Gjest Anonym bruker Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Hei..min problemstilling er at jeg har et stort behov for nærhet og sex..fikk altfor lite av dette I mitt forrige forhold.har nå ny partner har vært sammen I litt over ett år..jeg vil hver dag og trenger dette for å føle meg vel og sove godt..hun sier hun er sliten og ønsker mer kanskje 2-3dager I uken..forleden dag så tømte jeg meg selv..slik at jeg kunne sove bedre..jeg fortalte henne det ..det var ikke smart hun ble sur og sa at jeg måtte gå til psykolog..jeg var syk..etterpå snakket vi sammen og hun sa at hun kunne hjelpe meg annen hver dag..men at hun ble stresset av maset om sex..er jeg normal ? Er det noe jeg kan gjøre med min situasjon? Liker ikke å lyve men er det ok med en hvit løgn hvis jeg tømmer meg igjen? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Hun ble sur for at du onanerer, og hun sier du er syk? 0 Siter
Kayia Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hei..min problemstilling er at jeg har et stort behov for nærhet og sex..fikk altfor lite av dette I mitt forrige forhold.har nå ny partner har vært sammen I litt over ett år..jeg vil hver dag og trenger dette for å føle meg vel og sove godt..hun sier hun er sliten og ønsker mer kanskje 2-3dager I uken..forleden dag så tømte jeg meg selv..slik at jeg kunne sove bedre..jeg fortalte henne det ..det var ikke smart hun ble sur og sa at jeg måtte gå til psykolog..jeg var syk..etterpå snakket vi sammen og hun sa at hun kunne hjelpe meg annen hver dag..men at hun ble stresset av maset om sex..er jeg normal ? Er det noe jeg kan gjøre med min situasjon? Liker ikke å lyve men er det ok med en hvit løgn hvis jeg tømmer meg igjen? Dette er altså dilemmaene: 1. Dere har ulikt sexbehov - du ønsker sex hver dag, hun ønsker 2-3 ganger pr uke. Hvordan tenker du at dere kan løse dette? 2. Som de fleste andre voksne mennesker onanerer du - hvorfor føler du at du må fortelle henne om det? 3. Hun reagerer negativt på at du onanerer - hva tenker du om det? 4. Du har vært i et forhold tidligere, og overfører dårlige erfaringer fra det i diitt nye forhold, hva tenker du om det? 5. Er det sex eller utløsning du trenger daglig for å føle deg vel? Spørsmålet er ikke hva andre tenker, men hva tenker du/ dere selv? Endret 26. juni 2014 av Kayia 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Spørsmålet er ikke hva andre tenker, men hva tenker du/ dere selv? Har du fått ny jobb? 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Kjør på med hvit løgn, eller dump henne ;D Første alternativ er nok best, blir for mye drama ellers 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Jeg er vel den siste i verden som burde gi råd i denne tråden, men jeg klarer ikke dy meg. Var onaneringen som fikk henne til å si at du var syk? Kanskje det heller var masing som toppet seg med at du fortalte om onaneringen for å få medlidenhet? Avtalen om at hun skal "hjelpe deg" annenhver gang høres ut som en dårlig deal. Jeg tror hun vil miste respekten for deg hvis du spiller på medlidenhet for å få sex. Jeg tror sex hver dag kanskje er vanlig i starten av et forhold, men ikke noe man bør forvente i lengden. Lykke til i alle fall! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 Dere er normale begge to med tanke på hva dere trenger av sex. Behovene deres er derimot ulike. Jeg hadde onanert i smug, du oppnår ingenting med å fortelle henne om det eller mase om mer sex for ikke å onanere. Det er tydelig at hun ønsker at du skal klare deg med å få tilfredstillt dine behov et par dager i uken og det kan man ikke kreve av sin partner. Anonymous poster hash: 5b566...9b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 Skrevet 26. juni 2014 det finnes ikke noe verre en folk som maser om sex. finn deg en annen partner som også bare er opptatt av en ting. hadde du greid å tilfredsstille henne så hadde du nok ikke trengt å maseAnonymous poster hash: b9ba7...8f8 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 27. juni 2014 Skrevet 27. juni 2014 Det lukter troll lang vei... Vennligst slutt å beskylde folk for trolling. Dersom du mener det er grunn til å tro at trolling foregår, så kan du rapportere innlegget, men vi ønsker å få slutt på alle påstandene om trolling som har vært den siste tiden. I de fleste tilfellen har vi ikke vært i stand til å finne et sikkert grunnlag for å påstå at innleggene ikke er seriøst ment. I tvilstilfeller kan man velge mellom å ignorere innlegget eller gi et seriøst svar. Vi ønsker ikke at nye brukere skal bli beskyldt for trolling i tide og utide, vi anser dette som mye verre enn om et og annet troll ikke skulle bli avslørt. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 27. juni 2014 Skrevet 27. juni 2014 Hei..min problemstilling er at jeg har et stort behov for nærhet og sex..fikk altfor lite av dette I mitt forrige forhold.har nå ny partner har vært sammen I litt over ett år..jeg vil hver dag og trenger dette for å føle meg vel og sove godt..hun sier hun er sliten og ønsker mer kanskje 2-3dager I uken..forleden dag så tømte jeg meg selv..slik at jeg kunne sove bedre..jeg fortalte henne det ..det var ikke smart hun ble sur og sa at jeg måtte gå til psykolog..jeg var syk..etterpå snakket vi sammen og hun sa at hun kunne hjelpe meg annen hver dag..men at hun ble stresset av maset om sex..er jeg normal ? Er det noe jeg kan gjøre med min situasjon? Liker ikke å lyve men er det ok med en hvit løgn hvis jeg tømmer meg igjen? Hei! Jeg syns det er merkelig at du må snakke om så personlige/intime ting :-( Jeg har også behov for sex, ikke nærhet!:-( noe jeg ikke får dekket av ulike grunner, jeg sier ikke noe om det!! Jeg tenker bare på noe annet. Onanering er vanlig, greit, ok og noe jeg tror og mener et hvert seksuelt friskt menneske gjør. Men klage på at man ikke får dekket sine behov gjennom en partner tror jeg uselvstendig mennesker gjør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Hei..min problemstilling er at jeg har et stort behov for nærhet og sex..fikk altfor lite av dette I mitt forrige forhold.har nå ny partner har vært sammen I litt over ett år..jeg vil hver dag og trenger dette for å føle meg vel og sove godt..hun sier hun er sliten og ønsker mer kanskje 2-3dager I uken..forleden dag så tømte jeg meg selv..slik at jeg kunne sove bedre..jeg fortalte henne det ..det var ikke smart hun ble sur og sa at jeg måtte gå til psykolog..jeg var syk..etterpå snakket vi sammen og hun sa at hun kunne hjelpe meg annen hver dag..men at hun ble stresset av maset om sex..er jeg normal ? Er det noe jeg kan gjøre med min situasjon? Liker ikke å lyve men er det ok med en hvit løgn hvis jeg tømmer meg igjen? Hun mener du er syk og trenger psykolog fordi du onanerer? Om det var tilfelle hadde det vært så lange køer hos psykologene at man ikke hadde fått time før om 20 år... Er det virkelig mulig å ha et slikt forhold til onani i dag? Det er helt normalt å onanere, du trenger jo ikke rapportere til henne når du gjør det, men om hun blir sur over det så får du bare gi beskjed om at det er vel bedre at du onanerer enn at du har deg med en annen? Om jeg hadde hatt en partner med et slikt syn på sex så hadde jeg nok revurdert forholdet tror jeg... Ikke at jeg mener hun er forpliktet til å stille opp daglig, men å nekte deg å onanere - det er sykt, om man skal bruke hennes egne ord. 0 Siter
dedalo Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hun mener du er syk og trenger psykolog fordi du onanerer? Om det var tilfelle hadde det vært så lange køer hos psykologene at man ikke hadde fått time før om 20 år... Er det virkelig mulig å ha et slikt forhold til onani i dag? Det er helt normalt å onanere, du trenger jo ikke rapportere til henne når du gjør det, men om hun blir sur over det så får du bare gi beskjed om at det er vel bedre at du onanerer enn at du har deg med en annen? Om jeg hadde hatt en partner med et slikt syn på sex så hadde jeg nok revurdert forholdet tror jeg... Ikke at jeg mener hun er forpliktet til å stille opp daglig, men å nekte deg å onanere - det er sykt, om man skal bruke hennes egne ord.Helt enig med deg. Hvis noe er sykt her, er det at hun mener at det er sykt å onanere...My god..Snakk om å lage problemer ut av ingenting... Endret 28. juni 2014 av barerør 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.