Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Mulig jeg er mistenksom nå ( og lever opp til mitt fæle navn og rykte .). Kan dps psykolog skrive på blanketten kun behandling om det også foretas utredni g ?! Jeg mener da bør det stå ..?! Jeg reagerte på at det sto begge deler en gang, da ble utredning plutselig borte. På. Blanketten.Merkelig ?! Henger meg trolig opp i en unødvendig detalj .. Men om jeg blir utredet vil jeg jo helst vite hva de utreder meg for- el skal jeg " skjønne" dette ut i fra synptombildet i epikrise?! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Mulig jeg er mistenksom nå ( og lever opp til mitt fæle navn og rykte .). Kan dps psykolog skrive på blanketten kun behandling om det også foretas utredni g ?! Jeg mener da bør det stå ..?! Jeg reagerte på at det sto begge deler en gang, da ble utredning plutselig borte. På. Blanketten.Merkelig ?! Henger meg trolig opp i en unødvendig detalj .. Men om jeg blir utredet vil jeg jo helst vite hva de utreder meg for- el skal jeg " skjønne" dette ut i fra synptombildet i epikrise?! Det får du vite når utredningen er ferdig. Anonymous poster hash: ff6da...da5 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Ja men bør jeg ikke få vite om jeg blir utredet - behandlet el begge deler? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Ja men bør jeg ikke få vite om jeg blir utredet - behandlet el begge deler? Må man ikke utrede før man behandler? Anonymous poster hash: ff6da...da5 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Jo trodde jeg var utredet ..men hvorfor sto det på lappen når jeg trodde jeg ble behandlet?!!! Ja ja - er vel en prosess og ja sikkert lite bærekraftig å bruke tid på slikt flisespikkeri . Men ubehagelig å føle at de Evt skjuler ting - og sier jeg det får jeg sikkert bare høre at det er min paranoide beredskap. Hm sånn er det å være stemplet i psykiatrien kanskje .. Får nesten pustevansker..lurer på om dette hjelper ?! 0 Siter
gamle_blakken Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Jo trodde jeg var utredet ..men hvorfor sto det på lappen når jeg trodde jeg ble behandlet?!!! Ja ja - er vel en prosess og ja sikkert lite bærekraftig å bruke tid på slikt flisespikkeri . Men ubehagelig å føle at de Evt skjuler ting - og sier jeg det får jeg sikkert bare høre at det er min paranoide beredskap. Hm sånn er det å være stemplet i psykiatrien kanskje .. Får nesten pustevansker..lurer på om dette hjelper ?! Du høre ganske paranoid ut da.. 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Jepp! Nå er jeg redd du kommer og tar meg Gamle blakken..! neida,er ikke amper - føler m ikke forfulgt el menkanskje driver jeg tankespinneriene mine unødvendig langt.., kan det være at jeg vil være med i teamet som skal utforske min betente sjel?! 0 Siter
frosken Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Mulig jeg er mistenksom nå ( og lever opp til mitt fæle navn og rykte .). Kan dps psykolog skrive på blanketten kun behandling om det også foretas utredni g ?! Jeg mener da bør det stå ..?! Jeg reagerte på at det sto begge deler en gang, da ble utredning plutselig borte. På. Blanketten.Merkelig ?! Henger meg trolig opp i en unødvendig detalj .. Men om jeg blir utredet vil jeg jo helst vite hva de utreder meg for- el skal jeg " skjønne" dette ut i fra synptombildet i epikrise?! Jeg tenker at du har fått hang-up på dette med diagnose. Hvorfor vil du så gjerne ha kontroll over psykologen? 0 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2014 Skrevet 24. juni 2014 Vet ikke - redd hun skal ta knekken på meg istedet for å hjelpe meg, dessverre føler jeg det slik (( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.