Gå til innhold

Jeg er fri!

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

Jeg har nettopp tatt en vanskelig avgjørelse, og jeg kommer til å angre, gråte, rase, men jeg er FRI! Jeg har endelig satt foten ned! Dritten får ikke terrorisere meg mer! Hurra for meg!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bella Dotte

25

• Madelenemie

10

• Kayia

6

• XbellaX

5

Skrevet

Gratulerer så inderlig, og high five! En stor dag med andre ord. 

:-)

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Takk. Det er en gledens dag, men det gjør også vondt. Jeg gir avkall på mye som jeg syntes var fint og viktig, men prisen jeg har betalt har vært så altfor stor. Selvrespekten min har lidd under dette, og jeg har slitt med søvn og konsentrasjon veldig veldig lenge.

Endret av Bella Dotte
Skrevet

Tid er et nyttig hjelpemiddel, tid gir avstand, tid kan og ha en formidabel effekt på synet i slike sammenhenger. Man ser litt "klarere" etterhvert.

Jo mer tid det går jo mer motstandsdyktig blir du.

Å velge å sette foten ned er første skritt på veien. Godt jobbet.

Skrevet

Gratulerer! I dag tok jeg også en beslutning som gjør at sommerfugler danser i maven på meg av fryd. Samtidig sier jeg farvel til noe som også har vært godt og nødvendig for meg. Nå må jeg finne noe annet å fylle tomrommet med. Jeg gjorde det samme i fjor høst, men gikk tilbake til samme mønster etter en stund. Skjønner ikke hvorfor. Jeg følte meg jo så fri!

Mener ikke å stjele tråden din, men jeg kjente meg så godt igjen.

Delt glede er dobbelt glede!

Madelenemie
Skrevet

Jeg har nettopp tatt en vanskelig avgjørelse, og jeg kommer til å angre, gråte, rase, men jeg er FRI! Jeg har endelig satt foten ned! Dritten får ikke terrorisere meg mer! Hurra for meg!

Hei!

Fint for deg.

Hvem er dritten?

Gleder meg til å se deg i  over imorgen, jeg baker rosa, gule, mintgrønne pikekyss med perler på:-) til deg!

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Så bra, Gondor! Absolutt lov å "kuppe" denne tråden med flere frihetserklæringer!  :P Såklart det er positive ting heftet ved de vanskeligste problemene, ellers hadde de ikke vært vanskelige problemer  :wacko:Outside, a new name. Inside, the same shit. Jeg har sett mønsteret lenge, men det gjorde det ikke lettere å bryte. Jeg trengte klar informasjon, og nå fikk jeg den. Noe av det vanskelige med dritten, har vært de ulne formuleringene. Også helt til det siste, prøvde han å manipulere meg  :blink:

Endret av Bella Dotte
Bella Dotte
Skrevet

Hei!

Fint for deg.

Hvem er dritten?

Gleder meg til å se deg i  over imorgen, jeg baker rosa, gule, mintgrønne pikekyss med perler på:-) til deg!

Dessverre er det en du kjenner, men vi snakker ikke om det her :ph34r: Torsdag, vel, ikke onsdag?? Åh, som jeg gleder meg til pikekyss!  :wub:

Madelenemie
Skrevet

Dessverre er det en du kjenner, men vi snakker ikke om det her :ph34r: Torsdag, vel, ikke onsdag?? Åh, som jeg gleder meg til pikekyss!  :wub:

Hei!

Ok og hm.

Ja torsdag:-) alle gleder seg :-) og jeg gleder meg,

Har bortplassert hele familien:-D

Madelenemie
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg håper bare det ikke er han jeg tenker på!

Det er allerede vært noen konfrontasjoner, jeg har boken hans og tenker sende den i retur, gidder ikke lese om alle hans detaljerte sex fantasier:-( Som han tydeligvis mente jeg burde lese, enda jeg sa at jeg tror ikke det er nødvendig. Jeg syns jeg formulerte meg tydelig, men mulig det oppstod en kulturforskjell/utrolig språkvanske, jeg vet ikke?

