Gå til innhold

Dårlig av visse mennesker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det sånn for alle at en blir dårlig av å være med visse personer?

Hva kan man gjøre for å unngå å bli dårlig?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

La være å være sammen med visse personer?

stjernestøv
Skrevet

La være å være sammen med visse personer?

Jo, det er jo faktisk det lureste, men noen ganger må jeg være med dem. Tror ikke jeg klarer det på en stund nå, angrer virkelig på at jeg møtte dem i dag. Er tappet for energi og tung i sinnet, synd det skal være sånn.

Skrevet

Hva mener du med dårlig? Enkelte mennesker er som vampyrer som tapper en for energi. Jeg unngår dem i den grad det er mulig.

stjernestøv
Skrevet

Hva mener du med dårlig? Enkelte mennesker er som vampyrer som tapper en for energi. Jeg unngår dem i den grad det er mulig.

Ja de er energi vampyrer, blir tappet for energi, kvalm og tung i sinnet..mørk på en måte. Jeg var glad før jeg traff dem i dag, nå er jeg helt elendig.

DexterMorgan
Skrevet

Ja de er energi vampyrer, blir tappet for energi, kvalm og tung i sinnet..mørk på en måte. Jeg var glad før jeg traff dem i dag, nå er jeg helt elendig.

Hva er det som gjør at du være med dem da ?

stjernestøv
Skrevet

Hva er det som gjør at du være med dem da ?

Det er min bror og svigerinne, det er synd å si det men tror ikke de er gode mennesker. Men jeg er så veldig glad i mitt tantebarn, og i dag møttes vi på kaffi hos mine foreldre. Men det er jo meningen at jeg skal akseptere folk som de er, blir bare så dårlig av det...da klarer jeg ikke le og smile mer.

Skrevet

Hvis du ikke kan unngå dem får du vel holde dem litt på avstand og ikke engasjere deg så sterkt i det de sier og gjør? Ikke la dem få dra deg ned. Det går an hvis man bestemmer seg for det.

stjernestøv
Skrevet

Hvis du ikke kan unngå dem får du vel holde dem litt på avstand og ikke engasjere deg så sterkt i det de sier og gjør? Ikke la dem få dra deg ned. Det går an hvis man bestemmer seg for det.

Får prøve på det og å ikke engasjere meg så mye, det er så forvirrende alt sammen de sier og gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det også slik når jeg møter enkelte mennesker. Etter min oppfatning henger dette sammen med ulikhet, og ikke at enten jeg eller disse menneskene er dårlige mennesker. Vi passer altså bare ikke sammen, og jeg forsøker dermed bare å jatte med når jeg er med slike mennesker. Jeg forsøker å minimere skadene på en måte.

Anonymous poster hash: c119d...0d3

stjernestøv
Skrevet

Jeg opplever det også slik når jeg møter enkelte mennesker. Etter min oppfatning henger dette sammen med ulikhet, og ikke at enten jeg eller disse menneskene er dårlige mennesker. Vi passer altså bare ikke sammen, og jeg forsøker dermed bare å jatte med når jeg er med slike mennesker. Jeg forsøker å minimere skadene på en måte.

Anonymous poster hash: c119d...0d3

Ja vi passer vel ikke sammen, det var en fin måte å si det på. Ikke rett av meg å si at de ikke er gode mennesker heller.

Skrevet

De menneskene som plager meg mest er de som ser på meg som en mental søppelkasse. Det mennesket som irriterer meg mest er meg selv som ikke klarer å åpne munnen og si i fra at nå får det f... meg være nok!

Skrevet

De menneskene som plager meg mest er de som ser på meg som en mental søppelkasse.

Enig. Og så er det viktig å passe på at man ikke er en av dem i andre øyne. :)

Skrevet

Enig. Og så er det viktig å passe på at man ikke er en av dem i andre øyne. :)

Der sa du noe meget viktig. Hvorfor se flisen i sin broders øyne osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...