Gjest Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er har en stemme som innimellom vil at jeg skal drepe, og nå vil den at jeg skal drepe den lille babyen til broren min. Jeg elsker dette barnet og kunne aldri ønske å skade det. Nå skal jeg passe han noen timer i morgen og jeg er livredde for å skade han. jeg har en psykoselidelse, det er kjent , men får meg ikke til å fortelle noen om dette for det er så fælt. så hva skal jeg gjøre?er jeg farlig 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er har en stemme som innimellom vil at jeg skal drepe, og nå vil den at jeg skal drepe den lille babyen til broren min. Jeg elsker dette barnet og kunne aldri ønske å skade det. Nå skal jeg passe han noen timer i morgen og jeg er livredde for å skade han. jeg har en psykoselidelse, det er kjent , men får meg ikke til å fortelle noen om dette for det er så fælt. så hva skal jeg gjøre?er jeg farlig Umulig for oss å svare på. Ta dette opp med din behandler. Tanker er tanker, tanker i seg selv er ikke farlig. Kombinert med en psykoselidelse kan det være farlig. Vis ansvar og fortell hvordan du har det. 0 Siter
påskelilje Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg synes ikke du skal passe dette barnet før du har snakket med behandler om dette! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er har en stemme som innimellom vil at jeg skal drepe, og nå vil den at jeg skal drepe den lille babyen til broren min. Jeg elsker dette barnet og kunne aldri ønske å skade det. Nå skal jeg passe han noen timer i morgen og jeg er livredde for å skade han. jeg har en psykoselidelse, det er kjent , men får meg ikke til å fortelle noen om dette for det er så fælt. så hva skal jeg gjøre?er jeg farlig Vet ikke om du er farlig, men det høres ikke bra ut at du har slike tanker og kan bli psykotisk. Har du mulighet for å melde avbud i forhold til barnepass? I dette tilfellet syns jeg du skal gjøre det. Du kan si at det ikke passer likevel. Syns ikke du skal være alene med barnet når du har slike tanker. Da tar du ansvar. Det er bedre å være føre var og ikke ta noen som helst risiko. Anonymous poster hash: a4c90...e86 0 Siter
Solemnity Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Det er et stort tillitsbrudd om du passer dette barnet uten å innformere foreldrene om din psykiske tilstand. 0 Siter
Kayia Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg støtter Solemnity, du må være ansvarlig og formidle dette til foreldrene, evt si nei til å passe barnet. Endret 17. juni 2014 av Kayia 0 Siter
ISW Skrevet 17. juni 2014 Skrevet 17. juni 2014 Hadde dette vært tvangstanker (det manifesterer seg helt likt som det du beskriver) hadde du 100% trygt kunnet passe barnet. Men: Siden du har en psykoselidelse, så stiller det seg noe annerledes. Et relevant spørsmål er jo f.eks; skjønner du at denne "stemmen" kommer fra ditt eget hode og er dine egne tanker. Og har du noen gang handlet på destruktive tanker tidligere? Det er bra at disse tankene/stemmene ikke er i tråd med hvem du er. Men jeg synes absolutt du bør snakke med din behandler om dette før du passer barnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.