stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Hadde mareritt i natt og måtte opp og røyke, var en som ga seg ut for å være psykiater som holdt meg fanget. Han ga meg sprøyte fordi jeg skulle slutte å tenke som jeg gjør, jeg skulle glemme...Illiminati eller de tenkte jeg, de vil ha kontroll. Egentlig drev han med trafficking, det var mange unge jenter der som var dopet, noen prøvde å rømme. Jeg rømte, han ringte politiet...de trodde jo han var psykiater, måtte sloss mot menn og jeg slo en i hodet med en flaske. En annen jente hadde rømt og stod der "Det er henne han vil ha" sa jeg, de tok henne og jeg sprang. Men hadde stadig behov for å ta livet mitt, det var noe som var i sprøyten. Skjønte det, men hadde sterk behov for å dø. Tørte ikke lenger være alene, han kunne finne meg. Har tenkt på han i dag, han var så skremmende. Har tenkt på hva som er galt med tankene mine, alle har vel lov å tenke det man vil, fri vilje? Har tenkt på de som brukte sin frie vilje for sin kamp, brukte sin stemme for fred og rettferdighet. Jesus, martin Luther king og flere, de ble drept. Mange har blitt drept, er det slik i dag og? Michael Jackson ble jo drept? Er det lov å tenke som jeg gjør, er det greit? Det er jo ikke galt, jeg gjør ikke noe galt. Men i kveld ble jeg redd, trodde kebaben jeg hadde spist var forgiftet. Ble dårligere og dårligere, så meg i speilet og jeg så syk ut...tok tre vival, ble redd. Sa til min mann "Lurer på om jeg har syke tanker, jeg tror kebaben var forgiftet". "Er det bra da" sa han. Jeg la meg på sofaen og så på film, tenkte hvis jeg sovner stille inn ringer han etter sykebil. Men her sitter jeg da noen timer etterpå, kan ikke ha vært forgiftet da. Siden jeg ser at det var en syk tanke er vel det bra? Jeg vil gjerne ha kontroll på tankene mine, hva som er mine og hva som kommer utenfra. Observerer mine tanker, det er vel bra? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 stjernestøv, on 28 Jun 2014 - 23:33, said: Hadde mareritt i natt og måtte opp og røyke, var en som ga seg ut for å være psykiater som holdt meg fanget. Han ga meg sprøyte fordi jeg skulle slutte å tenke som jeg gjør, jeg skulle glemme...Illiminati eller de tenkte jeg, de vil ha kontroll. Egentlig drev han med trafficking, det var mange unge jenter der som var dopet, noen prøvde å rømme. Jeg rømte, han ringte politiet...de trodde jo han var psykiater, måtte sloss mot menn og jeg slo en i hodet med en flaske. En annen jente hadde rømt og stod der "Det er henne han vil ha" sa jeg, de tok henne og jeg sprang. Men hadde stadig behov for å ta livet mitt, det var noe som var i sprøyten. Skjønte det, men hadde sterk behov for å dø. Tørte ikke lenger være alene, han kunne finne meg. Har tenkt på han i dag, han var så skremmende. Har tenkt på hva som er galt med tankene mine, alle har vel lov å tenke det man vil, fri vilje? Har tenkt på de som brukte sin frie vilje for sin kamp, brukte sin stemme for fred og rettferdighet. Jesus, martin Luther king og flere, de ble drept. Mange har blitt drept, er det slik i dag og? Michael Jackson ble jo drept? Er det lov å tenke som jeg gjør, er det greit? Det er jo ikke galt, jeg gjør ikke noe galt. Men i kveld ble jeg redd, trodde kebaben jeg hadde spist var forgiftet. Ble dårligere og dårligere, så meg i speilet og jeg så syk ut...tok tre vival, ble redd. Sa til min mann "Lurer på om jeg har syke tanker, jeg tror kebaben var forgiftet". "Er det bra da" sa han. Jeg la meg på sofaen og så på film, tenkte hvis jeg sovner stille inn ringer han etter sykebil. Men her sitter jeg da noen timer etterpå, kan ikke ha vært forgiftet da. Siden jeg ser at det var en syk tanke er vel det bra? Jeg vil gjerne ha kontroll på tankene mine, hva som er mine og hva som kommer utenfra. Observerer mine tanker, det er vel bra? Å sånn jeg kjenner meg igjen med tankene dine. Slike tanker hadde jeg når jeg var