jeg ikke playstation og sånt men følger med på tv serier som sagt. Jeg synes det er deilig å forlate min "verden" en stund og leve meg helt inni en annen en. Gjør det samme med bøker også men konsentrasjonen er desverre ikke helt som den var. Nå følte jeg meg gammel, haha!

Hehe, jeg har også litt problemer med konsentrasjonen i blant, og er ikke gammel. Husker da jeg var 20, for 14 år siden. Da kjøpte jeg Playstationblader, og en av sloagene der var: "Never underestimate the power of Playstation, "

Du har sikkert bedre oversikt over serier enn jeg, men må nesten nevne "Doctor Who" som finnes på Netflix. Veldig interresant og spennende.

Du er heldig som kan leve deg inn i serier og historier :)

Skrevet

Som trådstarter synes jeg det er morsomt å følge med på sport, men nå som det er sommer er det enda bedre å "sporte" selv, i form av å gå lange turer. Naturen gir påfyll! Som uføretrygdet har jeg kommet frem til at det er helt essensielt for meg å komme meg ut av huset og nå tror jeg at jeg har funnet en passende aktivitet hvor jeg både kan jobbe for fellesskapet og jobbe med egne ting.

Jeg synes også det er mye interessant på tv hvis man setter seg inn i hvilke program som går. Tv trenger slett ikke bare være sløvende! Å gå på kino med en venn kan bli en liten fest spesielt hvis man går på kafe etter filmen og diskuterer den. For oss som skriver kan både tv og filmer være til stor inspirasjon.

Da jeg var ung malte jeg og det er en aktivitet jeg har tenkt til å ta opp igjen når alle barna har flyttet hjemmefra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...