Gå til innhold

Behandle ( ikke utrede)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er mistenksom nå ( og lever opp til mitt fæle navn og rykte .). Kan dps psykolog skrive på blanketten kun behandling om det også foretas utredni g ?! Jeg mener da bør det stå ..?! Jeg reagerte på at det sto begge deler en gang, da ble utredning plutselig borte. På. Blanketten.Merkelig ?! Henger meg trolig opp i en unødvendig detalj .. Men om jeg blir utredet vil jeg jo helst vite hva de utreder meg for- el skal jeg " skjønne" dette ut i fra synptombildet i epikrise?!

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er mistenksom nå ( og lever opp til mitt fæle navn og rykte .). Kan dps psykolog skrive på blanketten kun behandling om det også foretas utredni g ?! Jeg mener da bør det stå ..?! Jeg reagerte på at det sto begge deler en gang, da ble utredning plutselig borte. På. Blanketten.Merkelig ?! Henger meg trolig opp i en unødvendig detalj .. Men om jeg blir utredet vil jeg jo helst vite hva de utreder meg for- el skal jeg " skjønne" dette ut i fra synptombildet i epikrise?!

Det får du vite når utredningen er ferdig.

Anonymous poster hash: ff6da...da5

Skrevet

Ja men bør jeg ikke få vite om jeg blir utredet - behandlet el begge deler?

AnonymBruker
Skrevet

Ja men bør jeg ikke få vite om jeg blir utredet - behandlet el begge deler?

Må man ikke utrede før man behandler?

Anonymous poster hash: ff6da...da5

Skrevet

Jo trodde jeg var utredet ..men hvorfor sto det på lappen når jeg trodde jeg ble behandlet?!!! Ja ja - er vel en prosess og ja sikkert lite bærekraftig å bruke tid på slikt flisespikkeri . Men ubehagelig å føle at de Evt skjuler ting - og sier jeg det får jeg sikkert bare høre at det er min paranoide beredskap. Hm sånn er det å være stemplet i psykiatrien kanskje .. Får nesten pustevansker..lurer på om dette hjelper ?!

gamle_blakken
Skrevet

Jo trodde jeg var utredet ..men hvorfor sto det på lappen når jeg trodde jeg ble behandlet?!!! Ja ja - er vel en prosess og ja sikkert lite bærekraftig å bruke tid på slikt flisespikkeri . Men ubehagelig å føle at de Evt skjuler ting - og sier jeg det får jeg sikkert bare høre at det er min paranoide beredskap. Hm sånn er det å være stemplet i psykiatrien kanskje .. Får nesten pustevansker..lurer på om dette hjelper ?!

Du høre ganske paranoid ut da..

Skrevet

Jepp! Nå er jeg redd du kommer og tar meg Gamle blakken..!;) neida,er ikke amper - føler m ikke forfulgt el menkanskje driver jeg tankespinneriene mine unødvendig langt.., kan det være at jeg vil være med i teamet som skal utforske min betente sjel?!

Skrevet

Jeg tenker at du har fått hang-up på dette med diagnose. Hvorfor vil du så gjerne ha kontroll over psykologen?

Skrevet

Vet ikke - redd hun skal ta knekken på meg istedet for å hjelpe meg, dessverre føler jeg det slik :(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...