syk selv. Det marerittet du hadde var slik min verden var da jeg var på lukket avdeling. Trodde psykiateren var pedofil, og at han tente på min tynne kropp. Trodde jeg skulle bli deres sexslave osv. Var helt hysterisk. Har også vært redd for å bli forgiftet mange ganger. Skjønner veldig hvor jævlig du har det nå. Får håpe du får en god natt med fine drømmer, så du våkner opp med gode tanker. Klem. Anonymous poster hash: b9157...893 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Å sånn jeg kjenner meg igjen med tankene dine. Slike tanker hadde jeg når jeg var syk selv. Det marerittet du hadde var slik min verden var da jeg var på lukket avdeling. Trodde psykiateren var pedofil, og at han tente på min tynne kropp. Trodde jeg skulle bli deres sexslave osv. Var helt hysterisk. Har også vært redd for å bli forgiftet mange ganger. Skjønner veldig hvor jævlig du har det nå. Får håpe du får en god natt med fine drømmer, så du våkner opp med gode tanker. Klem. Anonymous poster hash: b9157...893 Tusen takk, jeg prøver å ha gode tanker og å være positiv, vet det er bra for meg men er så sliten, og liker ikke speilbildet. Har også tenkt at det er noe rart med vannet, for jeg er så ofte kvalm. Men kanskje det bare er klorin. Uff var du på lukket avdeling? Jeg er ikke så syk jeg da, men merker at det er noe og vil ikke miste forstanden. Jeg ser dette, har vært syk jeg og...innlagt frivillig og trodde de skulle drepe meg. Så mange har blitt drept. Trist du levde i marerittet mitt. Ønsker meg gode drømmer i natt, vet at min siste tanke må være om noe fint hvis jeg skal få gode drømmer. Ønsker meg gode tanker, mine tanker...det er så forferdelig mange tanker omkring. Går det bra med deg nå, er du frisk? Klem tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Hadde mareritt i natt og måtte opp og røyke, var en som ga seg ut for å være psykiater som holdt meg fanget. Han ga meg sprøyte fordi jeg skulle slutte å tenke som jeg gjør, jeg skulle glemme...Illiminati eller de tenkte jeg, de vil ha kontroll. Egentlig drev han med trafficking, det var mange unge jenter der som var dopet, noen prøvde å rømme. Jeg rømte, han ringte politiet...de trodde jo han var psykiater, måtte sloss mot menn og jeg slo en i hodet med en flaske. En annen jente hadde rømt og stod der "Det er henne han vil ha" sa jeg, de tok henne og jeg sprang. Men hadde stadig behov for å ta livet mitt, det var noe som var i sprøyten. Skjønte det, men hadde sterk behov for å dø. Tørte ikke lenger være alene, han kunne finne meg. Har tenkt på han i dag, han var så skremmende. Har tenkt på hva som er galt med tankene mine, alle har vel lov å tenke det man vil, fri vilje? Har tenkt på de som brukte sin frie vilje for sin kamp, brukte sin stemme for fred og rettferdighet. Jesus, martin Luther king og flere, de ble drept. Mange har blitt drept, er det slik i dag og? Michael Jackson ble jo drept? Er det lov å tenke som jeg gjør, er det greit? Det er jo ikke galt, jeg gjør ikke noe galt. Men i kveld ble jeg redd, trodde kebaben jeg hadde spist var forgiftet. Ble dårligere og dårligere, så meg i speilet og jeg så syk ut...tok tre vival, ble redd. Sa til min mann "Lurer på om jeg har syke tanker, jeg tror kebaben var forgiftet". "Er det bra da" sa han. Jeg la meg på sofaen og så på film, tenkte hvis jeg sovner stille inn ringer han etter sykebil. Men her sitter jeg da noen timer etterpå, kan ikke ha vært forgiftet da. Siden jeg ser at det var en syk tanke er vel det bra? Jeg vil gjerne ha kontroll på tankene mine, hva som er mine og hva som kommer utenfra. Observerer mine tanker, det er vel bra? Høres ut som det ikke var spesielt lurt å slutte på medisiner. Anonymous poster hash: 15f54...d20 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Tusen takk, jeg prøver å ha gode tanker og å være positiv, vet det er bra for meg men er så sliten, og liker ikke