AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Jeg sover så utrolig dårlig for tiden... ligger våken og trommer med fingrene og rister med beina og vrir meg hele natten... så blir klokken 7 og da begynner jeg å slumre litt. Noen timer, kanskje 3. Dette har pågått i mange uker... og jeg er så lei, for hele sommeren blir jo ødelagt. Jeg har hatt endel planer om turgåing, men jeg orker bare ikke. Har blitt en og annen tur, men ganske sjeldent - er ganske sjeldent søvnen har vært ok. Skulle gjerne hatt en medisin for søvn, men behandleren min har ferie frem til august... Jeg er bare så dritt lei. Det er fordi det er sommer det er sånn. Om vinteren sover jeg helt greit. Nei... what to do... Anonymous poster hash: 43627...38a 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Hvorfor ringer du ikke fastlegen din? Du kan ikke gå slik til august. Ring din primærlege og be om råd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Tolvon! Anonymous poster hash: 99254...1d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 Skrevet 23. juni 2014 Får vel kontakte fastlegen ja. Bare kvier meg, siden jeg hadde noe tidligere for søvn. Som jeg kvittet meg med. Jeg ble så deprimert av dem. Ja, han syns vel jeg er krevende og masete... benzo (e.l.) funker ikke på meg, men kanskje Tolvon gjør det ja. (Hvis man ikke legger på seg av dem?) Anonymous poster hash: 43627...38a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.