cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Hei jeg har brukt lamictal i mange år. Men bruker og seroquel depot. Jeg leste at lamictal påvirker seroquel. Dvs virkningen av seroquel blir mindre. Jeg har sluttet med lamictal for noen dager siden. Men føler meg litt mer ustabil og litt mer angst i kroppen. Er dette pga jeg har sluttet med lamictal? Bruker 300 mg seroquel. Lurer på om jeg skal starte med lamictal igjen eller hva jeg skal gjøre ? Hva tenker du NHD? 0 Siter
cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Skrevet 24. juni 2014 Har tatt lamictal igjen. og satser på at jeg kommer meg igjen. Virker som jeg trenger den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Kan man bli mindre ustabil av Lamictal? Jeg leste om den på Wikipedia, og der står det bare for bipolar depresjon... Spør fordi jeg også bruker Lamictal, og føler meg ustabil. Den har bare fjernet de skikkelig depressive episodene mine... Men du føler jo selv best hva som skjer når du kutter den ut. Hvis du føler deg verre er det jo så klart best å forsette... er bare litt nysgjerrig på effekten. :-) Anonymous poster hash: 04f9a...b8b 0 Siter
cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Skrevet 24. juni 2014 Kan man bli mindre ustabil av Lamictal? Jeg leste om den på Wikipedia, og der står det bare for bipolar depresjon... Spør fordi jeg også bruker Lamictal, og føler meg ustabil. Den har bare fjernet de skikkelig depressive episodene mine... Men du føler jo selv best hva som skjer når du kutter den ut. Hvis du føler deg verre er det jo så klart best å forsette... er bare litt nysgjerrig på effekten. :-) Anonymous poster hash: 04f9a...b8b [/acronym Ja man kan bli mindre ustabil av lamictal, og den virker på depresjon. Tok lamictal igjen i dag, og føler meg faktisk litt bedre. Vet ikke om det er placebo eller om den virker allerede igjen. Men gikk uten den i bare 2 dager. Det er en god medisin mot ustabilitet. Men man må jo opp i doser som rundt 200 mg for god effekt. Hvilken dose står du på? du kan jo muligens øke dosen hvis den ikke er så høy. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Hm, bra om den virker på ustabilitet og, da... Bruker 400 mg, men har lav serumverdi, bare 10... Anonymous poster hash: 04f9a...b8b 0 Siter
cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Skrevet 24. juni 2014 Hm, bra om den virker på ustabilitet og, da... Bruker 400 mg, men har lav serumverdi, bare 10... Anonymous poster hash: 04f9a...b8b Da står du jo på en bra dose. Hvor lenge har du brukt lamictal? Den burde jo hjelpe deg på ustabiliteten. Kanskje du burde øke dosen litt mer da? Dette må du snakke med legen din om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Har brukt Lamictal et par år... Kunne sikkert trengt mer stabilitet i hverdagen. Føler meg ustabil for tiden ja. Svinger i humør, men egentlig bare nedover - men kan reagere sterkt på andre. Men er ganske "solitær" så lever ikke "utagerende" liv, da. Egentlig så har jeg ingen venner, er litt sånn isolert. Men jeg styrer nå på, da... Natten! Sommernatten! Det er liksom da jeg føler at jeg lever. På dagtid er jeg helt død inni meg... sitter bare og frustrerer over livet mitt. Men. Jeg kaprer jo tråden din. Beklager det. Men kanskje det ikke gjorde noe, dele erfaringer eller noe... Anonymous poster hash: 04f9a...b8b 0 Siter
cappella33 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Skrevet 25. juni 2014 Har brukt Lamictal et par år... Kunne sikkert trengt mer stabilitet i hverdagen. Føler meg ustabil for tiden ja. Svinger i humør, men egentlig bare nedover - men kan reagere sterkt på andre. Men er ganske "solitær" så lever ikke "utagerende" liv, da. Egentlig så har jeg ingen venner, er litt sånn isolert. Men jeg styrer nå på, da... Natten! Sommernatten! Det er liksom da jeg føler at jeg lever. På dagtid er jeg helt død inni meg... sitter bare og frustrerer over livet mitt. Men. Jeg kaprer jo tråden din. Beklager det. Men kanskje det ikke gjorde noe, dele erfaringer eller noe... Anonymous poster hash: 04f9a...b8b Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du kapret tråden min. Det går helt fint vet du Er synd du ikke føler lamictal ikke virker så godt. Bruker du andre medisiner og eller? skjønner at du ikke har det så godt i livet ditt. Jeg har jo emosjonell ustabil pf. Så jeg kan være litt ustabil også. Men merker godt lamictal hjelper på det. Jeg må leve et stabilt liv, og holde meg til stabile folk for å ha det ok. Men noen ganger skjer det ting og da påvirker det meg negativt. Trist å høre du ikke har venner. Har du familie? Jeg har ikke så mange jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.