speilbildet. Har også tenkt at det er noe rart med vannet, for jeg er så ofte kvalm. Men kanskje det bare er klorin. Uff var du på lukket avdeling? Jeg er ikke så syk jeg da, men merker at det er noe og vil ikke miste forstanden. Jeg ser dette, har vært syk jeg og...innlagt frivillig og trodde de skulle drepe meg. Så mange har blitt drept. Trist du levde i marerittet mitt. Ønsker meg gode drømmer i natt, vet at min siste tanke må være om noe fint hvis jeg skal få gode drømmer. Ønsker meg gode tanker, mine tanker...det er så forferdelig mange tanker omkring. Går det bra med deg nå, er du frisk? Klem tilbake. Du ser vel hvilken veii dette bærer? Anonymous poster hash: 15f54...d20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Høres ut som det ikke var spesielt lurt å slutte på medisiner. Anonymous poster hash: 15f54...d20 Nei kanskje ikke, ville bare takle dette. Være sterk mentalt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Du ser vel hvilken veii dette bærer? Anonymous poster hash: 15f54...d20 Å være syk.? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Å være syk.? Ja. Det å tro at vannet og kebaben er forgiftet burde få varselklokkene til å ringe. Anonymous poster hash: 15f54...d20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Ja. Det å tro at vannet og kebaben er forgiftet burde få varselklokkene til å ringe. Anonymous poster hash: 15f54...d20 Det er jo det det gjør, blir redd og vil ikke ha syke tanker. Er redd det skal komme flere, vil ikke ha sånnne tanker. Er redd jeg skal gjøre noe galt uten å vite hva jeg gjør, men det er vel tvangstanker? Ikke farlig? Har endel tvangshandlinger før jeg legger meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 stjernestøv, on 28 Jun 2014 - 23:49, said: Tusen takk, jeg prøver å ha gode tanker og å være positiv, vet det er bra for meg men er så sliten, og liker ikke speilbildet. Har også tenkt at det er noe rart med vannet, for jeg er så ofte kvalm. Men kanskje det bare er klorin. Uff var du på lukket avdeling? Jeg er ikke så syk jeg da, men merker at det er noe og vil ikke miste forstanden. Jeg ser dette, har vært syk jeg og...innlagt frivillig og trodde de skulle drepe meg. Så mange har blitt drept. Trist du levde i marerittet mitt. Ønsker meg gode drømmer i natt, vet at min siste tanke må være om noe fint hvis jeg skal få gode drømmer. Ønsker meg gode tanker, mine tanker...det er så forferdelig mange tanker omkring. Går det bra med deg nå, er du frisk? Klem tilbake. Nå kom jeg på mye av mine egne tanker ved å lese ditt innlegg her. Jeg og var redd for vannet. Jeg husker da jeg begynte å bli psykotisk så samlet jeg alt jeg hadde av kopper og kar for å samle vann i de. Trodde det hadde skjedd en ulykke og at vannet kunne bli forurenset. Ville ikke drikke noe når jeg var innlagt. Men er frisk nå da. Har ikke vært syk på fem år. Nå har jeg stort sett bare fine drømmer. Noe som hjelper meg er å se for meg mine lykkelige barndomsminner når jeg skal legge meg. F.eks ser jeg fine bilder i hodet fra den gangen jeg satt ute på trappa hos min mormor og drakk bringebærsaft, og lekte med stener...... sånne fine bilder og stemninger kan jeg ta fram og se bildene for meg før jeg skal sovne. :-). Anonymous poster hash: b9157...893 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Det er jo det det gjør, blir redd og vil ikke ha syke tanker. Er redd det skal komme flere, vil ikke ha sånnne tanker. Er redd jeg skal gjøre noe galt uten å vite hva jeg gjør, men det er vel tvangstanker? Ikke farlig? Har endel tvangshandlinger før jeg legger meg. Høres ikke bra ut. Dette syntes jeg du skal ta opp med legin din snarest. Anonymous poster hash: 15f54...d20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Nå kom jeg på mye av mine egne tanker ved å lese ditt innlegg her. Jeg og var redd for vannet. Jeg husker da jeg begynte å bli psykotisk så samlet jeg alt