Madelenemie Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Hei! Noen skrev og spurte om dette, og nå finner jeg ikke tråd igjen ?? Så her er svar.Noen som har noen tips for søvn? Har kastet antipsykotikaen og føler meg allerede "rar". Så trenger noen tips. Hei! Jeg fikk råd å drikke vin av min psykiater, det var et bra tips,. For mange med autisme bra kaste tullete Ssri osv... Men for mennesker med psykoseproblematikk har jeg ikke erfaring Men min nylige erfaringer helsevesenet, pga av sykt barn, har gitt meg en erfaring om at det er mye likegyldighet og lite nysgjerrighet , lite mot, lite kildekritikk, men kaster du medisinene bør du sette deg inn i hva det medfører. Jeg har forklart legene på riksen forrige uke hva mine avgjørelser betyr, de lyttet , de er ikke enige, men i det minste har jeg tatt et slikt " kvelertak" på dem at de svarer og oppfører seg fint. Vi har nå et samarbeide, forbløffende og overraskende mye på mine premisser, dvs jeg har mine kontakter, vi hadde en ryddig akademisk diskusjon på fredag, og jeg avsluttet med å si at jeg satte pris på deres ærlige uenighet. Alt "løste " seg da det kom en klok barnepsykiater inn, vi er IKKE enige, men tydelige på at vi er uenige. Han spurte om jeg hadde empati, jeg svarte nei dessverre, jeg har bare sympati, han mente likevel jeg utviste empati, jeg ble smittet og forklarte han at han burde lese seg opp på begrepene før han mente noe mer om dn saken. Vi tok hverandre i hendene. Og så kloke mennesker... Da er det godt man er gift, og han minst 30 år eldre enn meg, jeg blir jo sjarmert . 0 Siter
Arnold Stallone Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Tror ikke jeg bør begynne å drikke igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.