leahli Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Hva er vanlig trøtthet på disse medisinene? Jeg er da såå trett bestandig!!!!! Kjære vene....... Er det noe galt med meg? Ikke har jeg så mye depresjoner nå heller, alikevell står jeg opp ca 9, å MÅ legge meg igjen å sove til 13. Å enda da vil jeg bare sove... Så tar jeg enda en i 1500 tiden å vil sove mere før kvelden... Hvorfr?? Bare eg om er så trøtt?? Bruker ikke mye, ca 100 mg til kveld å 25 med cipralex om morgen og en 25 mg til middag.. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Tror ikke det. Ok. Jeg sliter også i perioder med tretthet. Tror jeg er kommet frem til at det skyldes BP. Startet en tråd her om det i går. Jeg blir ikke bedre om jeg tror hva det skyldes da. Men foretrekker likevel å forstå hva som skjer med meg. 0 Siter
cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Hva er vanlig trøtthet på disse medisinene? Jeg er da såå trett bestandig!!!!! Kjære vene....... Er det noe galt med meg? Ikke har jeg så mye depresjoner nå heller, alikevell står jeg opp ca 9, å MÅ legge meg igjen å sove til 13. Å enda da vil jeg bare sove... Så tar jeg enda en i 1500 tiden å vil sove mere før kvelden... Hvorfr?? Bare eg om er så trøtt?? Bruker ikke mye, ca 100 mg til kveld å 25 med cipralex om morgen og en 25 mg til middag.. Har du brukt seroquel lenge? Bruker du vanlige tabletter eller depot? Vet man blir veldig trøtt av vanlige tabl. Men depo blir man ikke så trøtt av. Hvis du tar den på kvelden så vil du nok ikke være så trøtt dagen etterpå. Har brukt seroquel depo i rundt 2 mndr nå. Ble bra trøtt på dagen men det har kommet seg. Bruker 300 mg. Hvis du har vanlige tabl så ville jeg skiftet til depo. Men om du tar depo, så må du enten velge å presse deg igjennom dagene til trøttheten avtar litt. Eller evt bruke et annet preperat. 0 Siter
leahli Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Skrevet 24. juni 2014 Bp?? Hva er det?..... Takk for svar, nei bruker ikke depot.. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Bp?? Hva er det?..... Takk for svar, nei bruker ikke depot.. BP er Bipolar lidelse. Jeg tror det kan være flere psykiske lidelser som kan gi tretthet som et tilleggsproblem. Men også flere medisiner. Det er ihvertfall veldig slitsomt med tretthet. Spesielt når du er blant andre eller har noe du må gjøre og ikke kan krype under teppet. 0 Siter
cappella33 Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Bp?? Hva er det?..... Takk for svar, nei bruker ikke depot.. Ok Spør din lege eller psykiater om å skifte til depot. Den virker over lengre tid enn vanlige tabl. Og da blir ikke bivirkningene så store heller. Jeg ville gjort det om jeg var deg. Men du bestemmer selvklart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.