jeg hadde av kopper og kar for å samle vann i de. Trodde det hadde skjedd en ulykke og at vannet kunne bli forurenset. Ville ikke drikke noe når jeg var innlagt. Men er frisk nå da. Har ikke vært syk på fem år. Nå har jeg stort sett bare fine drømmer. Noe som hjelper meg er å se for meg mine lykkelige barndomsminner når jeg skal legge meg. F.eks ser jeg fine bilder i hodet fra den gangen jeg satt ute på trappa hos min mormor og drakk bringebærsaft, og lekte med stener...... sånne fine bilder og stemninger kan jeg ta fram og se bildene for meg før jeg skal sovne. :-). Anonymous poster hash: b9157...893 Har også trodd at min mann skal drepe meg, tør ikke si det til han. Det var vel den første syke tanken, han er jo glad i meg og hvorfor skulle han drepe meg? Så bra at du er frisk og har vært det i hele fem år, håper du holder deg frisk for alltid. Jeg prøver å tenke på fine ting, Jesus var en fin mann, ser han for meg i lys og ber om beskyttelse, mine åndelige veildere, hjelpere, blomster og hjerter. Så bra du har fine drømmer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Høres ikke bra ut. Dette syntes jeg du skal ta opp med legin din snarest. Anonymous poster hash: 15f54...d20 Det er ikke så lett å gå til lege, og komme til en lege jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg. Har ikke så lyst til det, men bør vel gjøre noe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Men det er bra at jeg vet når det kommer syke tanker, viser det ikke at jeg har en viss kontroll? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Skrevet 28. juni 2014 Men takk for at dere hørte på meg og svarte meg, var godt å få sagt det. Tør ikke si alt til min mann, jeg satt å leste i mental legemet og da sa han "Nå må du ikke bli helt speca". Liker ikke det ordet...speca, lost in space. Håper på gode drømmer, vil ha gode drømmer. Utgangspunktet redsel lover ikke godt, frykten er roten til alt ondt. Likevel, god natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 stjernestøv, on 29 Jun 2014 - 00:31, said: Men takk for at dere hørte på meg og svarte meg, var godt å få sagt det. Tør ikke si alt til min mann, jeg satt å leste i mental legemet og da sa han "Nå må du ikke bli helt speca". Liker ikke det ordet...speca, lost in space. Håper på gode drømmer, vil ha gode drømmer. Utgangspunktet redsel lover ikke godt, frykten er roten til alt ondt. Likevel, god natt. God natt Stjernestøv. Skal sende gode tanker til deg, det ordner seg og alt blir bra igjen. :-). Anonymous poster hash: b9157...893 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juni 2014 Skrevet 28. juni 2014 Siden jeg ser at det var en syk tanke er vel det bra? Jeg vil gjerne ha kontroll på tankene mine, hva som er mine og hva som kommer utenfra. Observerer mine tanker, det er vel bra? Det er veldig lite ved dette som er bra. Jeg synes du har virket merkbart dårligere de siste ukene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juni 2014 Skrevet 29. juni 2014 Alle tankene dine kommer fra deg. Du kan aldri kontrollere tankene dine. Men du kan velge om du vil bry deg om dem eller ikke / hvordan du forholder deg til dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Skrevet 29. juni 2014 Det er veldig lite ved dette som er bra. Jeg synes du har virket merkbart dårligere de siste ukene. Det er synd. Men tenkte det er bra at jeg ser hva som er syke tanker? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Skrevet 29. juni 2014 Alle tankene dine kommer fra deg. Du kan aldri kontrollere tankene dine. Men du kan velge om du vil bry deg om dem eller ikke / hvordan du forholder deg til dem. Vet at folk tror at alle tankene er deres. Er enig at det er min oppgave å velge hvilke tanker jeg vil la spire, kan velge om jeg vil ha dem eller ikke. Trenger ikke bry meg om tanker jeg ikke vil ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.