Gå til innhold

Sende sms til behandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke fikk svar på sms så tror jeg ikke jeg gjør det.  Det kan jo ikke gjøre noe om jeg øker selv når jeg ligger så lavt. 

Jeg mener fortsatt at litium ikke bør endres uten i samråd med behandler.

Skrevet

Jeg mener fortsatt at litium ikke bør endres uten i samråd med behandler.

Kanskje ikke det.  Men jeg vet ikke.  Når jeg ikke fikk svar så synes jeg det er vanskelig å ta kontakt igjen.

Skrevet

Kanskje ikke det.  Men jeg vet ikke.  Når jeg ikke fikk svar så synes jeg det er vanskelig å ta kontakt igjen.

Ring sekretæren, og legg frem problemet for henne. Behandler har sikkert instruert vedkommende i hva sekretæren bør gjøre eller hvor han/hun bør henvise de som trenger hjelp.

Skrevet

Ring sekretæren, og legg frem problemet for henne. Behandler har sikkert instruert vedkommende i hva sekretæren bør gjøre eller hvor han/hun bør henvise de som trenger hjelp.

Jeg fikk spurt sekretæren om det var greit jeg økte.  Hun ringte tilbake og sa det var ok.  Så da fikk jeg det avklart før ferien.  Men jeg er likevel veldig frem og tilbake på hva jeg vil gjøre.

Skrevet

Jeg fikk spurt sekretæren om det var greit jeg økte.  Hun ringte tilbake og sa det var ok.  Så da fikk jeg det avklart før ferien.  Men jeg er likevel veldig frem og tilbake på hva jeg vil gjøre.

Flott å høre. Uansett hva du velger å gjøre tror jeg det er nyttig at du forbereder deg på at uroen, tankekjøret, eller hva du ønsker å kalle det, forsvinner fullstendig med en økning. Jeg tror medisiner har vært viktig for deg, men medisiner alene kan ikke løse alt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da har du funnet en kanal som virker. Da vet du hvordan du skal gå frem ved tvil også fremover.

Skrevet

Flott å høre. Uansett hva du velger å gjøre tror jeg det er nyttig at du forbereder deg på at uroen, tankekjøret, eller hva du ønsker å kalle det, forsvinner fullstendig med en økning. Jeg tror medisiner har vært viktig for deg, men medisiner alene kan ikke løse alt.

Jeg vet ikke hva jeg vil kalle det som begynte å dukke opp igjen. Men jeg tror også det vil forsvinne ved økning. Det har det ihvertfall gjort tidligere.  Men grunnen til at jeg likevel holder litt igjen med å øke er at jeg har prøvd det meste av medisiner.  Det var først når jeg begynte med lithium jeg fikk skikkelig effekt.  Derfor er jeg litt engstelig for at jeg ved økning skal få bivirkninger som gjør at jeg ikke kan bruke lithium mer.  For hva gjør jeg da?  Derfor blir det hele tiden en balansegang for meg.  Jeg ønsker å ha det bra, men vil ikke risikere å måtte seponere de.

Skrevet

Da har du funnet en kanal som virker. Da vet du hvordan du skal gå frem ved tvil også fremover.

Jeg har jo brukt den kanalen før.  Men jeg liker ikke å ringe mens jeg er på jobb, så derfor prøvde jeg meg med en sms.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...