Men ellers har han vist seg utrolig imøtekommende og snill, på alle tenkelige måter, men jeg har som vanlig ganske dårlig tid, og ikke tid til daglig moro med han.

Jeg har jo familie. Jeg har spurt han om hans kjærlighet til sin kone, og den har han stått ved.

Godt tenkte jeg, jeg står ved min egen.

Men ellers er vi som fra to veeldig forskjellige planeter.

Endret av Madelenemie
Bella Dotte
Skrevet

Hei!

Ok og hm.

Ja torsdag:-) alle gleder seg :-) og jeg gleder meg,

Har bortplassert hele familien:-D

Hahaaa  :D Dette blir bra  :lol:

Bella Dotte
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg håper bare det ikke er han jeg tenker på!

Det er allerede vært noen konfrontasjoner, jeg har boken hans og tenker sende den i retur, gidder ikke lese om alle hans detaljerte sex fantasier:-( Som han tydeligvis mente jeg burde lese, enda jeg sa at jeg tror ikke det er nødvendig. Jeg syns jeg formulerte meg tydelig, men mulig det oppstod en kulturforskjell/utrolig språkvanske, jeg vet ikke?

Men ellers har han vist seg utrolig imøtekommende og snill, på alle tenkelige måter, men jeg har som vanlig ganske dårlig tid, og ikke tid til daglig moro med han.

Jeg har jo familie. Jeg har spurt han om hans kjærlighet til sin kone, og den har han stått ved.

Godt tenkte jeg, jeg står ved min egen.

Men ellers er vi som fra to veeldig forskjellige planeter.

Jeg visste ikke at han har skrevet bok?

Kanskje best vi tar dette et annet sted.

Endret av Bella Dotte
stjernestøv
Skrevet

Gratulerer, så bra :)

Bella Dotte
Skrevet

Gratulerer, så bra :)

Takk  :) Det er hardt, men jeg har allerede hatet ham i over et halvt år, har bare glemt å fortelle ham om det  ;)

stjernestøv
Skrevet

Takk  :) Det er hardt, men jeg har allerede hatet ham i over et halvt år, har bare glemt å fortelle ham om det  ;)

Ikke vits å ha sånne folk i livet sitt ;)

Bella Dotte
Skrevet

Ikke vits å ha sånne folk i livet sitt ;)

Det er jo ikke det, de tapper deg for energi  :wacko:

Skrevet

Gratulerer! Jeg tror du har gjort et klokt valg.

Bella Dotte
Skrevet

Takk, frosken  :) Jeg håper og tror det jeg også.

Madelenemie
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=T610Sc1HONo

Hei!

Hm hvor ble det av...........................:-D

Jeg tror du skulle trent Krav maga med meg i sommer, så hadde du ikke tenkt på å slutte, men vedkommende hadde tenkt på å slutte med deg :-D

Jeg så en utrolig bra Krav maga kamp nå, gir godt inntrykk og er slik det er.

hm link la seg på toppen?

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg skal lære grunnleggende boksing med skydd av en som kommer på torsdag, så jeg velger likevel å ta sommerkurset, jeg vet jeg får bank, men jeg tror jeg kommer bedre ut av det, treningsmessig, jeg skal drive hardtrening i fjellet om en uke, da er det dø eller leve, det er en sånn greie jeg lager innei meg, når jeg løper. Jeg misliker løpe, så jeg må late som det er krig, da løper jeg, og jeg lurer på hva slags terror som driver meg:-( Jeg løper til jeg faller, og løper videre, det er viljen som er stemmen.

Det er som om kun krig kan få meg til å trene, så kjekt om du kan fortelle meg om middelveien, jeg trenger det i forhold til min ukontrollerte chipsspising som ergrer min mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...